Er was toch een andere topic van!? Geef ons even de link... Ik ben lui, snap je!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Pics ter verduidelijking. Verras me.
sommige vrouwen dragen jurkjes en leggings met verkeerde kleur combi's dan staat het voor geen fuckquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef Underverse het volgende:
[..]
Er was toch een andere topic van!? Geef ons even de link... Ik ben lui, snap je!
Precies... Het zou mij niet echt boeien... Ik kijk dwars door kleding heen... Aan de andere kant, als zij het zo leuk vind.. Misschien is dat wel iets bijzonders aan haar...quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
sommige vrouwen dragen jurkjes en leggings met verkeerde kleur combi's dan staat het voor geen fuckje moet er mee om kunnen gaan
Jumpsuits jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
van die jumpsuits?
[..]
Ligt er aan hoe je het draagt ofcourse.
Er is wel een topic van maar die staat niet vol met pics ter verduidelijking!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef Underverse het volgende:
[..]
Er was toch een andere topic van!? Geef ons even de link... Ik ben lui, snap je!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:05 schreef Chowi het volgende:
Stiekem foto's maken van meisjes in de trein..
Internetheldenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:31 schreef Skonk het volgende:
Weer zo'n psychofokker die stiekem foto's van meisjes maakt
Als ik er ooit zo een zie krijgt ie toch een kankerdreun
Oké dan.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef Underverse het volgende:
Het zijn die vrouwen die het tekort aan fantasie willen compenseren...
Ze hopen een gewone man te vinden...
Mannen zijn over het algemeen niet echt slim... Maar wel sterk... Dat is de gewone man..
Als je op de regel dan toch een uitzondering bent, word het lastig een leuke vrouw te vinden..
Tegen de evolutionaire stroming in zwemmen staat gelijk als een strijd tegen een god!
Dus? Ik zie je al zitten met je puistenkop, telefoon trillend in de hand.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:53 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Internethelden
De dame in kwestie is niet herkenbaar in beeld. En het is gewoon een voorbeeldje om een klacht te ondersteunen.
M'n koffie, wat doe je?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Barbie die eerder op een mislukte babyborn lijkt
Of een huge cameltoe.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat "ze" omdraait en dat we dan een of andere half omgebouwde vent zien ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |