Ik word hier altijd zo ziek van. Ik blijf verdomme niet thuis omdat het regent ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van het systeem, Tal, om je te breken en weer in het keurslijf te duwen. Weersta de machten!
Oh, nakend mag ook wel denk ik hoor, als er geen doorschijnend peignoir voor handen is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
ja, shit, dan zou ik de deur uit moeten om een doorschijnend peignoir te gaan halenzal je zien dat ze dan net op dat moment voor de deur staan
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
en hij heeft een soort Speedy Gonzales ringtone!
Hij kan de pest krijgen. Nu neem ik niet meer opquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
SJONGEJONGE, DIE ARBOARTS MOET ZELF EENS NAAR ZE EIGE LATE KIJKE!
MENSE OPE JE OGE!!!11
Ja ik wil wel, bedankt!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:43 schreef n00cL30n het volgende:
Oei.... Misschien in Januari naar Miami.... Volledig verzorgd en wel?
Ow... ik dacht dat je het aanboodquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:26 schreef n00cL30n het volgende:
Same here.... Hard hopen dat het doorgaat. Gaat dit namelijk door, sta ik samen met mijn maten te draaien in Miami in januari!
Januari meestal niet. Afhankelijk hoe Chinees Nieuwjaar valt.quote:Op zondag 19 september 2010 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij zit dan toch al in Taipée?
In Taiwan zijn de bomen het hele jaar door versierd met lampjes. Voornamelijk blauwe leds. Zijn ze dol op.quote:Op zondag 19 september 2010 18:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of met de Kerst, wel zo rustig, hoef je al die familieshit ook niet te doen.
Ah, zulke dingen hingen in januari nog in verschillende kathedralen in Peru, whehehe.quote:Op zondag 19 september 2010 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:
In Taiwan zijn de bomen het hele jaar door versierd met lampjes. Voornamelijk blauwe leds. Zijn ze dol op.
http://twitpic.com/1uiw9j
Schwer Dreckige Schlampe!quote:
ik ook J weinig ook.quote:
Ik kan het je (dobbelsteen) aanraden!quote:Op maandag 20 september 2010 09:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Altijd al eens naar Canada willen gaan.
Gooi je argumenten in dat topic!quote:
En dan ook zelf met Taiwan komen.quote:
Dat is al meer dan ik ken van Canada. Van eerste hand dan.quote:Op maandag 20 september 2010 09:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dank UI, ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk alleen het Great Lake District ken.
Zo een hele natte ?quote:
Goed, ok, ik ben voor, waar schrijf ik me in?quote:Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat je lieslaarzen aanmoet, zo één, J.
Is dat hetzelfde als een woknok?quote:
Zou het?quote:Op maandag 20 september 2010 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Magere kalkoenfilet op witbrood is ook lekker, KOM.
Watjequote:Op maandag 20 september 2010 11:25 schreef KingOfMars het volgende:
En het laatste weekje kop-in-het-zand-eten is aangebroken: volgende week maandag afspraak met dietist(e)!.
Vanavond Mac, dus.
Als wij volgend jaar die damloop gaan checken dan kan ik natuurlijk niet met een pace van 8min/km aankomen J!quote:
Volgens sommigen.quote:
ik zet in op 1:15 J voor 16k.quote:Op maandag 20 september 2010 11:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als wij volgend jaar die damloop gaan checken dan kan ik natuurlijk niet met een pace van 8min/km aankomen J!
Ik ben maar vast begonnen. Net heerlijk 2 bruine boterhammen met 30+ kaas opquote:Op maandag 20 september 2010 11:25 schreef KingOfMars het volgende:
En het laatste weekje kop-in-het-zand-eten is aangebroken
Uiensoepje , broodje ei met mayo !quote:Op maandag 20 september 2010 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben maar vast begonnen. Net heerlijk 2 bruine boterhammen met 30+ kaas op
Ah, lekker, ik ook.quote:Op maandag 20 september 2010 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben maar vast begonnen. Net heerlijk 2 bruine boterhammen met 30+ kaas op
The end of the world as we know it!quote:Op maandag 20 september 2010 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
TWEAKERS IS DOWN, DE AFBRAAK VAN HET INTERNET IS BEGONNEN! MENSE, OPEN JE OGE!
Ik denk dat je er dan in elk geval lekker van afvalt ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, als je halverwege bijna af moet stappen omdat je je hart dreigt uit te kotsen, is fietsen dan nog gezond?
Nou dat glaasje fruitontbijt kan ik best missen denk ik....quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk dat je er dan in elk geval lekker van afvalt ?
Van flink schijten val je ook af.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:20 schreef Joene het volgende:
Als je gewoon flink kotst een keer of wat val je wel af.
Die ligt denk ik aan de zuurstofflesquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen. Swets alweer bijgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |