Nah die heeft iedereen op, dus dat kan het niet zijn...quote:
Dat ziet eruit als WvW....quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:47 schreef lynda het volgende:
Trouwens.. mensen die een spelletje wel leuk vinden:
FOK!Mafia #76: Met animo check voor een nieuwe start
Is zelfde idee! Gezelligquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als WvW....Vanavond even lezen, kans is groot dat ik mee ga doen
.
Juist daarom.. zij heeft de ziektekiemen verspreidquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah die heeft iedereen op, dus dat kan het niet zijn...
Dan zou ik toch ook ziek moeten zijn?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Juist daarom.. zij heeft de ziektekiemen verspreid
Wij hebben gewoon een goede weerstandquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan zou ik toch ook ziek moeten zijn?
Dat is waar.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een goede weerstand
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een goede weerstand
Wacht maar, het douche-eendje virus is sterk en zal uiteindelijk jullie ook te pakken krijgenquote:
Dat dacht ik ook.... had vorig jaar het virus-dieet. Eerst gewone influenza, daarna de mexicaanse versie. Dacht dat het toen wel leuk genoeg was geweest, kreeg ik het noro-virus! 8 kilo in 2 maanden afgevallen zonder moeite te doen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang het mij maar overslaat, ben genoeg ziek geweest voor de komende 5 jaar.
Dat is toch een mindere manier om af te vallen hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.... had vorig jaar het virus-dieet. Eerst gewone influenza, daarna de mexicaanse versie. Dacht dat het toen wel leuk genoeg was geweest, kreeg ik het noro-virus! 8 kilo in 2 maanden afgevallen zonder moeite te doen!
Ik vind het prima, maar ik kan het je niet garanderenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang het mij maar overslaat, ben genoeg ziek geweest voor de komende 5 jaar.
Het is wel effectiefquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is toch een mindere manier om af te vallen hoor
[..]
Ik vind het prima, maar ik kan het je niet garanderen
Zit je hier nou gewoon te flirten met mij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |