Ja die kleertjes, dat dacht ik ook gelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:27 schreef lily het volgende:
kijk die kleine Noortje staanwat een schatje (en leuke kleertjes)
Ik vergelijk Ivan samen met mijn schoonmoeder regelmatig met mijn neefje, omdat ze bij beide de babytijd zo intensief meemaakt en mee heeft gemaakt. Ivans neef had rond deze tijd al een echt peutergezichtje, met zijn lange blonde haren en rode lippen. Ivan blijft inderdaad iets baby-achtigs houden, vind ik! Misschien komt het door een gebrek aan een nek, haha.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:30 schreef Poppedein het volgende:
Lieve mooie Ivan met zn manicuresetje! Wat ontzettend leuk dat hij zo gericht begint te wijzen en er ook wat mee wil bereiken. Het wordt zo'n écht kind zo! En toch ondanks dat hij duidelijk ouder wordt blijft zn gezicht je ook iets heel zacht baby-achtigs houden vind ik!
Dat zei ik ook altijd als mensen van S zeiden 'ze krijgt krullen'quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
Groofsken: ik denk dat Ivan nog wel wat slag (en eventueel krullen) gaat krijgen, maar in het filmpje is het gewoon haar dat opzij staat omdat hij tijdens het eten altijd met zijn handen aan zijn haar gaat zitten.![]()
Wat een super donker bruine ogen zegquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:16 schreef becky27 het volgende:
Was het nou Ivan en zijn manicureset?
Leah en d'r broers! Wat zullen ze trots zijn op hun kleine zusje.
Zag ook actieve peuterspeelzaalfoto's! En Kobus, wat een heerlijk ventje!
Hier nog een klein beetje Noortje spam (zijn al wat oudere foto's)
Een Noortje Poortje
[ afbeelding ]
Mijn mooierd
[ afbeelding ]
Vicky, ik heb het tijdens mn zwangerschap al eens gezegd en ik blijf er bij; ik wil ook een kindje zoals Tessquote:
Net zo ondeugend??quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:20 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Vicky, ik heb het tijdens mn zwangerschap al eens gezegd en ik blijf er bij; ik wil ook een kindje zoals TessAls ik jouw foto's zie stel ik me altijd voor hoe Lotte zulke dingen over een paar maanden doet
Lotte is ook wel ondeugend ja, maar ze heeft niet dat guitige in dr gezichtje als Tess. Maar zoals ze daar zit op d'r fietsje met haar haar in een staartje...dat wil ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
Net zo ondeugend??
Tess is een kleine draak momenteel, maar ze is zooo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |