quote:
Jep Yung Joc - It's Goin' Down en Huey - Pop, Lock & Drop It had ik beide al over gedacht om ze erin te zetten maar toch niet gedaan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:42 schreef YazooW het volgende:
Aan de tracks in je playlist te zien zal je deze tracks ook wel tof vinden:
Fuch thatquote:
Die tekst is kk geniaal & waarheidquote:Uh. Yea. Uh. If you love something let it go, if it
comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was.
Hold me down baby
Die tekst gebruikt hij ook in Back in One Piece met Aaliyah..quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die tekst is kk geniaal & waarheid![]()
En Mike Jones, altijd.quote:
Nee klopt ik pak ze daarom ook lang niet allemaal, maar sommige zijn ook gewoon vet voor mijn normale collectie.quote:Op zondag 19 september 2010 18:34 schreef ems. het volgende:
[..]
En Mike Jones, altijd.
Ik zie trouwens een hoop geweldige hiphop nummers gepost worden maar ik vraag me af of die het wel zo goed zouden doen in een club, tenzij je daadwerkelijk een heel publiek vol hebt met mensen die specifiek van die stijl hiphop houden.
Misschien zou je, als de mix klaar of vergevorderd is, hier een preview kunnen posten?quote:Op zondag 19 september 2010 19:09 schreef Xaia het volgende:
[..]
Nee klopt ik pak ze daarom ook lang niet allemaal, maar sommige zijn ook gewoon vet voor mijn normale collectie.
Club tracks zitten er enkele tussen die nice zijn in een mix bijv.!
Keep up te good work! Thnx voor jullie input, en vooral ga door!
Jep zal ik doen maar dat kan nog wel eventjes duren want heb niet zoveel tijd nu ivm met mijn studiequote:Op zondag 19 september 2010 19:53 schreef Brawler het volgende:
[..]
Misschien zou je, als de mix klaar of vergevorderd is, hier een preview kunnen posten?
Ik ben wel benieuwd eigenlijk
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | | 2. Dr. Dre ft. Snoop Dogg - Still Dre | 3. M.O.P. - Ante Up (Robbin Hoodz Theory) | 4. Dr. Dre feat Snoop Dogg - Next Episode | 5. Terror Squad - Lean Back | 6. Jay-Z - Dirt Off Your Shoulder | 7. Lil Jon - Snap Yo Fingers | 8. Lil Jon & The East Side Boyz - Get Low | 9. Lil Jon and The East Side Boyz, Lil Scrappy - What U Gon' Do | 10. Fat Joe - Make It Rain | 11. Fatman Scoop - Be Faithful | 12. Ying Yang Twins - Wait | 13. Mims - This Is Why I'm Hot | 14. DJ UNK - Walk It Out | 15. DMX - Party Up | 16. House of Pain - Jump Around | 17. J-Kwon - Tipsy | 18. Nelly - Here Comes The Boom | 19. Soulja Boy Tell'em - Crank That | 20. T.I. - Bring Em Out | 21. Big Ali ft. Dollarman - Hit The Floor | 22. Ice Cube - You Can Do It | 23. Pitbull Ft. Ying Yang Twins and Lil Jon - Bojangles | 24. KRS One - Sound of Da Police | 25. Mystikal featuring Nivea - Danger | 26. DMX - X Gon' Give It To Ya |
Dit inderdaad. Misschien deze?quote:Op zondag 19 september 2010 18:34 schreef ems. het volgende:
Ik zie trouwens een hoop geweldige hiphop nummers gepost worden maar ik vraag me af of die het wel zo goed zouden doen in een club, tenzij je daadwerkelijk een heel publiek vol hebt met mensen die specifiek van die stijl hiphop houden.
De intro daarvan is mijn wekker.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Misschien deze?
Ik heb geen haastquote:Op woensdag 22 september 2010 17:33 schreef Xaia het volgende:
[..]
Jep zal ik doen maar dat kan nog wel eventjes duren want heb niet zoveel tijd nu ivm met mijn studie
De playlist is op dit moment als volgt:
[ code verwijderd ]
Hiermee ga ik aan de slag![]()
Mochten mensen nog zoiets hebben van ik weet wat er nog meer in dit lijstje pas, dan hoor ik dat heel graag!!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |