quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:57 schreef Turbomuis het volgende:
Ook zo kansloos, een profiel neerzetten met een foto van een acteur. Want dan valt het niet op dat het fake is...Oehhh! ik heb een interesseberichtje gestuurd. Zoiets kan je natuurlijik niet laten lopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(melig ja)
om 12uur snachts mag je melig zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Oehhh! ik heb een interesseberichtje gestuurd. Zoiets kan je natuurlijik niet laten lopen!(melig ja)
Ik heb niks gestuurd. Al kan ik me straks voor m'n kop slaan als het echt Joseph Fiennes is die op RP staatquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Oehhh! ik heb een interesseberichtje gestuurd. Zoiets kan je natuurlijik niet laten lopen!(melig ja)
wahahahaquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik heb niks gestuurd. Al kan ik me straks voor m'n kop slaan als het echt Joseph Fiennes die die op RP staat
Mjah best lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik heb niks gestuurd. Al kan ik me straks voor m'n kop slaan als het echt Joseph Fiennes die die op RP staat
Ja, je moet ook gewoon gaan slapen hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
nu, ik heb met mezelf afgesproken dat ik tot 01.00u hier blijf zitten. dan ga ik in mijn bed een boek lezen en daarna proberen te slapen......goed idee?
en jij denkt dat ik dat kan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, je moet ook gewoon gaan slapen hoor.
Pubert, je doet je best maar. Anders ga ik je boze moeder spelenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik dat kan?
nee, ik blijf nog ff 3fm luisteren, frambozenlimonade drinken, fok!ken, fm2010 spelen en hopen....ik lijk gvd wel een pubert!
ja, tis dat of koffie (dan slaap ik niet) monster ripper (dan slaap ik niet) of cherry coke (dan sla...you get it)quote:
oeh mama! ik ben een beetje stout! LOLquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pubert, je doet je best maar. Anders ga ik je boze moeder spelen
Dat zit gewoon tussen je oren... zelfs als ik een tray Red Bull drink voor het slapen gaan kan ik gewoon slapen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
ja, tis dat of koffie (dan slaap ik niet) monster ripper (dan slaap ik niet) of cherry coke (dan sla...you get it)
Slapen zul je!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, tis dat of koffie (dan slaap ik niet) monster ripper (dan slaap ik niet) of cherry coke (dan sla...you get it)
[..]
oeh mama! ik ben een beetje stout! LOL
Koffie voor het slapen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zit gewoon tussen je oren... zelfs als ik een tray Red Bull drink voor het slapen gaan kan ik gewoon slapen.
\quote:
tisser?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ongelovelijk dit echt werkelijk waar
waarom in godesnaam?quote:
omdat ik met een glas frambozenlimonade achter een computertje zit te hopen dat ik iig nog een smsje krijgquote:
Smaakt ie?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat ik met een glas frambozenlimonade achter een computertje zit te hopen dat ik iig nog een smsje krijg
Vind het eerlijk gezegd een beetje kansloos.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
tis al op
maar dat was dus waarom niet. dus waarom wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |