Niks mis mee toch? Een sociaal gebeuren zoals je weetquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:16 schreef Hik het volgende:
Big Brother heb ik in heel veel landen gezien. In Argentinië zaten ze de godganse dag mate te drinken.
Nooit van gehoord, maar ik woon ook niet in NL. En hier kijk ik weinig tv momenteel wegens te druk. Wel zie ik af en toe een absurde show voorbijkomen op Travel & Living geloof ik: I survived a Japanese Gameshow. Bizarquote:
NL weet ik niet, maar hier op tv heb je de Engelse en Amerikaanse versie. Heb het wel eens kort gezien, nadat het in het nieuws was omdat ze hun stormbaan in Argentinie hebben neergezet om health & safety laws te omzeilen in Engeland.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:30 schreef Gaoxing het volgende:
Heeft NL eigenlijk Wipe Out? Dat wordt geloof ik geproduceerd door Endemol (die doen toch ook Fearfactor?). Ik heb me tijden afgevraagd wie er in godsnaam de doelgroep is van dat programma. Tot ik op vakantie met 't grut de tv aanzette, en ze helemaal gebiologeerd bleken
Yup. Met mensen die van reuzeballen afstuiteren enzo. Zeskamp, maar dan inderdaad met ambulances om te hoek, vermoed ik. Wij hebben de Amerikaanse en Australische variant hier, waarvan die laatste het leukste is.quote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef flipsen het volgende:
Is dat soms met die stormbaan op het water?
Nu flipsen zich ook heeft gemeld als fan, ben ik de draad weer kwijtquote:Op zondag 21 november 2010 14:46 schreef Fogel het volgende:
Dus voor mij blijft de vraag staan: wie is de doelgroep?
Alleen die presentatoren (broers) zijn verschrikkelijk, maar ik zag dat de NL versie van RTL5 niet veel beter is...quote:Op zondag 21 november 2010 18:00 schreef flipsen het volgende:
Hoogtepunt is natuurlijk "El reloj asesino"
Met een Hombre al Agua/wipe out kwartet zelfs inderdaadquote:
Heerlijk zomeravondvermaak om te zien hoe deelnemers compleet stuk (vaak letterlijk) gaan op die hindernisbaanquote:Op zondag 21 november 2010 18:35 schreef Hik het volgende:
Je daalt wel behoorlijk in mijn achting nu.
Takashi's Castle op Comedy Central.quote:Op zondag 21 november 2010 16:39 schreef DutchTrain het volgende:
Hier heb je weleens de Japanse versie van Wipeout met Nederlandse voice over op TV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |