Ja, maar hun hebben geen herfstvakantie enzo hè.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef livalo het volgende:
[..]
Nog steeds? Damn, ik ben jaloers.
Ik heb zelfs alweer een paar dagen stage gelopen, heb het gevoel dat ik nooit vakantie heb gehadquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jaja, goed he. School weer begonnen, zit er inmiddels weer helemaal in. Bij jouw?
Noooo.. N00b!quote:
Ik kan serieus niet dan gastquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]Volgende week zaterdag gast
En zeg niet dat je niet kan
Oh, dat is dan wel weer heel erg kut.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef Sphinxje het volgende:
[..]
Ja, maar hun hebben geen herfstvakantie enzo hè.
Gast wtfquote:
Ja, dan heb ik liever wat minder zomervakantie.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel weer heel erg kut.
Pfff. Da's ook kut.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef Sphinxje het volgende:
[..]
Ja, maar hun hebben geen herfstvakantie enzo hè.
Ik weet niet eens of ik 'm nog wel op msn heb, heb pas m'n lijst geleegdquote:
Haha, ik wel!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik 'm nog wel op msn heb, heb pas m'n lijst geleegd![]()
.
Ik leef nu al naar de herfstvakantie toe, dus dat zou voor mij echt een catastofe zijn als ik die niet meer had.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef Sphinxje het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik liever wat minder zomervakantie.
Ikku niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:21 schreef -SG- het volgende:
Waaarom moet iedereen een nieuw account?
Jaaa, ik zou echt al mijn vakanties missen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:21 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik leef nu al naar de herfstvakantie toe, dus dat zou voor mij echt een catastofe zijn als ik die niet meer had.
Ik heb te snel ja gezegd gast, ik heb dan verjaardagsfeestjeverplichtingen. Dat wist ik toen al, maar ik zei ja uit enthousiasme.quote:
welke klas loop je stage?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:18 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb zelfs alweer een paar dagen stage gelopen, heb het gevoel dat ik nooit vakantie heb gehad.
Rik heeft nog tot en met oktober vakantie zover ik weet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:22 schreef -SG- het volgende:
Ik dacht dat België van 1 Juni tot 1 september vakantie had??
Conclusie: Wat is het 'fijn' om in Nederland te studeren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:22 schreef Sphinxje het volgende:
[..]
Jaaa, ik zou echt al mijn vakanties missen.
Lol wtfquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef Sphinxje het volgende:
[..]
Rik heeft nog tot en met oktober vakantie zover ik weet.
Als je lekker bent moet je eenmaal per jaar van account wisselen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:21 schreef -SG- het volgende:
Waaarom moet iedereen een nieuw account?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |