Ik word hier altijd zo ziek van. Ik blijf verdomme niet thuis omdat het regent ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van het systeem, Tal, om je te breken en weer in het keurslijf te duwen. Weersta de machten!
Oh, nakend mag ook wel denk ik hoor, als er geen doorschijnend peignoir voor handen is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
ja, shit, dan zou ik de deur uit moeten om een doorschijnend peignoir te gaan halenzal je zien dat ze dan net op dat moment voor de deur staan
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
en hij heeft een soort Speedy Gonzales ringtone!
Hij kan de pest krijgen. Nu neem ik niet meer opquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
SJONGEJONGE, DIE ARBOARTS MOET ZELF EENS NAAR ZE EIGE LATE KIJKE!
MENSE OPE JE OGE!!!11
Ja ik wil wel, bedankt!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:43 schreef n00cL30n het volgende:
Oei.... Misschien in Januari naar Miami.... Volledig verzorgd en wel?
Ow... ik dacht dat je het aanboodquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:26 schreef n00cL30n het volgende:
Same here.... Hard hopen dat het doorgaat. Gaat dit namelijk door, sta ik samen met mijn maten te draaien in Miami in januari!
Januari meestal niet. Afhankelijk hoe Chinees Nieuwjaar valt.quote:Op zondag 19 september 2010 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij zit dan toch al in Taipée?
In Taiwan zijn de bomen het hele jaar door versierd met lampjes. Voornamelijk blauwe leds. Zijn ze dol op.quote:Op zondag 19 september 2010 18:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of met de Kerst, wel zo rustig, hoef je al die familieshit ook niet te doen.
Ah, zulke dingen hingen in januari nog in verschillende kathedralen in Peru, whehehe.quote:Op zondag 19 september 2010 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:
In Taiwan zijn de bomen het hele jaar door versierd met lampjes. Voornamelijk blauwe leds. Zijn ze dol op.
http://twitpic.com/1uiw9j
Schwer Dreckige Schlampe!quote:
ik ook J weinig ook.quote:
Ik kan het je (dobbelsteen) aanraden!quote:Op maandag 20 september 2010 09:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Altijd al eens naar Canada willen gaan.
Gooi je argumenten in dat topic!quote:
En dan ook zelf met Taiwan komen.quote:
Dat is al meer dan ik ken van Canada. Van eerste hand dan.quote:Op maandag 20 september 2010 09:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dank UI, ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk alleen het Great Lake District ken.
Zo een hele natte ?quote:
Goed, ok, ik ben voor, waar schrijf ik me in?quote:Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat je lieslaarzen aanmoet, zo één, J.
Is dat hetzelfde als een woknok?quote:
Zou het?quote:Op maandag 20 september 2010 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Magere kalkoenfilet op witbrood is ook lekker, KOM.
Watjequote:Op maandag 20 september 2010 11:25 schreef KingOfMars het volgende:
En het laatste weekje kop-in-het-zand-eten is aangebroken: volgende week maandag afspraak met dietist(e)!.
Vanavond Mac, dus.
Als wij volgend jaar die damloop gaan checken dan kan ik natuurlijk niet met een pace van 8min/km aankomen J!quote:
Volgens sommigen.quote:
ik zet in op 1:15 J voor 16k.quote:Op maandag 20 september 2010 11:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als wij volgend jaar die damloop gaan checken dan kan ik natuurlijk niet met een pace van 8min/km aankomen J!
Ik ben maar vast begonnen. Net heerlijk 2 bruine boterhammen met 30+ kaas opquote:Op maandag 20 september 2010 11:25 schreef KingOfMars het volgende:
En het laatste weekje kop-in-het-zand-eten is aangebroken
Uiensoepje , broodje ei met mayo !quote:Op maandag 20 september 2010 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben maar vast begonnen. Net heerlijk 2 bruine boterhammen met 30+ kaas op
Ah, lekker, ik ook.quote:Op maandag 20 september 2010 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben maar vast begonnen. Net heerlijk 2 bruine boterhammen met 30+ kaas op
The end of the world as we know it!quote:Op maandag 20 september 2010 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
TWEAKERS IS DOWN, DE AFBRAAK VAN HET INTERNET IS BEGONNEN! MENSE, OPEN JE OGE!
Ik denk dat je er dan in elk geval lekker van afvalt ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, als je halverwege bijna af moet stappen omdat je je hart dreigt uit te kotsen, is fietsen dan nog gezond?
Nou dat glaasje fruitontbijt kan ik best missen denk ik....quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk dat je er dan in elk geval lekker van afvalt ?
Van flink schijten val je ook af.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:20 schreef Joene het volgende:
Als je gewoon flink kotst een keer of wat val je wel af.
Die ligt denk ik aan de zuurstofflesquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen. Swets alweer bijgekomen?
Ik moet mijn bonsai weer eens bijknippen. Het is nu echt een bonsai-struik in plaats van een bonsaiboom.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zuurstof is lekker!
Mogge, ben mn bonsai aan het bedraden
hehe dat moet je dus zien te voorkomen.. dacht dat je ze alleen in de lente mocht snoeien?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik moet mijn bonsai weer eens bijknippen. Het is nu echt een bonsai-struik in plaats van een bonsaiboom.
Och, ik heb zo'n jeneverbes bonsai. Volgens mij kun je daar alles mee doen wanneer je wilt. Redelijk sterke boom.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe dat moet je dus zien te voorkomen.. dacht dat je ze alleen in de lente mocht snoeien?
Jaja, heb zelfs alweer met het zweet op mijn hoofd staan tafeltennissen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen. Swets alweer bijgekomen?
het was prachtig weer gisteren?quote:Op woensdag 22 september 2010 08:20 schreef Joene het volgende:
ik heb gvd nu al een winterdip na 3 dagen kutweer ofzo.
Enorm, potdicht van de mist tot de middag en smiddags bewolkt tot 16 uur en toen regenquote:Op woensdag 22 september 2010 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
het was prachtig weer gisteren?
Ja, jij gaat godverdomme aan de poolcirkel wonen.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Enorm, potdicht van de mist tot de middag en smiddags bewolkt tot 16 uur en toen regen
Je bent gewoon jaloers men ! ik hoef in de weekenden niet de rust van de veluwe op te zoekenquote:Op woensdag 22 september 2010 08:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, jij gaat godverdomme aan de poolcirkel wonen.
Fanatiekeling denk om je hart !quote:Op woensdag 22 september 2010 08:44 schreef KingOfMars het volgende:
Zo, kleuter op school, lekkel weer, hardloopschoentjes maar eens aan doen.
Ahja ! zo gaat dat !quote:Op woensdag 22 september 2010 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
we maken de wittebroodsweken wat langer
Ik woon thuis ook tussen de kerkelijkenquote:Op woensdag 22 september 2010 08:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers men ! ik hoef in de weekenden niet de rust van de veluwe op te zoekenzo tussen die kerkelijken.
Daar ben je GVD mooi klaar mee Swetsquote:Op woensdag 22 september 2010 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik woon thuis ook tussen de kerkelijken
Whehe, jij rijdt in het weekend van een plek in de Biblebelt via de Biblebelt naar een andere plek in de Biblebelt.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik woon thuis ook tussen de kerkelijken
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi, zwangere pijnlijke jesters.
Je mag mee hoor! Ruimte zat in bad.quote:
Eerst douchen danquote:Op woensdag 22 september 2010 10:09 schreef KingOfMars het volgende:
Lekker T want ik zweet me een otje.
perskindol ftwquote:
En zo lekker mijn badkamer onder spetterenquote:
Ik wil wel even de badkamer droog trekken met zo een trekker.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:16 schreef Tally het volgende:
En zo lekker mijn badkamer onder spetteren
Nee dank je. IK GA WEL ALLEEN!!!
Ik heb alleen zo'n ramen trekkerquote:Op woensdag 22 september 2010 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wil wel even de badkamer droog trekken met zo een trekker.
(whehehe)
Het was echt echt echt heerlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
FIJN VOOR JOU!!!!!!!!!!!!!111,
,
!!!!!!!!!!!!111111
Ja toen het bad leeg was glibberde ik van voor naar achter. Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Nou... Als het dit weer blijft.. Er staat hier geen zuchtje wind. De zon schijnt lekker warm.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:13 schreef Joene het volgende:
Ja Bedankt ik moet werken.
Straks gaat iemand nog zeggen dat de webert wel an kan vanavond.
Beetje bier drinken in de zon! Nu voor mij dan ice tea.. Beetje mensen kijken die ook vrij zijn..quote:Op woensdag 22 september 2010 13:10 schreef NJ het volgende:
Ik vond mn stage leuker toen het niet zulk lekker terrasweer was...
Nee dit is mijn kleine nichtje van 4quote:Op woensdag 22 september 2010 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Was dat nichtje nou dat lekkere nichtje?
Zo met van die lekkere ribs ?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:25 schreef KingOfMars het volgende:
Zeg, ik weet het niet hoor, maar volgens mij kan de Webert vanavond gewoon aan.
ik ook , incluis satesaus zo lekker voor bij de nazi.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heb nog wel een saté of 20 in de vriezert liggen J...
Je bedoelt zo die zondag waarop ze 50% kans op neerslag voorspellen en een graad of 14? Die zondag?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook , incluis satesaus zo lekker voor bij de nazi.
Als het zondag nog mooi weer is ga ik wel weberen ofzo.
Als dat zondag 26 september is ja dan die.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je bedoelt zo die zondag waarop ze 50% kans op neerslag voorspellen en een graad of 14? Die zondag?
Ok veel plezier he.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Als dat zondag 26 september is ja dan die.
schapen zijn soberzo tofquote:Op woensdag 22 september 2010 13:44 schreef KingOfMars het volgende:
Whehe, Shaun the Sheep is echt geweldig.. *nick jr meegluurt*
Afgelopen weekend heb ik de Webert al opgeborgen onder zijn hoes.quote:
Nee het is meer weer voor krieltjes , sla , en gegrilt vlees.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:46 schreef KingOfMars het volgende:
Straks maar weer even naar de wereldwinkel. Hoop wel dat ze meer keus hebben dan vorige week want met dit weer hoef ik natuurlijk geen hutspot.. Als ik de kleuter achter de tv vandaan krijg that is.
stoofpotjesquote:Op woensdag 22 september 2010 13:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee het is meer weer voor krieltjes , sla , en gegrilt lees.
Je zou het bijna denken, zeg wat doe je btw 17 oktober J, ken je dan 8k aan ?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:52 schreef KingOfMars het volgende:
Zeg J, die moblo, die snapt het niet helemaal he?
Hier in schubbekuttenveen ? en bij J.quote:
Hmmm lastig. Kweenie. Zou haast zeggen van niet als ik zie hoe het nu gaat. Wat is er dan te lopen?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken, zeg wat doe je btw 17 oktober J, ken je dan 8k aan ?
Aka New Schubbekuttenveen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Hier in schubbekuttenveen ? en bij J.
En mijn ipod touch 4 is onderweg.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In Rotterdam is het ook pleurismooi weert.
Kun je iig een kek muziekje spelen als je daar halfblind en met 1 poot in je rolstoel staat te meuren.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En mijn ipod touch 4 is onderweg.
Het levens is mooi ondanks sluimerende blindheid en hartinfarcten.
Amsterdam Marathon 8k rondje. Maar als je wilt moet je inschrijven voor Zondag.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hmmm lastig. Kweenie. Zou haast zeggen van niet als ik zie hoe het nu gaat. Wat is er dan te lopen?
En door dat betere scherm kan ik het toch nog zien als ik 'm 3cm voor mijn muil met slecht helende wonden houdt.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kun je iig een kek muziekje spelen als je daar halfblind en met 1 poot in je rolstoel staat te meuren.
Nou dan ga ik het er niet op gokken. Die 2 x 2k van afgelopen zondag was echt het matje.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Amsterdam Marathon 8k rondje. Maar als je wilt moet je inschrijven voor Zondag.
Ken jou het rotten , ga zuipen , roken , en vette bagger eten , leef als nooit tevoren en ga dood voor je 50equote:Op woensdag 22 september 2010 13:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En mijn ipod touch 4 is onderweg.
Het levens is mooi ondanks sluimerende blindheid en hartinfarcten.
en vanmorgen dan men ?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou dan ga ik het er niet op gokken. Die 2 x 2k van afgelopen zondag was echt het matje.
Volgens mij is het korte rokjes en blote jesters weer.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
oh, het is wel mooi weer, dat wel, blauw, zon..
maar volgens mij geen 25 gradenoch... ik ga zondag toch een stoofpotje maken
![]()
Zondag is het wel weer herfst dus dan mag/kan het.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
oh, het is wel mooi weer, dat wel, blauw, zon..
maar volgens mij geen 25 gradenoch... ik ga zondag toch een stoofpotje maken
![]()
maar hoe ging het ?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja, heb maar een Evy lesje of 2 gedaan. Even aan de intervallen denk ik.
Ja... zal mijn dan nog geen 16 jarige dochter, 13 jarige zoon en 12 jarige dochter leuk vinden. Pappa dood.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Ken jou het rotten , ga zuipen , roken , en vette bagger eten , leef als nooit tevoren en ga dood voor je 50e
Ik was blij dat ik thuis was zeg maar.quote:
Dat niet Swets. Maar om nu nog gezond te worden terwijl je al in een zover bent afgetakeld kost je ook 20 jaar van je leven.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... zal mijn dan nog geen 16 jarige dochter, 13 jarige zoon en 12 jarige dochter leuk vinden. Pappa dood.
Die zijn dan al lang gerekruteerd door de islamieten in je buurt om mee te vechten als kanonnenvoer aan het front bij Zuid-Frankrijk S.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... zal mijn dan nog geen 16 jarige dochter, 13 jarige zoon en 12 jarige dochter leuk vinden. Pappa dood.
J. Als je weer een klein beetje conditie hebt gaan we wel ff een zondagochtend rondje doen ofzoquote:Op woensdag 22 september 2010 14:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik thuis was zeg maar.. Nee, tempo is er niet (meer) en de afstand zit er ook ff niet in.
Ja's goed!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:02 schreef Joene het volgende:
[..]
J. Als je weer een klein beetje conditie hebt gaan we wel ff een zondagochtend rondje doen ofzo
Hey, dat had ik ook. Nouja, niet enorm. Maar ik voelde het.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
hm. ik was ook weer begonnen met hardlopen, en de dag erna had ik enorme pijn in m'n onderrug
Nee, die kinderen van mij zijn slim, die zitten dan in Fort Den Haag nieuwe methodes om effectiever moslims over de kling te jagen uit te dokteren.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Die zijn dan al lang gerekruteerd door de islamieten in je buurt om mee te vechten als kanonnenvoer aan het front bij Zuid-Frankrijk S.
ik kon m'n kopje thee niet meer van de salontafel oppakkenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hey, dat had ik ook. Nouja, niet enorm. Maar ik voelde het.
Tsk, ik kan elk moment dood neerflikkeren maar hoor je mij over problemen tijdens het lopen!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kon m'n kopje thee niet meer van de salontafel oppakkenmaar inmiddels weer beter, dus ga volgende week weer kijken of ik nu een rustiger nieuwe start kan maken, en als dat weer problemen oplevert heb ik een hardloopprobleem
We spreken je wel als je dood bent J.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Tsk, ik kan elk moment dood neerflikkeren maar hoor je mij over problemen tijdens het lopen!
Zo hoort het J. ik heb alleen een spier pijntje.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Tsk, ik kan elk moment dood neerflikkeren maar hoor je mij over problemen tijdens het lopen!
Gezellig in de Hellquote:Op woensdag 22 september 2010 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We spreken je wel als je dood bent J.
Gaat dat nou nog ooit eens over of wat J?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo hoort het J. ik heb alleen een spier pijntje.
Mja. Volgens mij kom je daar toch nooit uit. Ik loop ook wel eens door pijntjes heen waarvan je achter denkt, mja, was dat handig... Maar tot nu toe niks aan over gehouden. Maar kun je uberhaupt lopen nu dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:11 schreef Joene het volgende:
ik weet het niet J . Ik gok van nietMaar goed afgelopen weekend weer iemand gesproken topsportfysiotherodinges. .. die zegt als je geen spierpijn hebt na het lopen heb je niet het uiterste uit jezelf gehaald en ben je niet goed bezig. dus.
De eerste 2 /3 km gaat het goed, daarna moet ik echt een km wandelen en dan kan ik zo weer 4 /5km lopen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Volgens mij kom je daar toch nooit uit. Ik loop ook wel eens door pijntjes heen waarvan je achter denkt, mja, was dat handig... Maar tot nu toe niks aan over gehouden. Maar kun je uberhaupt lopen nu dan?
en barbecue!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Gezellig in de Hellmet Bier
en Sex
Zo dat je vol uitzicht hebt op dat sterretje ?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of op handen en knieën, ruggetje gekromd.
Wacht maar tot je elke dag wakker wordt met spierpijn. In zo'n beetje elke spier in je lichaam. Ongeacht of je veel gedaan hebt daarvoor of niet. En dat je daardoor niet meer de dingen (sorry JK) kan doen die je altijd leuk vond. Kijken of je het dan minder urgent of delicaat vindt.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
door 'spierpijn' loop ik nog wel heen, maar zodra het om delicater dingen zoals rug gaat vind ik 't wat urgenter om te stoppen
ik hou dr van !quote:
Dag 2 van die leidinggeven cursusquote:Op donderdag 23 september 2010 07:58 schreef KingOfMars het volgende:
Weer zo'n hotemetoten cursus of dit keer iets waar je wat aan hebt?
Mja beetje lullig voor hubbie andersquote:
Ik deed het al overal behalve in t ziekenhuis.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
ah, details!
ik ben 'gelukkig' al meteen begonnen met het gebruiken van m'n nieuwe naam, alleen ben ik nog niet heel consistentbest lastig, ineens een andere naam hebben
Dat doe jij toch al op dit moment?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:08 schreef KingOfMars het volgende:
Het wordt iig een stuk aantrekkelijker om lekker thuis te gaan zitten zo!
Gewoon doen dan!quote:Op donderdag 23 september 2010 10:02 schreef Tally het volgende:
Allemaal meisjes met teveel make up, parfum en gegil komen net naast me staan. Ik word misselijk van die geur.
Als ze niet snel oprotten kots ik de nieuwe schoenen onder van die ene meid.
Gewoon omdat het kan!
ik ben gelukkig niet de enigequote:
En daarna dampende sex op het nog bebloemde aanrecht neem ik aan? Of komt -ie echt voor zo'n broodje naar huis?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo gaat 't ook niet laat makendie gaat zo naar z'n afstudeerplek, maar ik heb m naar huis gelokt met verse focaccia
die ik vanmiddag ga maken
Die goede oude tijd...quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Net getrouwd dus die neuken als konijnen en bestellen daarna een pizza men.
Voor dat neuken moeten we ook al wachten tot er kinderen slapen..quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat neuken kan nog wel... voorzichtig. Maar die pizza he... die pizza
Pak anders de Fyra en neem een vouwfietsje mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moet godverdomme vanmiddag nog naar schiphol rijk. Lekker geplanned weer door zo'n kut verkoper. Verkopers... Het schuim der natie, blijf er verre van
En dan leg je net lekker te neuken en dan komen ze je slaapkamer toch ff binnen ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
Voor dat neuken moeten we ook al wachten tot er kinderen slapen..
Gewoon geil vanuit je werk komen en op het aanrecht genomen worden is er gewoon niet meer bij![]()
Ons aanrecht is te hoogquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
Gewoon geil vanuit je werk komen en op het aanrecht genomen worden is er gewoon niet meer bij![]()
Dat hebben we gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
En dan leg je net lekker te neuken en dan komen ze je slaapkamer toch ff binnen ?
Als je nog even wacht dan gebeurt het misschien andersom, kom je met je dienblad thee en mariabiskwietjes binnen en ligt daar één van je kienders te vozen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:49 schreef E.T. het volgende:
Dat hebben we gelukkig nog nooit meegemaakt
paardje rijdenquote:
Die blijven maagd tot ze 20 zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je nog even wacht dan gebeurt het misschien andersom, kom je met je dienblad thee en mariabiskwietjes binnen en ligt daar één van je kienders te vozen.
quote:
Want dat deed moeder ookquote:
Whehe, 'toevallig' net een stuk op Radio1 over tienerzwangerschappen in de UK.quote:
Ik mag toch hopen dat ik mijn kinderen iets zelfbewuster en steviger met hun beide benen in de maatschappij neerzetquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, 'toevallig' net een stuk op Radio1 over tienerzwangerschappen in de UK.
Blijkbaar zit daar op sommige middelbare scholen al een verloskundigenpost en krijgen 11-jarige meisjes voorbehoedsmiddelen..
je mag hopen dat een stuk "normale" opvoeding werkt idd. Niet dat je het kan voorkomen natuurlijk ...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik mijn kinderen iets zelfbewuster en steviger met hun beide benen in de maatschappij neerzet
Brr, mensen die zulke taal gebruiken mogen wat mij betreft ook wel in een heropvoedingskamp.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:11 schreef Joene het volgende:
je mag hopen dat een stuk "normale" opvoeding werkt idd. Niet dat je het kan voorkomen natuurlijk ...
ach ik ben vrij goed terechtgekomen toch JK.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Brr, mensen die zulke taal gebruiken mogen wat mij betreft ook wel in een heropvoedingskamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |