Bestaande er dan een Spaanse zon?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:18 schreef jna het volgende:
Ja en dan ga je daar die villa, zit je daar, komt die hele spaanse zon nooit tevoorschijn!
Ja, jij hebt die advertentie geschreven, ik niet...quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bestaande er dan een Spaanse zon?![]()
In wat opzicht is die anders dan de zon die de rest van de Aarde (en de andere planeten in ons zonnestelsel) krijgt?
Ik maak helemaal geen reclame voor mijn villa. Dus dat moeten anderen geweest zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, jij hebt die advertentie geschreven, ik niet...
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:31 schreef jna het volgende:
Er staat alleen een heel groot bord: LUCTORROLL'D!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:31 schreef jna het volgende:
Er staat alleen een heel groot bord: LUCTORROLL'D!
Zo is datquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:48 schreef Bloempje. het volgende:
Bleeegh, ik ben reuze moe...![]()
Maar het is wel weekend
Tijd genoeg dus om lekker uit te rusten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:48 schreef Bloempje. het volgende:
Bleeegh, ik ben reuze moe...![]()
Maar het is wel weekend
'quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vind hem anders best netjes.
[ afbeelding ]
Ze proberen echt de wereld over te nemen hèquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef PieterBas het volgende:
Uhm, krijg een mailtje van Windows Live Messenger, dat ik morgen jarig ben...
ja, dat weet ik zelf ook wel
Zal wel de enige zijnquote:
Hoho, ik ken 2 negers uit De Lierquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal wel de enige zijnOf Bootje moet opeens een kleurtje gekregen hebben
Google had je wel een smsje gestuurd.. of een kaartje thuisquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze proberen echt de wereld over te nemen hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |