Nee.quote:
Jaquote:
Doe anders gewoon pizza halen lovequote:
Have funquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe anders gewoon pizza halen love![]()
Hier staat de BBQ al aan, ik zie je straks.
quote:
Donequote:Op vrijdag 17 september 2010 16:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is het met een D, oh Remlof of Pietje verbeter dan even de TT als 1 van jullie wilt, staat zo stom anders he
oh HiDi gooi het er dan gewoon uit met woorden, misschien heeft 1 van ons een oplossing voor je, maar je zit je op te winden en ik weet niet eens waarover.quote:
Alleen gerelD hè! Voltooid deelwoord - kofschip- staat de l van rel niet in- een D erachter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:07 schreef Toverheks het volgende:
is het met een D, oh Remlof of Pietje verbeter dan even de TT als 1 van jullie wilt, staat zo stom anders he
meh, dat ga ik hier ook niet allemaal posten hoor. gevoel begon op 9-11 of in het nl 11 sepquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh HiDi gooi het er dan gewoon uit met woorden, misschien heeft 1 van ons een oplossing voor je, maar je zit je op te winden en ik weet niet eens waarover.
Ook vriendelijk bedoeld kom ik betweterig kattig over.quote:
Vergeet geen drank te kopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook vriendelijk bedoeld kom ik betweterig kattig over.
Ik ga boodschappen doen.
Dat zal dan wel locatiegebonden zijn, want ik heb de tegemoetkoming nog nooit stufi horen noemen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
IS het niet nee, dat zeg ik.. Maar het wordt in de volksmond wel zo genoemd. Iedere cent die iemand van de IB-groep krijgt of leent wordt StuFi genoemd. Hier in ieder geval wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |