abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 2010 @ 21:06:00 #251
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86917899
en weer weg :)

[ Bericht 45% gewijzigd door Groofsken3 op 28-09-2010 20:03:08 ]
pi_86920984
Haha, dat koppie van R op de eerste foto! Veelbetekenend! :D En je dochter is prachtig, zo'n fijn snoetje. Ze ziet er uit als een slim meisje ook. O+
pi_86921062
Leuke foto's Groofs! Enneh....leuke kleertjes :P ;)
  maandag 27 september 2010 @ 21:57:25 #254
313287 Groofsken3
pi_86921114
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:55 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, dat koppie van R op de eerste foto! Veelbetekenend! :D En je dochter is prachtig, zo'n fijn snoetje. Ze ziet er uit als een slim meisje ook. O+
Veel betekenend :D , het past juist helemaal niet bij hoe hij daar vond. Of het moet geweest zijn dat hij net opkeek uit zijn spel en zag wat een triest zootje het daar eigenlijk was.
  maandag 27 september 2010 @ 21:58:40 #255
313287 Groofsken3
pi_86921187
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:56 schreef Sorbootje het volgende:
Leuke foto's Groofs! Enneh....leuke kleertjes :P ;)
Hihi, thanks ^O^ . ;)
pi_86921320
Die wipstoelfoto hahahaha hilarisch! Volgens mij hebben die het altijd zo gezellig saampjes O+ echt een lieve grote zus en broer.
En de kleertjes van R. die hij op die wipstoel foto aan heeft vind ik een erg geslaagde combi, ook leuk zo met die slofjes erbij. Hmm nou wil ik ook eens blauw met groen uitproberen!
Bleef hij buiten trouwens netjes op dat matje liggen?! Bij die van mij heb ik ogen,oren en handen tekort soms
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86921514
Wat heerlijk Groof, je tweetal! En wat heeft S een mooie pijpenkrullen! O+

Ook even een spam:

Ko houdt momenteel van Ballen!

Nog meer Ballen.

In helicopters zitten.

Zo groot!

Speelhuisje!

Vies worden.

In bad.

[ Bericht 5% gewijzigd door oeke op 28-09-2010 09:25:50 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 27 september 2010 @ 22:04:23 #258
313287 Groofsken3
pi_86921551
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:00 schreef Poppejans het volgende:
Die wipstoelfoto hahahaha hilarisch! Volgens mij hebben die het altijd zo gezellig saampjes O+ echt een lieve grote zus en broer.
En de kleertjes van R. die hij op die wipstoel foto aan heeft vind ik een erg geslaagde combi, ook leuk zo met die slofjes erbij. Hmm nou wil ik ook eens blauw met groen uitproberen!
Bleef hij buiten trouwens netjes op dat matje liggen?! Bij die van mij heb ik ogen,oren en handen tekort soms
Nee, hij bleef er niet opliggen, maar echt ver komt hij ook nog niet hoor ;) . En ik ben in elk geval niet zo panisch met vies worden enzo, dus als het weer het toelaat gaat hij maar lekker zijn gang. :P En grappig dat je dat zegt, dat zijn precies de kleertjes waar ik hem graag in zie. Hoewel het bruine broekje en het spijkerbroekje van de h&m heerlijk zijn (denk ik), vind ik het toch niet heel mooi, die smalle pijpen onderaan -O- .
pi_86921670
Oh wat lijkt Ko groot op die helicopter foto :o :o maar tegelijk ook weer zo klein, naast papa en in badje O+
en wat gewaagd, sokken in sandalen :D maar het zijn erg leuke sandaaltjes dus het kan nog net vind ik haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 27 september 2010 @ 22:07:13 #260
313287 Groofsken3
pi_86921716
Oh oeke, julklie zoon in jullie paradijs O+ . En ook in groen met blauw :D O+. En die blote pootjes steeds O+ . Waar komt dat trainingsbroekie dan vandaan, als ik vragen mag? het ziet er heerlijk uit. Lekker struinen door de bouwzooi O+ .
pi_86921858
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:04 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Nee, hij bleef er niet opliggen, maar echt ver komt hij ook nog niet hoor ;) . En ik ben in elk geval niet zo panisch met vies worden enzo, dus als het weer het toelaat gaat hij maar lekker zijn gang. :P En grappig dat je dat zegt, dat zijn precies de kleertjes waar ik hem graag in zie. Hoewel het bruine broekje en het spijkerbroekje van de h&m heerlijk zijn (denk ik), vind ik het toch niet heel mooi, die smalle pijpen onderaan -O- .
Oh dat spijkerbroekje die we hetzelfde hebben was dat he, ik vind het elastiek onderaan ook een beetje gek eigenlijk.Daarom heeft hij hier het broekje altijd aan met geitenwollensokken over de pijpjes, staat zo lief en dan blijft de broek tenminste op zn plek.
Mn moeder noemde dat broekje trouwens ''zwangerschapsbroek'' door die band bovenaan haha
  maandag 27 september 2010 @ 22:10:55 #262
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86921995
Stef is net naar de kapper geweest O+

Wat issie dan ineens groot he? :o

En over groot gesproken: Oeke! OMG!! :o :o Die foto met die tuinbroek, mijn hemel, wat is je vent gegroeid! En wat issie lief! O+

Groofsken, zulke reeksen mogen natuurlijk any time voorbij komen O+ Wat een lekkere bekkies, en wat is je dochter een vrolijk meisje :) (Ok, behalve dan met die wipstoelfoto's dan, maar hahahaha, hoe droog! :D)
3!
  maandag 27 september 2010 @ 22:12:00 #263
313287 Groofsken3
pi_86922079
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:08 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oh dat spijkerbroekje die we hetzelfde hebben was dat he, ik vind het elastiek onderaan ook een beetje gek eigenlijk.Daarom heeft hij hier het broekje altijd aan met geitenwollensokken over de pijpjes, staat zo lief en dan blijft de broek tenminste op zn plek.
Mn moeder noemde dat broekje trouwens ''zwangerschapsbroek'' door die band bovenaan haha
Ja, die sokken heb ik ook, dus dan moeten de broekjes nog maar even wachten to ze met die sokken aankunnen :P . Echt wel jammer vind ik, het zijn de enige twee nieuwe broekjes die ik voor hem gekocht heb in deze maat. -O- Nou ja, misschien is het anders als ze straks lopen. :Y
  maandag 27 september 2010 @ 22:15:06 #264
313287 Groofsken3
pi_86922267
Stef ziet er sowieso heel groot uit :o . Wat een lekker kereltje zeg O+ .
pi_86922425
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:07 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh oeke, julklie zoon in jullie paradijs O+ . En ook in groen met blauw :D O+. En die blote pootjes steeds O+ . Waar komt dat trainingsbroekie dan vandaan, als ik vragen mag? het ziet er heerlijk uit. Lekker struinen door de bouwzooi O+ .
H&M. Maar volgens mij komt hij van FOK. Maar uiteindelijk dus van H&M. :P
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:06 schreef Poppejans het volgende:
Oh wat lijkt Ko groot op die helicopter foto :o :o maar tegelijk ook weer zo klein, naast papa en in badje O+
en wat gewaagd, sokken in sandalen :D maar het zijn erg leuke sandaaltjes dus het kan nog net vind ik haha
Haha, dat kan helemaal niet. Maar anders is het te koud. En op laarzen wil hij nog niet lopen, en andere schoenen heb ik niet voor hem op het moment. :@

Stef, je haar! Het staat overeind! :D
Wat een grote jongen is het zo, Inca. Stoer! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86922453
Tess en Amber lekker in de plassen stampen :D

Lente zag ik ook, in de modder met je mooie schoentjes. Ik vind het zo knap dat ze al zo los kan lopen :D

Rienk O+ O+

Klimgeit Willow :D

Groofs wat een mooie kinders heb je toch O+

Oeke wat scharrelt hij heerlijk rond, en wat is hij al gróót zeg :D

Stef met mooie geknipte haren :D
  † In Memoriam † dinsdag 28 september 2010 @ 08:57:31 #267
7074 moussy
kuttekop
pi_86931364
Zo zit je met een baby en zo heb je al een grote dame dat je gewoon zelf zo -> :o <- zit te kijken

Of een grote boevige zoon...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_86931462
:o Stef lijkt wel een kind van 1,5 jaar zo! Jeetje, echt geen baby meer hoor. En wat hebben ze zn haar leuk gemaakt zo O+

en nog een keer :o :o het is dat ik het aan de username zie, maar ik zou je dochter anders echt niet meer herkennen Moussy. Echt een tiener zo
en Cas heeft zn krullen terug! O+ Dit langere haar staat hem toch wel het allerleukst vind ik
pi_86931482
Oh Moussy, wauw wat een mooierds!

Ko wat ben je weer lekker aan het keutelen!

Stef, stoer kapsel!
pi_86931583
O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Jubileum moderator dinsdag 28 september 2010 @ 09:13:37 #271
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_86931649
Mous :o Wat gaat het hard! Niet alleen bij je dochter maar ook je zoon :o O+
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 28 september 2010 @ 09:22:35 #272
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_86931812
Ik zag die foto's net op je hyves, wat een prachtige portretjes... Knappe kinderen :Y

Hier een stout jongetje ;)
pi_86931999
Wow Mous, wat een knapperds!! En wat zijn ze ineens groot zeg!!
O+ Stef, Ko en Elyas O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86932111
elyas, wat ga je hard man! :o

kroegtijgerspam:

En thuis:

Isabeau op d'r charmantst:
pi_86932115
Mous!!! :o :o OMG. Wat zjin ze groohooot!! :o En mooi! O+

De kleine babietjes negeer ik, anders ga ik rammelen :X }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: