Das anders, dat heeft een sociologisch-wetenschappelijk doel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 04:10 schreef zarGon het volgende:
Want, serieus, wat is er zo leuk om zo vaak over je miezerige leven te posten op een forum, Schenk?
Maar in bepaalde gevallen toch ook vooral de hoop op aandacht en het tegengaan van verveling?quote:Op vrijdag 17 september 2010 04:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das anders, dat heeft een sociologisch-wetenschappelijk doel.
mja... dat hoopte ik wel stiekem ja. in het begin. maar het valt vies tegen (facebook dan he)quote:Op vrijdag 17 september 2010 04:14 schreef Stirner het volgende:
[..]
Maar in bepaalde gevallen toch ook vooral de hoop op aandacht en het tegengaan van verveling?
Mja das wel een plus als je het zo stelt ( dat van die verre vrienden)quote:Op vrijdag 17 september 2010 04:24 schreef MenVeer het volgende:
Ik kijk meestal naar video's die mijn vrienden sturen..
En er is een meisje die ik leuk vindt, maar zij komt amper...
wel handig als je veel verre vrienden hebt...
Ja precies. als je irl afspreekt bij iemand thuis kom je ook vaak nieuwe mensen tegen en dan is het gezelliger.quote:Op vrijdag 17 september 2010 04:25 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Hyves en FacebookIk heb wel hyves maar doe er geen reet mee. Ik spreek liever in een kroeg of bij mij/iemad thuis af om hem/haar te spreken ipv te krabbelen.
???quote:Op vrijdag 17 september 2010 04:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja precies. als je irl afspreekt bij iemand thuis kom je ook vaak nieuwe mensen tegen en dan is het gezelliger.
facebook is niet meer dan een new world order gimmick volgens mij.
die snap ik nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 04:26 schreef retorbrapi het volgende:
Alleen al het feit dat figuren als TS zich er zo druk om kunnen maken geeft Facebook en Hyves al bestaansrecht wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 04:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja precies. als je irl afspreekt bij iemand thuis kom je ook vaak nieuwe mensen tegen en dan is het gezelliger.
facebook is niet meer dan een new world order gimmick volgens mij.
Als de ene persoon in Groningen woont en de ander in Limburg (willekeurige voorbeelden) dan kan Hyves ook nog wel handig zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 04:37 schreef MenVeer het volgende:
Conclusie: Facebook nuttig (als je verre vrienden hebt). Hyves niet.
ik zie niet in hoe ik word gepwnd als ik klaag over facebookquote:Op vrijdag 17 september 2010 04:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.
nee echt, ze willen gewoon dat je zoveel mogelijk vertelt over jezelf. hoe je tuin eruit ziet en wat erin groeit. welke auto je hebt gekocht en waar jeje laatste sexy shoot hebt gedaan half naakt. het is eigenlijk een geniaal idee. in de toekomst gaan ze iedereen vast verplichten een faceook account te nemen en te valideren met ID want benefits ofzoquote:
Ik gebruikte mijn facebook ook maanden niet. Totdat ik emigreerde en ben nu al een maand actieve lid.quote:Op vrijdag 17 september 2010 04:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Als de ene persoon in Groningen woont en de ander in Limburg (willekeurige voorbeelden) dan kan Hyves ook nog wel handig zijn.Overigens moet ik hoognodig weer eens kijken of iemand mij nog wat te melden heeft bij Hyves want het is alweer maanden geleden dat ik mijn account zag.
Je kiest er toch zelf voor wat je op facebook/hyves zet? Wat hebben "ze" er dan mee te makenquote:Op vrijdag 17 september 2010 04:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee echt, ze willen gewoon dat je zoveel mogelijk vertelt over jezelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |