Dat klinkt alsof je een adblocker of iets vergelijkbaars gebruikt.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:00 schreef Bora-Bora het volgende:
Pruuuuuttt, ik kan niet meer quoten of spoilers meer lezen of "topic volgen" of smilies gebruiken...
Alles met Simon Reeve en Ben Anderson.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:40 schreef Blik het volgende:
Wat zijn eigenlijk leuke reisprogramma's om te zien? Ik vind 3 op Reis altijd leuk om te zien, maar verder zijn er niet echt reisprogramma's op TV. Dus ik wil een keer wat downloaden.
Heb je al de Michael Palin reizen al gezien?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:40 schreef Blik het volgende:
Wat zijn eigenlijk leuke reisprogramma's om te zien? Ik vind 3 op Reis altijd leuk om te zien, maar verder zijn er niet echt reisprogramma's op TV. Dus ik wil een keer wat downloaden.
Zou je wel zeggen, maar in de nieuwe layout (die waar je nu naar kijkt) zijn wat dingen verwerkt waardoor de layout niet goed werkt als je adblockers aan hebt staan. Vandaar dat dat mijn eerste gedachte isquote:Op woensdag 24 november 2010 20:27 schreef Bora-Bora het volgende:
@Light:
door gebrek aan correct internet heb ik al maanden geen verandering in m'n adblockering aangebracht..., maar loop wel sinds een dag of twee tegen dit probleem aan...
Trouwens wel een security-update, java-update en Safari-update gedaan, 2-3 dagen geleden...
...Maarja, daarmee zou het eigenlijk toch juist beter moeten gaan....
Even allemaal instellen dat je dat wilt in het instellingen venster.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:00 schreef Bora-Bora het volgende:
Pruuuuuttt, ik kan niet meer quoten of spoilers meer lezen of "topic volgen" of smilies gebruiken...
Die van Boudewijn Buch zijn het nog steeds waard bekeken te worden...quote:Op woensdag 24 november 2010 09:40 schreef Blik het volgende:
Is Dave Gorman's Googlewhack Adventure een reisprogramma, documentaire of gewoon een vermakelijk verhaal?quote:Op maandag 29 november 2010 11:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Wanneer kwalificeren we trouwens iets als reisprogramma?
Heb mij de afgelopen tijd kostelijk vermaakt met An Idiod Abroad.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:40 schreef Blik het volgende:
Ricky Gervais is heel erg hit 'n' miss en dit is een van z'n missers..quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:23 schreef bluesparkle het volgende:
[..]
Heb mij de afgelopen tijd kostelijk vermaakt met An Idiod Abroad.![]()
Ricky Gervais and Stephen Merchant send their friend Karl Pilkington on a tour of the Seven Wonders of the World in "An Idiot Abroad" on Sky1 HD.
http://sky1.sky.com/an-idiot-abroad
Hier is een kennerquote:Op donderdag 2 december 2010 13:19 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag iedereen.
Zijn er ook OV-Chipkaart kenners hier? Ik heb inmiddels ook een exemplaar dat ik wil gaan gebruiken voor reizen bij NS. Nu zit ik echter met het volgende. Ik wil van Emmen naar Den Haag CS.
Als ik met mijn Voordeelurenkaart (die op diezelfde OV-Chipkaart staat) een los kaartje uit de automaat haal dan kost me dat 14.90 tijdens de kortingsuren.
Nu is het echter zo dat ik in op die route in Ommen en Zwolle een afspraak heb staan. Als ik nu de OV-Chipkaart gebruik, ziet hij die trip van Emmen naar Den Haag CS dan als 3 losse trajecten? Dan zijn de kosten namelijk 19,70.
Als ik incheck in Emmen en uitcheck in Den Haag, berekent hij dan hoeveel tijd er tussen zit? Op een gegeven moment zal het principe "niet-uitgecheckt" toch in werking treden?
Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |