Veel betekenendquote:Op maandag 27 september 2010 21:55 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, dat koppie van R op de eerste foto! Veelbetekenend!En je dochter is prachtig, zo'n fijn snoetje. Ze ziet er uit als een slim meisje ook.
Hihi, thanksquote:Op maandag 27 september 2010 21:56 schreef Sorbootje het volgende:
Leuke foto's Groofs! Enneh....leuke kleertjes![]()
Nee, hij bleef er niet opliggen, maar echt ver komt hij ook nog niet hoorquote:Op maandag 27 september 2010 22:00 schreef Poppejans het volgende:
Die wipstoelfoto hahahaha hilarisch! Volgens mij hebben die het altijd zo gezellig saampjesecht een lieve grote zus en broer.
En de kleertjes van R. die hij op die wipstoel foto aan heeft vind ik een erg geslaagde combi, ook leuk zo met die slofjes erbij. Hmm nou wil ik ook eens blauw met groen uitproberen!
Bleef hij buiten trouwens netjes op dat matje liggen?! Bij die van mij heb ik ogen,oren en handen tekort soms
Oh dat spijkerbroekje die we hetzelfde hebben was dat he, ik vind het elastiek onderaan ook een beetje gek eigenlijk.Daarom heeft hij hier het broekje altijd aan met geitenwollensokken over de pijpjes, staat zo lief en dan blijft de broek tenminste op zn plek.quote:Op maandag 27 september 2010 22:04 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Nee, hij bleef er niet opliggen, maar echt ver komt hij ook nog niet hoor. En ik ben in elk geval niet zo panisch met vies worden enzo, dus als het weer het toelaat gaat hij maar lekker zijn gang.
En grappig dat je dat zegt, dat zijn precies de kleertjes waar ik hem graag in zie. Hoewel het bruine broekje en het spijkerbroekje van de h&m heerlijk zijn (denk ik), vind ik het toch niet heel mooi, die smalle pijpen onderaan
.
Ja, die sokken heb ik ook, dus dan moeten de broekjes nog maar even wachten to ze met die sokken aankunnenquote:Op maandag 27 september 2010 22:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh dat spijkerbroekje die we hetzelfde hebben was dat he, ik vind het elastiek onderaan ook een beetje gek eigenlijk.Daarom heeft hij hier het broekje altijd aan met geitenwollensokken over de pijpjes, staat zo lief en dan blijft de broek tenminste op zn plek.
Mn moeder noemde dat broekje trouwens ''zwangerschapsbroek'' door die band bovenaan haha
H&M. Maar volgens mij komt hij van FOK. Maar uiteindelijk dus van H&M.quote:Op maandag 27 september 2010 22:07 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh oeke, julklie zoon in jullie paradijs. En ook in groen met blauw
![]()
. En die blote pootjes steeds
. Waar komt dat trainingsbroekie dan vandaan, als ik vragen mag? het ziet er heerlijk uit. Lekker struinen door de bouwzooi
.
Haha, dat kan helemaal niet. Maar anders is het te koud. En op laarzen wil hij nog niet lopen, en andere schoenen heb ik niet voor hem op het moment.quote:Op maandag 27 september 2010 22:06 schreef Poppejans het volgende:
Oh wat lijkt Ko groot op die helicopter foto![]()
maar tegelijk ook weer zo klein, naast papa en in badje
![]()
en wat gewaagd, sokken in sandalenmaar het zijn erg leuke sandaaltjes dus het kan nog net vind ik haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |