abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 september 2010 @ 04:07:03 #1
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86524798
Hyves... sja leuk om de profielen van mooie tienermeisjes te stalken maar verder?
Facebook.. sja leuk als je veel aandacht krijgt maar verder?

Ik heb 1 gozer in mijn facebook. En hij is echt de man.. Niet dé man want hij is geen knappe mooiboy en versiert daarnaast vrijwel niets maar.. ik heb met hem op de lagere school gezeten en die gast is rete intelligent. En ik heb gewoon resspect voor hem. Maar verder.. wat moet je in godsnaam met een facebook?

Wat vinden jullie van deze CIA/popo profielen operatie-site waar je je hele hebben en houwe op 'moet' zetten zodat ze je kunnen volgen met..

hoe je heet,
wat je doet
en waar
en wanneer,
hoe het was
en met wie
en wie je bevriend bent
Hoe oud je bent
en met wie je neukt,
wie je collegas zijn
en waar je werkt
en waar je van houdt,
Waar je woont
en wat je politieke voorkeur is
en wat het ww is van je email account
en hoe je er nu uitziet
en hoe goed jij taarten kunt bakken of anders?

pff vergeten bij te zetten:
en wat vinden jullie van hyves en facebook??

[ Bericht 2% gewijzigd door Schenkstroop op 17-09-2010 04:18:17 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_86524801
Aandacht.
pi_86524806
Want, serieus, wat is er zo leuk om zo vaak over je miezerige leven te posten op een forum, Schenk?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2010 04:11:41 ]
pi_86524807
Virtuele aandacht van koekebakkers, voor koekebakkers.
  vrijdag 17 september 2010 @ 04:13:00 #5
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86524812
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 04:10 schreef zarGon het volgende:
Want, serieus, wat is er zo leuk om zo vaak over je miezerige leven te posten op een forum, Schenk?
Das anders, dat heeft een sociologisch-wetenschappelijk doel.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_86524818
Ik heb een Facebook account maar gebruik het zuiver om spellen te spelen en contact te houden met 1 persoon uit het verleden. Ik heb dan ook nagenoeg niets ingevuld bij de gegevens. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86524820
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 04:13 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Das anders, dat heeft een sociologisch-wetenschappelijk doel.
Maar in bepaalde gevallen toch ook vooral de hoop op aandacht en het tegengaan van verveling?
  vrijdag 17 september 2010 @ 04:21:47 #8
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86524832
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 04:14 schreef Stirner het volgende:

[..]

Maar in bepaalde gevallen toch ook vooral de hoop op aandacht en het tegengaan van verveling?
mja... dat hoopte ik wel stiekem ja. in het begin. maar het valt vies tegen (facebook dan he)

dan mijn nichtje.. met veel vrienden, mooie studie, genoeg te doen, genoeg te feesten. als ik kijk naar haar tweets of comments.. ik bedoel my gawd.. die dingen die ze zegt. ze spreekt niks af, ze laat enkelt en passant iedereen weten wat ze deed wanneer en waar en hoe gezellig het was en in welke kantine van de uni bijv. afspreken doet ze niet via facebook en dat hoeft ook niet. dat gebrek aan nut heeft facebook wel bewezen ook voor mij. waarom facebook?
pi_86524838
Ik kijk meestal naar video's die mijn vrienden sturen..

En er is een meisje die ik leuk vindt, maar zij komt amper...

wel handig als je veel verre vrienden hebt...
pi_86524839
Hyves en Facebook :') Ik heb wel hyves maar doe er geen reet mee. Ik spreek liever in een kroeg of bij mij/iemad thuis af om hem/haar te spreken ipv te krabbelen.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  vrijdag 17 september 2010 @ 04:25:37 #11
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86524841
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 04:24 schreef MenVeer het volgende:
Ik kijk meestal naar video's die mijn vrienden sturen..

En er is een meisje die ik leuk vindt, maar zij komt amper...

wel handig als je veel verre vrienden hebt...
Mja das wel een plus als je het zo stelt ( dat van die verre vrienden)
pi_86524844
Alleen al het feit dat figuren als TS zich er zo druk om kunnen maken geeft Facebook en Hyves al bestaansrecht wat mij betreft.
  vrijdag 17 september 2010 @ 04:27:49 #13
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86524848
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 04:25 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Hyves en Facebook :') Ik heb wel hyves maar doe er geen reet mee. Ik spreek liever in een kroeg of bij mij/iemad thuis af om hem/haar te spreken ipv te krabbelen.
Ja precies. als je irl afspreekt bij iemand thuis kom je ook vaak nieuwe mensen tegen en dan is het gezelliger.

facebook is niet meer dan een new world order gimmick volgens mij.
pi_86524853
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 04:27 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja precies. als je irl afspreekt bij iemand thuis kom je ook vaak nieuwe mensen tegen en dan is het gezelliger.

??? :') Ga lekker in BNW posten ofzo.
  vrijdag 17 september 2010 @ 04:31:40 #15
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86524861
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 04:26 schreef retorbrapi het volgende:
Alleen al het feit dat figuren als TS zich er zo druk om kunnen maken geeft Facebook en Hyves al bestaansrecht wat mij betreft.
die snap ik niet :{
pi_86524866
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 04:27 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

:') Schenkie
Optimist tot in de kist
pi_86524868
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 04:31 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

die snap ik niet :{
Ik had ook niet anders verwacht. :')
pi_86524871
Conclusie: Facebook nuttig (als je verre vrienden hebt). Hyves niet.
pi_86524881
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 04:37 schreef MenVeer het volgende:
Conclusie: Facebook nuttig (als je verre vrienden hebt). Hyves niet.
Als de ene persoon in Groningen woont en de ander in Limburg (willekeurige voorbeelden) dan kan Hyves ook nog wel handig zijn. ;) Overigens moet ik hoognodig weer eens kijken of iemand mij nog wat te melden heeft bij Hyves want het is alweer maanden geleden dat ik mijn account zag. :')
Optimist tot in de kist
  vrijdag 17 september 2010 @ 04:43:20 #20
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86524882
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 04:33 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Ik had ook niet anders verwacht. :')
ik zie niet in hoe ik word gepwnd als ik klaag over facebook :{
  vrijdag 17 september 2010 @ 04:45:10 #21
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86524885
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 04:33 schreef trovey het volgende:

[..]

:') Schenkie
nee echt, ze willen gewoon dat je zoveel mogelijk vertelt over jezelf. hoe je tuin eruit ziet en wat erin groeit. welke auto je hebt gekocht en waar jeje laatste sexy shoot hebt gedaan half naakt. het is eigenlijk een geniaal idee. in de toekomst gaan ze iedereen vast verplichten een faceook account te nemen en te valideren met ID want benefits ofzo :{
pi_86524886
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 04:42 schreef trovey het volgende:

[..]

Als de ene persoon in Groningen woont en de ander in Limburg (willekeurige voorbeelden) dan kan Hyves ook nog wel handig zijn. ;) Overigens moet ik hoognodig weer eens kijken of iemand mij nog wat te melden heeft bij Hyves want het is alweer maanden geleden dat ik mijn account zag. :')
Ik gebruikte mijn facebook ook maanden niet. Totdat ik emigreerde en ben nu al een maand actieve lid.
Maar denk niet dat het zo lang zal duren...
pi_86524892
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 04:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

nee echt, ze willen gewoon dat je zoveel mogelijk vertelt over jezelf.
Je kiest er toch zelf voor wat je op facebook/hyves zet? Wat hebben "ze" er dan mee te maken :?
pi_86524895
Als je ze in het echt kan ontmoeten, dan zijn ze onnodig.
  vrijdag 17 september 2010 @ 04:52:33 #25
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_86524896
Ik woon in de VS. Ik heb familie in Nederland, en familie in diverse Amerikaanse staten, Canada, en Australië. Allen ken ik persoonlijk, er is geen persoon op mijn Facebook die ik niet persoonlijk ken. Het is gewoon een heel handige manier om over alle tijdzones, alle afstanden, etc elkaar op de hoogte te houden.

Dankzij Facebook weet ik bijvoorbeeld veel meer van familieleden die ik normaal hooguit 1 keer per jaar zie. Je hebt dan wel meteen een connectie omdat je van alles van elkaar weet. Mijn zus werkt veel internationaal in Azië en Europa, dus het is op zo'n manier gewoon ideaal om contact te houden.

Dus wat dat betreft vind ik Facebook ideaal. En dat is meteen ook de enige SN site die ik gebruik.... nou ja, samen met Twitter dan. Hyves, MySpace etc gebruik ik ook niet..... Hyves ziet er ook een beetje pauper uit eigenlijk vergeleken met facebook.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')