quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Whehe...
"Sterf, bal gehakt!"
en ophangen.
Ik wou dat ik zo lang in bed kon blijvemquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ahja, ik ben net wakker geworden ... om 1 uur ging ik eindelijk slapen.. toen werd mijn hoest minder
Heerlijk uit geslapeneven tussendoor gemeld dat ik afwezig ben
.
Hij zit er nog aanquote:
Dat zou zeker fijn zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ben ik ook wel aan toe, al is een avong ook wel lekker.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja of medium. Volgens mij valt er in oplichting veel meer te verdienen
dat zou mijn reactie zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Whehe...
"Sterf, bal gehakt!"
en ophangen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ben ik ook wel aan toe, al is een avong ook wel lekker.
kabelquote:
Half opgedroogde sperma in je sok?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij zit er nog aan* Fha trekt schoen en sok uit om nader te bestuderen
Beetje dikkig en ik ben niet helemaal zeker of alles er uit is. Maar ik gok dat ik dat vanzelf wel voel![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
dat zou mijn reactie zijn
ermm?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Half opgedroogde sperma in je sok?
tot 2 uurquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij kan nu liggen lamballen
jij werkt toch nooitquote:
oh ja, inderdaad... en die palmbomen op het strand iedere dag vervelen na al die jaren ook nog altijd niet.quote:
In mijn sok zit eigenlijk alleen stof en kattenhaar (en dus mijn voet zo nu en dan). Maar in mijn voet zit mogelijk nog wat glasquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Half opgedroogde sperma in je sok?
ieuw.. da's niet prettigquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:33 schreef Fha het volgende:
[..]
In mijn sok zit eigenlijk alleen stof en kattenhaar (en dus mijn voet zo nu en dan). Maar in mijn voet zit mogelijk nog wat glas
whehehequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Stinkende Pakistaan Lastige klanten ook.. ticket bestellen van 60 euro, en dan lopen klagen dat het ook voor 2 euro minder kan. Nou, ga je gang dan maar, mij ook best. Na drie dagen... "nee, het kan toch niet, ik wil graag die 60 euro betalen", maar toen was de reservering al verlopen en werd het 66 euro... whehe..
jij zit op hetzelfde strand als ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oh ja, inderdaad... en die palmbomen op het strand iedere dag vervelen na al die jaren ook nog altijd niet.
Nee dus als het zo blijkt te zijn dan moet ik het er maar uit (laten) peuterenquote:
Gelukkig maar, dattie er nog aanzit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij zit er nog aan* Fha trekt schoen en sok uit om nader te bestuderen
Beetje dikkig en ik ben niet helemaal zeker of alles er uit is. Maar ik gok dat ik dat vanzelf wel voel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |