Hij had er toch al een, pannenkoekquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:51 schreef t1m0k het volgende:
450 euro voor iets wat je gratis hebt gekregen!
Niets gratis gekregen hoor. Gewoon moeten kopen. Heb mijn oude in moeten leveren om deze te krijgen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:51 schreef t1m0k het volgende:
Dat ik dit nog mee mag makenquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:51 schreef t1m0k het volgende:
Arnhem/Nijmegenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:09 schreef -Whazaah- het volgende:
250 geboden, waar eventueel op te halen?
Als het goed is niet. Tenminste die oude die ingeleverd heb was dat niet. Ik kan het vanavond wel even checken met een ander simkaartje.quote:
Dit is toch wel de domste post sinds hele lange tijdquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:51 schreef t1m0k het volgende:
Sorry, nog niet gecheckt. Dat wordt morgen rond een uur of 5.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:09 schreef einschtein het volgende:
350 geboden.
Versturen mogelijk? En is ie sim-lock vrij? Als je dat al gechecked hebt. ;p
Het liefste heb ik dat je hem op komt halen eerljik gezegd. Maar als het niet anders is moeten we hem maar verzekerd versturen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:31 schreef einschtein het volgende:
Akkoord.
Maakt ook niet veel uit, maar het liefst wel. Mijn bod blijft, mits hij verstuurd kan worden.
Wil ik ookquote:
Ik ga niet naar Arnhem, dat is één ding wat zeker is.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het liefste heb ik dat je hem op komt halen eerljik gezegd. Maar als het niet anders is moeten we hem maar verzekerd versturen.
Nee nog niet maar dat zal wel niet lang meer duren.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:41 schreef dennisreijbroek het volgende:
hebben ze al uit nigeria laten weten dat hun dochter toevallig op zoek is naar een iPhone
Heb inmiddels een serieus bod van 400 euro binnen op MP via de telefoon. Ik heb aangegeven nog heel even te willen wachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |