Weet je, wanneer je je excuses aanbiedt dan moet dat echt vanuit je hart komen.quote:Op maandag 20 september 2010 16:50 schreef samen1 het volgende:
Gewoon aanvaarden is makkelijker gezegd dan gedaan.
Psycholoog? Been there, done that. Leverde helemaal niks op. Of nou ja, de conclusie dat die psycholoog het echt niet beter wist dan mij en dat ik nooit de rust zou vinden voor mezelf als ik het niet op mijn manier zou aanpakken. Dus ik heb gedaan wat ik dacht dat mij het meeste voldoening zou geven en de grootste kans op een goede afsluiter. Je leeft maar 1 keer, so I'm taking my chances.
Ik wil even de veronderstelling weg nemen dat ik mijn excuses heb aangeboden om alleen een reactie en het niet zou menen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Weet je, wanneer je je excuses aanbiedt dan moet dat echt vanuit je hart komen.
Wat jij hebt gedaan heeft niets met sorry zeggen te maken. Eigenlijk vind je dat die ex ergere dingen gedaan heeft dan jij en je hoopt dat hij veranderd is. Als hij er anders over zou zijn gaan denken dan had hij jou wel uit zichzelf excuses aangeboden.
Je kunt mensen niet veranderen. Laat het los.
Leeft dat emailadres nog wel?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:53 schreef samen1 het volgende:
^ehm minder erge dingen dan dat hij heeft gedaan. Het zat me heel erg dwars dus heb een mail gestuurd met daarin excuses (heb geen telefoon nr meer)..maar niks gehoord..ik had gehoopt dat hij nu ook wel zijn excuses zou aanbieden zodat ik het kan afsluiten.
Misschien ben je wel gebokkeerd en heeft ie je mail nooit gekregen?quote:Op maandag 20 september 2010 14:26 schreef samen1 het volgende:
Hmm dank voor alle reacties. Ik merk dat de meningen nogal verdeeld zijn. Ik ben toch blij dat ik het gedaan heb ondanks dat sommige mensen vinden dat het not done is om dit te doen en er iets terug van te verwachten. Tuurlijk had ik gehoopt dat hij mijn mail zou kunnen waarderen en ook een stap mijn richting op zou zetten en zich zou verontschuldigen voor wat hij gedaan heeft omdat ik daar mijn inziens wel recht op heb. Dat hij het vervolgens niet doet of het me niet gunt dat kan ik hem natuurlijk niet afdwingen. Maar ik weet in elk geval genoeg als ik niks van hem hoor. Ik interpreteer het dan dat hij nog steeds zijn eigen fouten niet inziet en dat zegt genoeg.
Stalkingquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:10 schreef kerel23 het volgende:
Ja, goeie! Ik zit zelf ook met zo`n soort dilemma. Aantal jaar geleden had ik een hele mooie relatie en die is stuk gegaan. Zelf heb ik er niet meer veel mee gedaan maar het laatste jaar vooral, wil ik graag mijn excuus aanbieden en mijn verhaal kwijt van wat ik heb gedaan en hoe mij gedachte gang toen die tijd was.
Het is alleen bij mij al meer dan 3 jaar geleden.
Ook heb ik geen tel nr meer of e-mail... Ik had haar geblokt op msn en nu niet meer maar nooit online en niets over haar te vinden. Ook ben ik al een aantal keer langs haar woning gereden maar volgens mij is ze verhuisd! Duss ja... wat dat aan gaat zou ik mijn excuus wel aan bieden maar je moet het toch zelf doen!
Wel als het een paar keer is met hetzelfde doel. Bel dan gewoon aan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Langs een woning rijden om te kijken of iemand er nog woont, vind jij stalking?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |