Ik heb z'n zusje wel eens gezien op picsquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zorg nou maar dat je pics van je zusje hosselt voor mij.
Master studie, avondstudie 1 avond in de week. Ze is al 5 jaar afgestudeerd aan de PABO hequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Is dat een universitaire studie of gewoon een minor? En had ze dan zulke vreselijke klassen?.
Ik ook, maar niet op genoeg picsquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb z'n zusje wel eens gezien op pics.
Ah, dat vind ik knap hoor, er zijn er steeds minder die die uitdaging aan willen gaan. En dat wist ik niet, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Master studie, avondstudie 1 avond in de week. Ze is al 5 jaar afgestudeerd aan de PABO he. Maar ze had wel moeilijke klassen ja. Maar dat spreekt haar ook weer aan
.
Hij doet mn zusje, da's 3D, hij vroeg alleen om de pics voor boven zn bed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb z'n zusje wel eens gezien op pics.
Ik heb d'r hyves wel eens gezienquote:
Wat schattig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hij doet mn zusje, da's 3D, hij vroeg alleen om de pics voor boven zn bed.
Heb je d'er ook een keer aangeraaktquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:39 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb d'r hyves wel eens gezien![]()
![]()
.
Jaaahaaa. Maar hier gaat het uitsluitend om de stem !quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:40 schreef livalo het volgende:
Oh god, is het een soort Holland's got talent / Idols / X Factor / nog meer van die programma's?
INee, want ik heb Heimen zonder shirt aan gezien, en dat was al genoeg voor mijquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb je d'er ook een keer aangeraakt?
O mii gosshshhh! Duh spanning!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jaaahaaa. Maar hier gaat het uitsluitend om de stem !
Ook zonder broekquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:42 schreef livalo het volgende:
[..]
INee, want ik heb Heimen zonder shirt aan gezien, en dat was al genoeg voor mij.
Wie weet, maar dat is Heimen's en mijn geheimpje.quote:
Met nadruk op -je?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:43 schreef livalo het volgende:
[..]
Wie weet, maar dat is Heimen's en mijn geheimpje..
een reuzegroot geheim dan.quote:
I don't like the PI you're using.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:42 schreef livalo het volgende:
[..]
INee, want ik heb Heimen zonder shirt aan gezien, en dat was al genoeg voor mij.
Sjonge jonge, ze maken jullie het wel makkelijk he.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:43 schreef livalo het volgende:
PABO! Wij krijgen geen zangtentamen, bwahahahaha.
Oh, sorry, ik bedoelde dequote:
Nee, ze willen hun oren nog langer kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sjonge jonge, ze maken jullie het wel makkelijk he.
Heb ik al. NANANANANANANNANANAAquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:46 schreef Hyman het volgende:
He Stevie, mag ik pics van je nicht? Ik ruil ze voor de privepics van lieke!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |