quote:
quote:
Ik heb colaquote:
Boek lezenquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb cola![]()
Maar ik verveel me een beetje.
Ik heb nog een goed boek liggen inderdaad.quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog een goed boek liggen inderdaad.![]()
Preciesquote:
Ik ga over mijn boek wel langer doen, denk ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies
Eindelijk m'n boek uit na 5 maanden
Lees je zó weinig?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga over mijn boek wel langer doen, denk ik.
Ja, en het is ook best een dik boek.quote:
Ik ken hetquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en het is ook best een dik boek.![]()
Doordeweeks ben ik meestal te moe om nog te lezen in bed. En in het weekend ga ik meestal te laat naar bed om dan nog te gaan lezen in bed.
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken hetEn ik lees ook nog eens 6 boeken tegelijk (nu 5 dan
) wat ook niet echt meehelpt voor de uitheid
Die krijg ik zoquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Watvoor leuke cadeaus heb je gehad?
VRIEND!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef jna het volgende:
Altijd aardig van Ajax als je 3 kaartjes thuisbezorgd krijgt voor CL wedstrijden ipv de 2 die je hebt besteld en betaald
Hoe laat spreken we waar af?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef jna het volgende:
Altijd aardig van Ajax als je 3 kaartjes thuisbezorgd krijgt voor CL wedstrijden ipv de 2 die je hebt besteld en betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |