abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86558259
ga voor zonsopgang naar een wildakker
ga daar op een hoogzit zitten en ben heel stil.
dan komen de reeën vanzelf op de akker
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  FOK!fotograaf vrijdag 17 september 2010 @ 23:58:53 #27
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_86558716
euhh.. Dat is niet zo simpel te zeggen.

"4x zoom", tenminste dat is het zoombereik van de Canon 100-400 L lens die op mijn Canon 7D zat. Omdat de 7D een kleinere sensor heeft dan een analoge spiegelreflex, is het bereik van deze lens op mijn camera 160-640 MM.
Maar mijn lens begint pas waar veel compact camera's ophouden. Voor dingen die dichterbij zijn pak ik een andere lens, met een ander bereik.

Als je dat wil vergelijken met het bereik van een gemiddelde compact met 5 x zoom, die heeft een bereik van 25-125mm. Vergeleken met de compactcam heeft mijn combinatie 25x zoom.
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
pi_86578139
Ik ben wel eens, toen ik 's ochtends vroeg aan het fietsen was, een grote kudde reeën tegengekomen. Echt bijzonder gaaf, ze renden allemaal vlak voor me langs het fietspad over.
pi_86578186
Wat is er nu bijzonder aan reeën kom die krengen elke week wel een keer tegen. Eerste keer sta je ff te kijken na en tijdje zie je als konijnen.
pi_86578515
Ik.

Lekker de natuur in. Fucking fijn.

Zag vandaag nog een valkenier met een stuk of 10 roofvogels aan de gang. Very nice.
pi_86578806
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:37 schreef Marc H het volgende:
Favoriete plekken:
- De waterleidingduinen bij zandvoort (bovenste twee fotos)
- De Hei tussen Hilversum en Bussum. (onderste)

Het fijne van de waterleidingduinen is dat je niet op de paden hoeft te blijven, wat in de meeste natuurgebieden wel het geval is. Verder is het vrij een vrij afwisselend landschap, waar behalve reeën, ook damherten en vossen voorkomen.

In de waterleidingduinen zjn zoveel damherten dat het gewoon irritant is.
pi_86579846
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:18 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat is er nu bijzonder aan reeën kom die krengen elke week wel een keer tegen. Eerste keer sta je ff te kijken na en tijdje zie je als konijnen.
Ik zie ze ook elke keer als ik op de fiets door het fochteloerveen rijd naar mijn werk :*

Maar het blijft leuk om ze te zien :)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_86886690
Ik doe dit regelmatig, hier in de buurt ligt een bos, het is ontoegankelijk jachtgebied van de een of andere jagersclub... dus rust genoeg voor de reeen
Als het begint te schemeren komen ze uit het kreupelhout, dan kun je ze gewoon op de stoppelvelden zien aan de rand van het bos, ze trekken zich weinig aan van het verkeer op de drukke weg, echt mooi om te zien
  maandag 27 september 2010 @ 03:07:02 #34
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_86888603
Ik trek ook graag de natuur in, maar doe dit vaak voor geleedpotigen. Reeën spotten heb ik nooit aan gedacht, maar klinkt heel erg leuk. Gauw een keertje doen.
This isn't even my final form.
pi_86889078
Gisteren trouwens nog Schotse hooglanders gezien in het Fochteloerveen.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_86902478
Het schijnt dat hier in de buurt(zuiden van Gemeente Achtkarspelen) veel van die beessies rondlopen.
M'n vriendin heeft er tenminste één gezien en daarna was de auto total loss... :{

Misschien zie ik er wel een aantal als ik meer ga hardlopen hier, lijkt me wel leuk opzich :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 10:42:08 #37
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_86933801
Whehe, die beesten zie ik nog wel eens nog geen 50m van mijn huis.
Nog wel eens halve hartverlamming gehad toen ik in schemer over een pad langs een bosrand liep en zo'n beest dat tussen de struiken stond op nog geen 2m afstand ervandoor ging.

Altijd leuk om te zien.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_86940076

Vanochtend in de achtertuin.
Ja beroerde foto, genomen vanachter het zolderraam en voor ik kon scherp stellen en inzoomen was mijn batterij op :|W
Eigenlijk wel bijna dagelijks bijna een ree op de motorkap, rustig rijden in dit seizoen dus.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:53:04 #39
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_86940118
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:51 schreef WRH het volgende:
[ afbeelding ]

Vanochtend in de achtertuin.
Ja beroerde foto, genomen vanachter het zolderraam en voor ik kon scherp stellen en inzoomen was mijn batterij op :|W
Eigenlijk wel bijna dagelijks bijna een ree op de motorkap, rustig rijden in dit seizoen dus.
Doe mij ook zo'n tuin! _O_ :D
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_86940409
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Doe mij ook zo'n tuin! _O_ :D
wat pas echt leuk is; niet alleen dagelijks herten in de tuin, maar ook geregeld vossen, die herkende ik de eerste keer dat ik er 1 zag niet eens. (en deze herfst 1 verdwaalde mol, die vind ik minder)
(ps, meer tuin eventueel nog te zien in ons verbouwingstopic op klussen)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  woensdag 29 september 2010 @ 14:03:55 #41
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_86979242
ik zie ze regelmatig.... alleen dat moet ik weer vol in de ankers omdat hij anders iets te dichtbij komt! :(
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')