Of zo'n plaatje op je zoekpaginaquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Google had je wel een smsje gestuurd.. of een kaartje thuis
Is toch wel fijn dat ze je op de hoogte brengen daarvan. Mocht je je eigen verjaardag vergeten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef PieterBas het volgende:
Uhm, krijg een mailtje van Windows Live Messenger, dat ik morgen jarig ben...
ja, dat weet ik zelf ook wel
Huh, heb je trouwplannen joh?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch wel fijn dat ze je op de hoogte brengen daarvan. Mocht je je eigen verjaardag vergeten.
Als ze zoiets nou zouden doen bij je trouwdag.![]()
De bitchquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef jna het volgende:
[..]
Heeft ie stiekem toch met dzjenn gedate
Nee, nog niet, maar dat is toch altijd het grote probleem bij mannen.quote:
Oh kan bestquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar dat is toch altijd het grote probleem bij mannen.
Sinds wanneer is een Luctortje.. onopgemerkt trouwen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch wel fijn dat ze je op de hoogte brengen daarvan. Mocht je je eigen verjaardag vergeten.
Als ze zoiets nou zouden doen bij je trouwdag.![]()
Mijn eigen verjaardag weet ik nog wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef L.no het volgende:
Luc, je kan google agenda gebruiken en de sms functie aanzetten. Dan krijg je braafjes een sms wanneer iets is.
Dan schrijf je je trouwdag ook daarop.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn eigen verjaardag weet ik nog wel.
En de belangrijkste verjaardagen staan al in mijn foon.
Ik ben toch nog niet getrouwd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan schrijf je je trouwdag ook daarop.
Nog niet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben toch nog niet getrouwd.
Jij bent toch de kut die een trouwdag zal vergeten zonder het te hebben toch. Nu heb je iig een oplossing.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben toch nog niet getrouwd.
Hohohohoquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij bent toch de k*t die een trouwdag zal vergeten zonder het te hebben toch. Nu heb je iig een oplossing.
Oja, er is een verschil tussen schelden en vloeken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef jna het volgende:
Dat schelden heb je zeker in Friesland geleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |