Thanx voor de tipquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Misschien China Glaze / Spin Me Round? of FYI?
yuk en jummiequote:Op dinsdag 21 september 2010 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
China Glaze Classic Camel
[ afbeelding ]
OPI Crimson Carol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Déze vind ik mooiquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Heuuj, dan ben je, met mij, geloof ik de enigequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:05 schreef Melochan het volgende:
[..]
Déze vind ik mooiIk moet ook maar aan de CG denk ik
*opent eBay
First i was likequote:Op dinsdag 21 september 2010 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI Crimson Carol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kopen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:05 schreef Melochan het volgende:
[..]
Déze vind ik mooiIk moet ook maar aan de CG denk ik
*opent eBay
mijn hectic stond er al bij toch?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt heel veel mooie lakjes
(Al zal die Camel nooit echt m'n ding worden, vooral hendig als neutraalachtig ding.)
Overigens, ik ben van plan aankomende zondag bij Illamasqua te gaan bestellen, dus als iemand nog wat mee wil bestellen, stuur maar een PM.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn hectic stond er al bij toch?
Hoi, dat had ik dus ook.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:27 schreef kvd het volgende:
Hallo allemaal,
hier een lurker, die dankzij dit topic aan het nagellakken is gegaan. Niet zo fanatiek als jullie, ook maar een superkleine collectie, maar goed, wel aan het lakken geslagen. Lak nu een maandje of 3, maar sinds een maandje ofzo, laat ineens de bovenkant van mn nagel los, kan er hele stukken vanaf halen, vooral als ik probeer ze wat te laten groeien (kan ze al niet zo lang hebben, zit in de verstandelijk gehandicaptenzorg en lange nagels zijn niet handig).
Enig idee hoe dit kan/waar dit aan kan liggen en vooral hoe ik het kan voorkomen?
Hele mooie kleur bij jou zegquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:54 schreef Imperfect-Angel het volgende:
@ VGA4xZoom: die Mummy ziet er continu anders uit he! In bepaald licht vind ik hem echt lelijk en dan weer bloedje mooi….vaaag!![]()
@ MissJ: vind die CG kerstcollectie ook weinig aan.
@ Bubseltje: die OPI lijkt me interessant. Mooie lakjes.![]()
@ Killditzie: oehh nice!!!![]()
@ Tammymare: ja zonde die stomme bubbels.![]()
@ SQ: Classic caramel vind ik niet zo maar die OPI is sweet!![]()
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze - Hey doll die voor mij nude is. Voel me naakt maar ben te lui om te stempelen en er is niks mis met mooi naakt.
Ohhhquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hele mooie kleur bij jou zeg![]()
My Private Jetelegant
![]()
[ afbeelding ]
Hij lijkt enorm op een lakje wat ik in Turkije heb gekocht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou het voor een nude holo iig niet over hebben... daar zijn genoeg substituten voor te vinden
Ahh meiske.. Dat had je eerder moeten zeggen, heb net gisteren besteld.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, vanavond mijn Paypal account even activeren...
Gaat er misschien iemand nog een bestelling bij TD doen? Ik wil graag bestellen maar de verzendkosten zijn best hoog als ik alleen voor mezelf moet bestellen...
Chipsquote:Op woensdag 22 september 2010 10:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ahh meiske.. Dat had je eerder moeten zeggen, heb net gisteren besteld.
smeren met nagelriemcreme en natuurlijk regelmatig een lekkere handcreme gebruikenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:07 schreef Lips het volgende:
Gisteren 2 laagjes fairy dust op m'n naakte nagels gedaan. Heb wel foto's gemaakt maar zit nu op het werk dus kan ze niet uploaden, komen vanavond of morgen!
Vraagje, ik zag op die foto's dat de randen langs m'n nagels (dus niet zo zeer m'n nagelriemen maar de huid aan de linker- en rechterkant van m'n nagels) enorm droog zijn. Wat is de ultime tip om deze weer mooi verzorgd te krijgen?
Maar anders heb je toch nog de vzk binnen Nederland? Dus bestellen in je eentje is bijna nog voordeliger.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, vanavond mijn Paypal account even activeren...
Gaat er misschien iemand nog een bestelling bij TD doen? Ik wil graag bestellen maar de verzendkosten zijn best hoog als ik alleen voor mezelf moet bestellen...
Hij gaf bij mij iets anders aan geloof ik.. Hmm, ik neem nog even een kijkje!quote:Op woensdag 22 september 2010 10:46 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Maar anders heb je toch nog de vzk binnen Nederland? Dus bestellen in je eentje is bijna nog voordeliger.
Negen lakjes in je doosje, 18$ verzendkosten... ik vind het best redelijk nog! Ik bedoel in Nederland zijn de verzendkosten naar Amerika ¤10.45, dus zoveel scheelt het niet
Klopt, maar daar is een loophole voorquote:Op woensdag 22 september 2010 10:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hij gaf bij mij iets anders aan geloof ik.. Hmm, ik neem nog even een kijkje!
je hebt meerdere opties om uit te kiezenquote:Op woensdag 22 september 2010 10:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Bij de commentbox moet je 'flat rate box' invullen dan gaan de verzendkosten van $40(of meer) naar $18. En in een flat rate box passen 9 lakjes, vandaar dat ik het over 9 lakjes had :]quote:Op woensdag 22 september 2010 10:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wacht ik kijk wel even met je meequote:Op woensdag 22 september 2010 11:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Hij geeft bij mij dit ook aan :
T O T A L S
Other3 $30.00
Sub Total $50.96
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |