Ook wel eens geprobeerd: "Ik wil graag rond datum x business class naar NL, maar ik weet dat dat op die datum niet lukt. Kunt u een vlucht vinden waarop dat nog wel kan". "Op datum x zit het vol". "jaha, dat weet ik, maar kunt u een vlucht vinden waarop het wel kan". "Op datum x kan het niet". "Neeeheeee, maar...... oh never mind.....".quote:Op maandag 15 november 2010 11:44 schreef flipsen het volgende:
Mensen die denken dat het boeken van een hotel simpel is en lekker alles zelf willen doen ipv een reisbureau binnen te stappen
Voor jezelf is het nog wel te doen (indien je onzekerheden wilt accepteren), voor meerdere mensen kan het erg bewerkelijk worden.quote:Op maandag 15 november 2010 11:44 schreef flipsen het volgende:
Mensen die denken dat het boeken van een hotel simpel is en lekker alles zelf willen doen ipv een reisbureau binnen te stappen
Afgezien van het gebruik van reisbureautjes in verre vreemde landen om dagtripjes en trein/busreisjes te boeken ben ik voor het laatst in 1997 een reisbureau binnengestapt om vluchten te boeken. En dat was niet een goede ervaring...quote:Op maandag 15 november 2010 11:44 schreef flipsen het volgende:
Dat deed ik regelmatig: studiereizen organiseren voor groepen varierend van 3 tot 20 man. En dan ook heel veel bedrijfsbezoeken regelen (in de voedingsmiddelenindustrie, dus moeilijk). Op zich had ik daar nog het voordeel van de verrassing: "dag meneer, ik ben een studiereis aan het organiseren. Zouden we eens bij u in het bedrijf mogen kijken? Het gaat om 16 Kazakken".quote:Op maandag 15 november 2010 12:36 schreef Lemans24 het volgende:
Voor jezelf is het nog wel te doen (indien je onzekerheden wilt accepteren), voor meerdere mensen kan het erg bewerkelijk worden.
Ik heb afgelopen voorjaar een tripje voor drie mensen volledig van tevoren geboekt: aparte vliegtickets voor heen- en terugreis, trein, huurauto, een stuk of zes hotels (3 personen is dan niet praktisch), een appartement en een tweetal restaurants. Erg leuk, maar wat was dat bewerkelijk! Ik denk dat er een hele werkweek aan tijd in heeft gezeten.
En fijne speldjes, gouden Chinese munten, belangrijke certificaten, en een paar heel, heel lelijke zijden sjaalsquote:Op maandag 15 november 2010 15:21 schreef Hik het volgende:
.... en je hield er altijd een lelijk Chinees kleedje/magnumfles Oekraïense champagne/schouderembleem van de politie van Vladiwostok aan over.
Neem ze mee naar Zandvoort, dan houdt het wel op.quote:Op maandag 15 november 2010 15:21 schreef Hik het volgende:
Nu heb ik sporadisch nog wel eens partners over. Die vinden NL altijd erg mooi. Zelfs Scheveningen.
Een nascholing op kosten van een medicijnenfabrikant? Die natuurlijk nergens anders kan plaatsvinden dan aan de andere kant van de aardbol?quote:Op maandag 15 november 2010 13:44 schreef flipsen het volgende:
En waarschijnlijk in oktober nog een nascholings-reis voor 25 huisartsen
Sterker nog: ze vonden de mensen zo aardig! In Scheveningen?!quote:Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Neem ze mee naar Zandvoort, dan houdt het wel op.
Wil je een leuk of een eerlijk antwoordquote:Op woensdag 17 november 2010 13:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Mochten jullie me de afgelopen tijd gemist hebben...
Ah, die post had ik net gemist. Geen groeten gedaan dus. Alzal hij vanavond wel weer online komen. Zo'n hotel is ook maar eenzaam.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:38 schreef Thetallguy het volgende:
Oja, doe hem de groeten, als ie z'n connectie niet zou halen zouden we ook nog een biertje doen
Geen idee waar DT is. Hij zal toch geen sociaal leven hebben gekregen hè? En bedankt. Die tentamens en andere drukte zal ik wel overleven.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:54 schreef Gaoxing het volgende:
Ah, ik vroeg me inderdaad af waar je (en DT trouwens ook) was. Sterkte met de tentamens en andere drukte.
Opschieten? Heb je nog niet gepakt dan?quote:Mijn tentamentijd zit er net opop een mini-essaytje na, wat ik maar niet geschreven kan krijgen. Maar vrijdag gaan hub en ik even toeristje in Bangkok spelen, compleet met nacht in hotel (en afschuwelijk luxe diner
), dus ik moet gaat opschieten
Wil je blijvend kunnen posten op FOK!?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:00 schreef flipsen het volgende:
Wil je een leuk of een eerlijk antwoord
Hij wil een leuk antwoord.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Wil je blijvend kunnen posten op FOK!?
Opschieten met het laatste *&^%$$ essay dat nog af moet. Over copyright. Zouden ze het ok vinden als ik zeg dat ik daar gewoon niets vanaf weet, omdat ik in Thailand woon?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Opschieten? Heb je nog niet gepakt dan?
Het moest vanuit Australisch perspectief, helaas. Gelukkig kreeg ik gisteren een ander cijfer terug, waaruit blijkt dat zelfs als ik geen enkel punt (van de 6 max) voor dat copyright stuk krijg, ik nog een 8.8 sta. Mijn man acht mijn chronisch overachieverschap weer bewezenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:31 schreef Hik het volgende:
Volgens mij kun je daar juist een heel interessant essay over schrijven vanuit Thais perspectief!
Hebben jullie in verre vreemde landen wel eens vreemde verbasteringen van TV programma's gezien?quote:Ik had een paar jonge Italianen over de vloer van rond de 20 jaar oud en gisteren en hadden we het over kleine culturele aanpassingen van globale producten dus haalde ik Pino (Big Bird) van Sesamstraat aan. Hij is roze toch in Italie vroeg ik. Bleek dat ze Sesamstraat helemaal niet kende! Zelfs na plaatjes te laten zien helemaal geen herkenning.
Vanmiddag komen ze weer langs en deze keer heb ik via wikipedia de italiaanse naam gevonden en op youtube de muziek.
En nu zit ie in m'n hoofd.
Seee saaa moo apriti see saaa mo!
Hier mocht m'n ex nooit Sesame Street kijken omdat ze alleen de Amerikaanse versie op tv hebben en haar moeder het accent niet wilde aanleren...
Haha grappig! Ik vraag me af of ze ook Afrikaans praten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:16 schreef Hik het volgende:
Sesamstraat in Zuid-Afrika is leuk. Daar praten de muppets Engels en Xsosa door elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |