Pruikje op en gaanquote:Op donderdag 23 september 2010 10:00 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet met zo'n kapsel.
Dat vind ik dan weer niet erg om te zien. Vroeger op school zat er bij mij een meisje in de klas, en wat ze ook voor broek aanhad, die cameltoe was zichtbaarquote:
Had je aan haar moeten vragen, niet jezelf.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:35 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet erg om te zien. Vroeger op school zat er bij mij een meisje in de klas, en wat ze ook voor broek aanhad, die cameltoe was zichtbaarHeb me vaak afgevraagd hoe ze er zonder broek uitzag.
Daar heb je gelijk in.. Maar ja, als je 15 bent ga je niet aan je klasgenootje vragen: hoe ziet het er bij jou in je broekje uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:36 schreef Skonk het volgende:
[..]
Had je aan haar moeten vragen, niet jezelf.
Dat zie je verkeerd voor jequote:Op donderdag 23 september 2010 08:38 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dus? Ik zie je al zitten met je puistenkop, telefoon trillend in de hand.
Beetje normaal persoon gaat geen foto's van mensen nemen, stiekem.
quote:
Alsof jullie haar niet keihard zouden doen. Zelfs ik wil datquote:
Yo Amber Rose, I'm really happy for you and imma let you finish but Metje Blaak is one of the best whores of all time, ONE OF THE BEST WHORES OF ALL TIME!quote:
Pleasequote:Op donderdag 23 september 2010 17:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Yo Amber Rose, I'm really happy for you and imma let you finish but Metje Blaak is one of the best whores of all time, ONE OF THE BEST WHORES OF ALL TIME!
[ afbeelding ]
Welke foto??quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Als vieze TS ooit een foto maakt van het kontje van mijn vriendin is hij nog niet jarig
Wees maar niet bang die dikke kont past toch niet op de fotoquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Als vieze TS ooit een foto maakt van het kontje van mijn vriendin is hij nog niet jarig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |