Nee.quote:
Jaquote:
Doe anders gewoon pizza halen lovequote:
Have funquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe anders gewoon pizza halen love![]()
Hier staat de BBQ al aan, ik zie je straks.
quote:
Donequote:Op vrijdag 17 september 2010 16:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is het met een D, oh Remlof of Pietje verbeter dan even de TT als 1 van jullie wilt, staat zo stom anders he
oh HiDi gooi het er dan gewoon uit met woorden, misschien heeft 1 van ons een oplossing voor je, maar je zit je op te winden en ik weet niet eens waarover.quote:
Alleen gerelD hè! Voltooid deelwoord - kofschip- staat de l van rel niet in- een D erachter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:07 schreef Toverheks het volgende:
is het met een D, oh Remlof of Pietje verbeter dan even de TT als 1 van jullie wilt, staat zo stom anders he
meh, dat ga ik hier ook niet allemaal posten hoor. gevoel begon op 9-11 of in het nl 11 sepquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh HiDi gooi het er dan gewoon uit met woorden, misschien heeft 1 van ons een oplossing voor je, maar je zit je op te winden en ik weet niet eens waarover.
Ook vriendelijk bedoeld kom ik betweterig kattig over.quote:
Vergeet geen drank te kopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook vriendelijk bedoeld kom ik betweterig kattig over.
Ik ga boodschappen doen.
Dat zal dan wel locatiegebonden zijn, want ik heb de tegemoetkoming nog nooit stufi horen noemen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
IS het niet nee, dat zeg ik.. Maar het wordt in de volksmond wel zo genoemd. Iedere cent die iemand van de IB-groep krijgt of leent wordt StuFi genoemd. Hier in ieder geval wel
Deze plaat doet me altijd denken aan 9/11:quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
meh, dat ga ik hier ook niet allemaal posten hoor. gevoel begon op 9-11 of in het nl 11 sep
als ik eenmaal in een stemming zit...........
quote:
nee was niet foutloos, was met een D zei Cc dus Remlof had er een D van gemaakt.quote:
nee hoor Leandra, ik ben gek op complimentjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zal de volgende keer wachten met complimenten tot ik bijgelezen ben
Ik weet dat 9-11 de aanslag was, maar was het ook toevallig de datum dat het uit ging?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
meh, dat ga ik hier ook niet allemaal posten hoor. gevoel begon op 9-11 of in het nl 11 sep
als ik eenmaal in een stemming zit...........
nee geen idee, die datum weet ik niet eens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet dat 9-11 de aanslag was, was maar was het ook toevallig de datum dat het uit ging?
Triest, en helemaal triest als ze een verklaring moet tekenen dat een psychose haar niet meer zal overkomen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:13 schreef Toverheks het volgende:
oh is nu iemand op de radio die vertelt over die vrouw die haar kindje naar beneden had gegooit in de Bijenkorf, de vrouw leed aan een eenmalige psygose en ze had waanbeelden dat de duivel in haar zat, ze gooide haar kindje naar beneden omdat ze dacht, als ze mijn kindje te pakken krijgen ( de duivel dan) dan deden ze het kindje nog meer pijn.
De vrouw is nu vrij en is dakloos dus ze loopt nu vrij buiten, ze moet nog een verklaring tekenen dat de psygose niet meer zal voorkomen bij haar.
echt ligt het nu aan mij of snap ik de wereld van rechters en onderzoekers niet zo goed, ik heb geen oordeel over deze vrouw alleen weet laat haar niet dakloos op straat zwerven en help haar.
Ah ok, ik dacht dat je je misschien zo rot voelde vanwege je ex, sorry.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee geen idee, die datum weet ik niet eens.
Ja, maar toen was ik er niet, ik zag het topic pas toen ik m'n eerste post deed.... en toen was het al goed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee was niet foutloos, was met een D zei Cc dus Remlof had er een D van gemaakt.
ook, maar dan zou ik al heel langquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat je je misschien zo rot voelde vanwege je ex, sorry.
ja dat vind ik ook zo raar die verklaring tekenen, dus als ze weer van het padje afraakt krijgt ze een boete omdat ze eerder die verklaring had getekend??? want zoiets begreep ik er uit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Triest, en helemaal triest als ze een verklaring moet tekenen dat een psychose haar niet meer zal overkomen.
Dat suggereert bijna dat er in eerste instantie al geen sprake was van een psychose, en dan is het natuurlijk helemaal vreemd dat ze niet opgenomen is.
Maar ook als "men" er van overtuigd is dat het slechts eenmalig was kan men de verantwoordelijkheid daarvoor niet bij haar leggen, en zal het letterlijk op straat zetten niet bijdragen aan haar gemoedstoestand.
Al met iemand erover gepraat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ook, maar dan zou ik al heel langmoeten zijn.
meh, als je je geroepen voeltquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al met iemand erover gepraat?
Wtf!?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
weet iemand toevallig nog een goed grunt nummer?
Wat wtf? pas op he ik benquote:
Evenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is dat voor pussy metal?
Moet je even van je agressie af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |