Opgezwollequote:Op vrijdag 17 september 2010 10:15 schreef pipojansen het volgende:
ben dat eeuwige gezeik in rap een beetje zat.
Opgezwolle zijn een van de weinige die normaal kunnen rappen zonder een hoog zanik-gehalte.
Je eigen vrienden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:54 schreef adenisi het volgende:
liever geen gangster rap. ken genoeg mensen die helemaal verpest zijn daardoor.
Het gaat zeker slecht met hun 'zaken' , ze konden alleen nog maar Euroshopper bier kopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:37 schreef Metaan het volgende:
Een splinternieuwe harde banger.
Ik draag hem hoogstpersoonlijk op aan alle Vinexwijkbewoners.
Subwoooooooooooooooooooooooooooooooofer!!!
Neen , kijks zijn niet te beinvloeden.quote:Op maandag 20 september 2010 19:19 schreef Svubeqak het volgende:
Kijks.
'Kijks' zijn te beïnvloeden, kom maar met album charts. Zolang je geen album charts hebt zullen je 'kijks' niet echt realistisch overkomen.
En gebruik gewoon het woordje 'views' je komt echt over als 1 van die achterlijke rappers.
Dat is gewoon een lagere school project of zoquote:Op maandag 27 september 2010 00:09 schreef Metaan het volgende:
Eindhoven, tuigstad nr 3 van DrugsHolland
D Boy!
quote:
quote:Nu op 1 miljoen kijks!Op woensdag 29 september 2010 23:12 schreef OnCraintDégun het volgende:
quote:lekker nummerOp vrijdag 17 september 2010 23:51 schreef Metaan het volgende:
NR 248
G.S.P - Gewelddadige Marokkanen
51.000 kijks
Idd. Ik luister veel rap, maar maar weinig NL-rap. Alleen Opgezwolle, Fakkelbrigade, dat werk, dat is totaal anders dan bijvoorbeeld mensen als Ali B, of Kempi, waarvan ik me afvraag waarom die in godsnaam een platencontract hebben. Mensen die rappen over ghetto's die we hier in NL niet eens hebben zoals ze bedoeld worden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:15 schreef pipojansen het volgende:
ben dat eeuwige gezeik in rap een beetje zat.
Opgezwolle zijn een van de weinige die normaal kunnen rappen zonder een hoog zanik-gehalte.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef Starman89 het volgende:
Over dit soort wannabe's heeft Osdorp Posse ooit een geniaal nummer gemaakt
"Heel eventjes verdiende jij een centje, maar werd daarna weer net zo klein als je talentje"
Osdorp Posse samen met Brainpower (en Extince) is de enige fatsoenlijke nederhop die er bestaat, de rest bakt er echt niks van!
Grapje zeker...quote:[b] Osdorp Posse samen met Brainpower (en Extince) is de enige fatsoenlijke nederhop die er bestaat, de rest bakt er echt niks van!
Wat is mis met blank zijn ?quote:Op maandag 29 november 2010 11:53 schreef Metaan het volgende:
[..]
Grapje zeker...
Toevallig allen blank?
wat een ongelofelijke faalquote:Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef Metaan het volgende:
Wegens teveel pipa's verwijderd door scotoe.
Nu weer online:
Maar in Zeeland heb je pas echte ghetto'squote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
wat een ongelofelijke faal
ze komen nog uit zeeland ook![]()
Check het uit, de echte g's uit zeeland. Als je het over street credibility hebt dat kom je bij deze gasten uit, whaaa.quote:Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef Metaan het volgende:
Wegens teveel pipa's verwijderd door scotoe.
Nu weer online:
quote:Op maandag 29 november 2010 23:40 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Check het uit, de echte g's uit zeeland. Als je het over street credibility hebt dat kom je bij deze gasten uit, whaaa.
Die vorige faal uit Zeeland had een kleine 300.000 kijks....quote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
wat een ongelofelijke faal
ze komen nog uit zeeland ook![]()
Kijks.quote:Op dinsdag 30 november 2010 02:20 schreef Metaan het volgende:
[..]
Die vorige faal uit Zeeland had een kleine 300.000 kijks....
Wajoow hoor die kind opeens zeggen kankerhoer die je bent tegen die leraar :S:O. Lelijke aap enz wajoo en ook nog voor die camera..quote:
dat zijn geen gangsters.quote:
quote:
ga maar snel naar negativ en keizer luisterenquote:Op maandag 6 december 2010 17:25 schreef DutchSpike het volgende:
Vooral Marokkanen en Turken die denken dat ze kunnen rappen hebben het mis, je bent niet stoer.
Dat zijn maar liefst drie Eindhovenaren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik luister zelf veel nederlandse rap als Fresku, M.bizz, Kempi en Winne, maar na dit topic gezien te hebben snap ik weer precies hoe mensen die zich er niet in verdiepen over rap denken..
Groot gelijk.
Je zegt nu letterlijk dat je de Nederlandse (trash) 'gangster' 'rap' aan het luisteren bent omdat het niet mainstream is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef Metaan het volgende:
[..]
Dat zijn maar liefst drie Eindhovenaren.
Onbenullige lieden die gangsta niet kunnen of willen onderscheiden van mainstream NL rap hebben nooit gelijk. Laat die aub lekker bij Justin Bieber en Ben Saunders blijven.
Dus dat. Die gucci zal ook wel in de PC of bij Credo gekocht zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het gaat zeker slecht met hun 'zaken' , ze konden alleen nog maar Euroshopper bier kopen
Voor de rest weer 13 in een dozijn clip , fles whiskey drinken , 100 x nigger roepen.
Bedenk eens wat nieuws
Hard.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:12 schreef Metaan het volgende:
Voor de dames en heren met koudwatervrees. Een lekkere Hollandse gangstaklassieker om er in te komen.....Bijlmerstijl
400.000 kijks
quote:Op maandag 26 december 2011 17:20 schreef keestwee het volgende:
Dit is het slechtste topic dat ik ook gezien heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |