In de waterleidingduinen zjn zoveel damherten dat het gewoon irritant is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:37 schreef Marc H het volgende:
Favoriete plekken:
- De waterleidingduinen bij zandvoort (bovenste twee fotos)
- De Hei tussen Hilversum en Bussum. (onderste)
Het fijne van de waterleidingduinen is dat je niet op de paden hoeft te blijven, wat in de meeste natuurgebieden wel het geval is. Verder is het vrij een vrij afwisselend landschap, waar behalve reeën, ook damherten en vossen voorkomen.
Ik zie ze ook elke keer als ik op de fiets door het fochteloerveen rijd naar mijn werkquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:18 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat is er nu bijzonder aan reeën kom die krengen elke week wel een keer tegen. Eerste keer sta je ff te kijken na en tijdje zie je als konijnen.
Doe mij ook zo'n tuin!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:51 schreef WRH het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend in de achtertuin.
Ja beroerde foto, genomen vanachter het zolderraam en voor ik kon scherp stellen en inzoomen was mijn batterij op![]()
Eigenlijk wel bijna dagelijks bijna een ree op de motorkap, rustig rijden in dit seizoen dus.
wat pas echt leuk is; niet alleen dagelijks herten in de tuin, maar ook geregeld vossen, die herkende ik de eerste keer dat ik er 1 zag niet eens. (en deze herfst 1 verdwaalde mol, die vind ik minder)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |