SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het vorige deel: Slank #1169 - Met vis, een heleboel vis!
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).
Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!![]()
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!
Info over vriendjes, honden, kalfjes en andere beslommeringen mag vrij gepost worden, liefst met foto's. Is het genant of ben je verlegen, stuur dan een groeps-PM.
Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vindencrap in = crap out
Ah, well, ik heb m'n best gedaan. En niet eens het smerigste plaatje gepakt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:06 schreef neen het volgende:
Spoilers zijn automatisch geopend op mobile.fok
Fysioquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ik dat gemist of is dit een extra bezoek?
*zwaait terug vanaf de bank*quote:
was het brood op?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
lijstje is ietwat gewijzigd:
O: 250 gr bio kwark met rode vruchten + muesli
T: speculaasje
L: 2 knackbrod met kaas en mosterd
T: -
D: spaghetti met ricotta en aubergine
T: wijntje
quote:
Niet zo gewaagd als het avondeten! Denk soms wel dat mensen daar een ziekenhuisbacterie aan overhoudenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de combinatie van 'lekker' en 'ziekenhuisbroodje' wel gewaagd Syrena.
Dat klopt ook wel een beetjequote:Op vrijdag 17 september 2010 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb altijd zo'n plaatje in m'n hoofd van een noest doorstappende uniek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n zus maakte laatst een zelfde soort opmerking als jij laatst, had een korte broek aan met Schotse ruit. Zegt ze uit de grap, jij zou d'r wel leuk uitzien in een kilt!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel een beetje
Al een beetje gewend aan het getrouwde leven?
De 1.15 uur ronde meestal met meneer, als meneer werkt en ik vrij ben dan doe ik meestal de 2 uur ronde.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:12 schreef Laureline het volgende:
Loop je meestal alleen of met je meneer, uniek?
En aan je nieuwe achternaam?quote:
Dat lijstje of die achternaam?quote:
oh ja, dat moet nog wel wennenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En aan je nieuwe achternaam?
Ik blijf het verkeerd doen.
Van bikram yoga, duh.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! Snelle reageer-post!
Beterschaap voor Tink en j.t.!
Een koesje voor Mo ivm de *censuur*-troubles
Merel! HuisTof zeg, helemaal van jou!
Blurred: ik vond Coraline ook best freaky! Maar Wybie was lief![]()
Shinyface: oh wat aardig van Mr F.!Heb je hem gezegd waar we mekaar van kennen?
![]()
Ennnn toen wist ik de rest niet meer, excuses voor hen die ik gepasseerd heb
Doe je CI uit. Of ramt 'ie zo hard dat je 't voelt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Die ene collega zit hier op een pc en ramt echt heel hard, ook echt toets voor toets. Typt niet echt snel zo.
*meldt zich*quote:
achtig?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik was wel serieusIk kom ADHD achtig over
Afspraken vergeet ik nooitquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:14 schreef shinydiscoball het volgende:
PF: ik ben de meest chaotische persoon op aarde, dus ik ken het. Al ben ik heel hard bezig een beetje orde te scheppen in mijn leven en dat lukt aardig behalve dat ik gisteravond vergeten ben naar mijn werk te gaan
Dacht ik eindelijk dat ik mijn soulmate had gevonden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Afspraken vergeet ik nooitHa. Dan heb jij het. En ik niet.
ADD ipv ADHD, da's chaotisch zonder hyperactiviteit. Heb ik eigenlijk ook wel last van.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil helemaal niks hebbenEn zo druk ben ik niet, wel een beetje chaotisch.
Ah dan ben ik wel de drukke!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:17 schreef loveli het volgende:
[..]
ADD ipv ADHD, da's chaotisch zonder hyperactiviteit. Heb ik eigenlijk ook wel last van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu heel erg hoofdpijn, want weet niet waaromZoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Ohja da's ook zo ja!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:22 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
PF, niet teveel aantrekken van zo'n "labeltje" Iedereen heeft tegenwoordig van alles heb ik het idee, en je leeft er niet minder goed omhoe is het met de liefde trouwens?
Maar da's niet omdat niemand dat wilquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:23 schreef Perruche het volgende:
Ik heb niemand gemeet
Lijstje:
O: 2x oggebrood en 2x gekookt ei
T: zelfgemaakte appelmoes
L: tomatensoep, restje sla & vegaburger (die ik eigenlijk niet mag maar)
D: weenie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Sorry!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:17 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dacht ik eindelijk dat ik mijn soulmate had gevonden.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar da's niet omdat niemand dat wil![]()
Ik zei ook: als je zoekt kun je volgens mij bij iedereen wel wat vindenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:22 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
PF, niet teveel aantrekken van zo'n "labeltje" Iedereen heeft tegenwoordig van alles heb ik het idee, en je leeft er niet minder goed omhoe is het met de liefde trouwens?
Nee dat is ook wel zo, maar toch wil ik het niet hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja da's ook zo ja!
Of je nou ADHD hebt of niet, je bent en blijft P.F., met de goeie en slechte eigenschappen. Een eventuele 'diagnose' kan je alleen helpen om met eventuele lastige dingen om te gaan. Je bent er niet ineens 'raarder' door ofzo
oh dan heb ik daar overheen gelezenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zei ook: als je zoekt kun je volgens mij bij iedereen wel wat vinden
ja daarquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
oh dan heb ik daar overheen gelezenoh edit, of bedoel je niet hier? whatever
![]()
anyway trek je er niet teveel van aan, als je niets hebt is het ook maar saai toch?
En daarna dan? Dikke care trouwens je ziet er vast wel leuk uit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:24 schreef loveli het volgende:
Ik heb een veel groter probleem, wat doe ik aan vanavond? Moet leuk zijn, maar eerst eten met man-friends.
Dat jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:25 schreef loveli het volgende:
En ik heb iedereen gemeet die mij opschrijft
Ja koopakte is getekend. Volgens mij hoor ik blijer te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:24 schreef j.t het volgende:
Zo terug van dokter enzo!Nu mag je een cadeautjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu heel erg hoofdpijn, want weet niet waarom
.
Niet meer actief op Fok!
Ik ook, maar ik doe het niet, want ik heb gisteren al Mac gehad, dus vandaag wordt het pannenkoeken: übergezondquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:48 schreef neen het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik doe het ook. Rebels.
Haha, okéquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Merel, wij zijn gewoon dubbel blij voor je, ok?
Nee, m'n lievelingsafbakpizza: Ristorante pizza Vegetalequote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef loveli het volgende:
[..]
New York Pizza, want die hebben ook B&J
Da's heel liefquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo hier een lurker. Ik log niet in op mijn werk dus het is geen doen om hier mee te posten. Ik ben op dit moment ook niet bewust met eten bezig, want verhuizen, dus dubbel geen zin om echt mee te posten hier.
Maar ik wou even zeggen dat ik ergens vandaag op mijn werk even moest slikken van de posts van Merel. Iets over Bollywoodfilms en romkoms. En toen ik door las moest ik ook weer slikken van je huis. Ik ben een paar maandjes verder. Ik heb inmiddels de sleutel en ondertussen is het stiekem echt heel tof!
Dus euhm hou vol. Huizen zijn stiekem best tof in je eentje.
/ontlurk
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Haha, oké
Ik bén ook wel blij hoor. Ik ga in een supertof huis wonen en ik kan het nog betalen ook. Dát stuk vind ik leuk. Maar er zit ook een stukje aan dat voelt als Kerstmis en Oud & Nieuw: dingen die leuker zijn als je ze samen kunt doen. En daarom mag ik pizza
Sinds ik pizza uit de Keizerstraat heb gehad vind ik die dingen van NYP geen pizza's meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef loveli het volgende:
[..]
New York Pizza, want die hebben ook B&J
Ik las uitstrijkje...quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gek zijn is alleen erg als jij (of een ander) daar last van heeft, is dat bij jou echt zo Pief?
Kga nog ff naar de stad, vast kijken naar een uitreikingsjurkje!
Jij culisnob.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sinds ik pizza uit de Keizerstraat heb gehad vind ik die dingen van NYP geen pizza's meer.
Gaat mij niet om de pizzaquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sinds ik pizza uit de Keizerstraat heb gehad vind ik die dingen van NYP geen pizza's meer.
Hohohoquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:
opzich wel, maar ik zou dan wel gaan geocachen als ik jou wasquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:02 schreef neen het volgende:
He moblo, was jij niet in Newcastle geweest? Is het wat om een paar daagjes daar te zitten? (2/3 nachtjes ofzo)
Als ik om 23 uur zin heb in B&J, brengt AH het niet langsquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Fiets dan gewoon naar de AH voor je B&J.
Oke, nou ja als er sowieso wat te doen is vermaken we ons wel. Als we gaan, gaan we naar voetbal en dat is het mooiste wat er is. Morgen kijken of ik kaartjes kan kopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
opzich wel, maar ik zou dan wel gaan geocachen als ik jou waszo hebben wij ons daar 2 dagen vermaakt
want dan kom je eerder op plekken waar je niet zo snel komt... anders kan 't wat saai 'lijken'
Ja, maar dat komt denk ik (althans bij moi) dat je er in je eigen beleving met 10 kilo meer er hetzelfde uitziet als 10 kilo minder. Volgens mij moet je gewoon lekker blijven wat je bent en af en toe eens een rondje lopen en een taartje eten. Want je ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb in de afgelopen week vier keer iets gehoord over dat ik toch wel erg afgevallen was. En nog vind ik dat er wel iets van m'n buik af mag.
Ik heb er wel eens drinken besteld 's avonds. Want ja als het op is is het op en moet er nieuw drinken bijkomen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik om 23 uur zin heb in B&J, brengt AH het niet langs
Uh.. pics?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb in de afgelopen week vier keer iets gehoord over dat ik toch wel erg afgevallen was. En nog vind ik dat er wel iets van m'n buik af mag.
Weet je nog die bikinifoto van een poosje geleden? Haal daar 4 kilo af.quote:
Kan 'em niet voor me halen, maar 4 kilo op jouw frame is veel. Waren het luduvudu kilo's? (als in: komen ze weer terug nu?)quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Weet je nog die bikinifoto van een poosje geleden? Haal daar 4 kilo af.
Ze zijn er al best een poosje af, en ik eet wel al weer meer dan ik een poos heb gedaan maar ze blijven eraf.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan 'em niet voor me halen, maar 4 kilo op jouw frame is veel. Waren het luduvudu kilo's? (als in: komen ze weer terug nu?)
Ik durf het ook niet, boeiend. Ik kan jou wel meeten aan het eind van dit schooljaar dan mag je me toxicologie enzo uitleggen. Zat bij een tentamen van milieukunde die ik niet heb gehaald.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:18 schreef Blurred86 het volgende:
oh ik heb (nog?) niemand gemeet.. weet ook niet of ik dat wel durf
haha dat is goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:23 schreef neen het volgende:
[..]
Ik durf het ook niet, boeiend. Ik kan jou wel meeten aan het eind van dit schooljaar dan mag je me toxicologie enzo uitleggen. Zat bij een tentamen van milieukunde die ik niet heb gehaald.![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb gezien:
Viking
XM
loveli
Maria
shiny
Merel
Calimero
Tink
neen
Puff
Ewelina
PF
Goodbye
DaD
HenkPietWillemKlaas
DarkElf
Mini_Rulez
en volgens mij vergeet ik er nu nog een paar!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
PFje, er zijn zoveel mensen met ADHD! ik betwijfel of je dan onder het selectieve groepje écht gekke mensen valtDesalniettemin: kan je dat laten testen? Zoja, doen! Misschien krijg je dan handige tips enzo.
En copy-paste lijstje van Mo, bijgewerkt:
Viking
XM
loveli
shiny
Calimero
Tink
Puff
Ewelina
PF
DaD
HenkPietWillemKlaas
En Chico!Wauw, ik heb 1 iemand gemeet die Mo niet gemeet heeft!
En oh, laat ik mezelf eraf halen
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking
XM
loveli
Maria
shiny
Merel
Calimero
Tink
neen
Puff
Ewelina
PF
Goodbye
anna82
HenkPietWillemKlaas
LadyBlack
moblo
Phaidra
En ze waren allemaalen
.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:25 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb gemeet:
• Viking
• XM
• loveli
• shiny
• Calimero
• Tink
• Puff
• PF
• DaD
• HenkPietWillemKlaas
• Goodbye
• conleche
• motorbloempje
• Wolve00
• Phaidra
• kwakz0r
• MariaEtc
• neen
• Merel
• AKNynke
• Chico
Plus nog een aantal ex-Slankies zoals Greys, Vivi en SHE.
En Nynke!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:25 schreef loveli het volgende:
En ik heb iedereen gemeet die mij opschrijft
Voelde er ongeveer niets van, dus was zo gepiept.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:36 schreef loveli het volgende:
Nou ja, ik ben geen fan van uitstrijkjes.
Hmm.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking
XM
loveli
Maria
shiny
Merel
Calimero
Tink
neen
Puff
Ewelina
PF
Goodbye
anna82
HenkPietWillemKlaas
LadyBlack
moblo
Phaidra
Nynke
En ze waren allemaalen
.
Ik dacht dat het nu met een N was maar spel het altijd zonder omdat ik vind dat het zo hoort jaquote:
Het spijt me vreselijk.quote:
Ik ben van de oude generatiequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:51 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nu met een N was maar spel het altijd zonder omdat ik vind dat het zo hoort ja
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het spijt me vreselijk.. Het stomme is nog dat ik anna en LB had bedacht omdat ik na was gegaan wie er een taart hadden opgehaald.
.
was de meneer er niet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:01 schreef sigme het volgende:
• muesli met melk
• 1 pak bastognekoeken
• 1 zak chips
• 1 pils
• macaroni, gehakt, tomatensaus, pesto
Die werkt elke vrijdag & zaterdag.quote:
Ik herken het wel een beetje bij mezelf. Erg vervelend, inderdaad.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Die werkt elke vrijdag & zaterdag.
Ik krijg het niet onder controle, stom he?
Tof hè?quote:
Ik mis iets heel belangrijks: metquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:49 schreef Swietje het volgende:
Ikke niemandIk wil ook meeten!!!!
![]()
WEEEEEEEEEKENDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Morgen ein-de-lijk weer sporten![]()
De rest van m'n weekend véél slapen![]()
En literatuur lezen voor school..![]()
Samen slapenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik mis iets heel belangrijks: metknuffelen
.
Das nog veel leukerquote:
? seriously?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wilde ei op brood eten net maar er zat een kuiken in of zo
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wilde ei op brood eten net maar er zat een kuiken in of zo
Wow, 06.00? Wat een luxe!!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
B&J's 150 ml voor 3,10
en 500 ml voor 6,35
en ze bezorgen tot 6.00 in de ochtend![]()
![]()
![]()
!!!
Ik denk het, maar op de radio zeiden ze het ook. En meneer die zei ook van: he maar dat was op de radio!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:39 schreef neen het volgende:
Loopt je tv een week achter ofzovandaag is die met basketball en Will ferrell geniale film ook.
God you're mean.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:42 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik denk het, maar op de radio zeiden ze het ook. En meneer die zei ook van: he maar dat was op de radio!
Ik vind die ouwere kerel die je op het begin zag met die krullen niet zo leuk, eerder irritant.
wat is die meet-lijst?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, de pasta was heerlijk!
Mijn meet-lijstje dan ook maar
• Viking
• loveli
• shiny
• Calimero
• Tink
• Puff
• PF
• DaD
• HenkPietWillemKlaas
• motorbloempje
• Wolve00
• Ewelina
• Phaidra
• MariaEtc
• neen
• Merel
• AKNynke
(• SHE)
v1z0r vroeg wie elkaar allemaal in 't echt kendenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:02 schreef kwakz0r het volgende:
jamaar... wat is dat lijstje dan? ik ben niet bijgelezen....
ik bijt niet zo hard, niets om bang voor te zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Swietje het volgende:
Meeten op je bruiloft... ja dat is wel bijzonder![]()
Ik vind meeten wel eng hoor! Maar eigenlijk was 't altijd heel leuk en gezelligMaar nu ken ik niemand van hier dus dan is 't wel doodeng.
is dat alweer 2008?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga geen lijst maken hoor, ben als de dood dat ik iemand vergeetEn de meeste mensen heb ik ook alleen op die meet in 2008 gezien. Co en Viev daarna nog één keer en Greys zo ongeveer elke maand
MoBlo blaft idd alleen heel hard.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik bijt niet zo hard, niets om bang voor te zijn
Ja hee, heb je die foto's gezien van m'n voet toen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
goodbye wij hebben nooit samen afgesproken heja wel afgesproken maar toen kwam je niet
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MoBlo blaft idd alleen heel hard.
Ja, al bijna twee jaar geleden joh!quote:
ja ikke!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:08 schreef kwakz0r het volgende:
kijkt iemand hier the voice of holland? ik vinnut leuk!
Ik ben pas net thuis, dus ik ben niet aan het kijken. Ga het wel even terugkijken via rtlgemist, denk ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:08 schreef kwakz0r het volgende:
ja, zit ook in de VOH slowchat hier op FOK!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:08 schreef kwakz0r het volgende:
je eet toch niet met je voetenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hee, heb je die foto's gezien van m'n voet toen?
is net pas begonnen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben pas net thuis, dus ik ben niet aan het kijken. Ga het wel even terugkijken via rtlgemist, denk ik
nou ja, net.. 3 kwartierquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
is net pas begonnen!
Nee, maar je moet toch lopen om ergens te komen. Of kom je de volgende keer voorrijden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
je eet toch niet met je voeten
ik heb het idee dat wij wel vet goed klikkenmaar ik weet oprecht niet meer of ik je nou wel of niet gezien heb
ik heb namelijk ook het idee dat ik kwak gemeet heb maar dat is dus niet zo
Je bent welkom!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kom met alle plezier wel ff wat brengen
Doe je goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Onder het mom van liefdesverdriet heb ik nu 2 pizza's en een blikje cola (light)
En omdat ik zo een lieve lach heb, heb ik maar 11,50 betaaldhihiiiihiiiiiiiii
De cola was zelfs gratiz(door die lieve lach hihihii)
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Onder het mom van liefdesverdriet heb ik nu 2 pizza's en een blikje cola (light)
En omdat ik zo een lieve lach heb, heb ik maar 11,50 betaaldhihiiiihiiiiiiiii
De cola was zelfs gratiz(door die lieve lach hihihii)
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Fijn hoor, mocht ik me even aanstellen.
Ik zou ook als de dood zijn iemand te vergeten bij zo'n lijstje. Gelukkig ben jij mijn enige slankie, da's makkelijk. (Toch? * pijnigt hoofd).
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef neen het volgende:
Even na laten kijken als het niet goed klinkt
www.stumbleupon.comquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef j.t het volgende:
Hihi![]()
En ik VERVEEL me echt! Heb alles op internet bekeken wat ik kon bedenken wat ergens enigszins interessant kon wezen. Mn hyves is dood, mn harvest spel duurt nog even voor enig activiteit gepleegd kon worden etc. De tv is bezet ... wat te doen, wat te doen.
Gelukkig maar, want wat zul je je dan vervelen ...quote:
Ben je voor Nynke, heb een bakje bolognese chips gepakt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef j.t het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want wat zul je je dan vervelen ...
nou ja, jij verveelt je ook?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef j.t het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want wat zul je je dan vervelen ...
Hoe gaat het met de gezondheidsmanie eigenlijk de laatste tijd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef j.t het volgende:
[..]
Ben je voor Nynke, heb een bakje bolognese chips gepakt.
Ja! Maar dat is vanwege een omgekeerde reden. Op dit moment is er voor mij even niks anders te doenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, jij verveelt je ook?
Ik op zich ook wel maar dit zijn herhalingen en die ken ik inmiddels wel.quote:
Jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel maar dit zijn herhalingen en die ken ik inmiddels wel.
En toch blijven kijken hè!
volgens mij kan dat in Leiden sowieso bij alle studies al? wij hebben ook weleens meelopers gehad.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Hey Mo, hoe zit dat eigenlijk met dat SES initiatief van jou dat je leerlingen van Havo / VWO aan studenten op het HBO / de uni wilde koppelen om een dagje mee te lopen om te zien of ze die opleiding wat vonden?
Dat vond ik echt een briljant plan van je! Heb de link nog een tijd in mijn sig gehad maar volgens mij is het topic dood of niet?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef kwakz0r het volgende:
ja sorry. nu gaan we t over sex hebben
Ik ook...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef AKnynke het volgende:
oh, ik heb zo'n zin in iets lekkers,
overledenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Hey Mo, hoe zit dat eigenlijk met dat SES initiatief van jou dat je leerlingen van Havo / VWO aan studenten op het HBO / de uni wilde koppelen om een dagje mee te lopen om te zien of ze die opleiding wat vonden?
Dat vond ik echt een briljant plan van je! Heb de link nog een tijd in mijn sig gehad maar volgens mij is het topic dood of niet?
yup, kan nagenoeg overal wel, sowieso, maar wilde via FOK! de drempel wat lager makenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij kan dat in Leiden sowieso bij alle studies al? wij hebben ook weleens meelopers gehad.
Ik had het meer over chocola. Maar, je hebt ook wel een goed punt daaro!quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de gezondheidsmanie eigenlijk de laatste tijd?
Jammer. Van die via de opleiding geplande meeloopdagen heb ik eigenlijk niet zo'n hoge pet op. Dat is toch meer een promopraatje terwijl je bij dit initiatief volgens mij een eerlijker en realistischer beeld van de opleiding, school / uni en stad krijgt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
overleden
[..]
yup, kan nagenoeg overal wel, sowieso, maar wilde via FOK! de drempel wat lager maken
Open een topicquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:05 schreef shinydiscoball het volgende:
WAAROM is Shitterklaas al op tv![]()
We doen trouwens toch wel weer aan secret santa dit jaar he?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jaaaaaaaaa leukIk wil het weer organiseren
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |