Oh Oh Tiroohquote:Op vrijdag 17 september 2010 01:52 schreef heloef het volgende:
Ik zelf zat te denken aan Oh Oh Tirol
Wel de moeite waard om terug te kijken, was wel lachenquote:Op vrijdag 17 september 2010 01:53 schreef Stink-ui het volgende:
ik heb het gemist vandaag was het iets??
Alleen sterretje en sniper zie ik staan. Ik liet mijn vrije interpretatie even de vrije loop.quote:
in het artikel wordt ook verwezen naar Barbie, dus dan zou je iedereen moeten kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Alleen sterretje en sniper zie ik staan. Ik liet mijn vrije interpretatie even de vrije loop.
Nee? Dan moet ik daar heen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:24 schreef Tinos85 het volgende:
Die zijn in Malmo niet zo heel moeilijk hoor
Als het volgende week met die extra dames in het huis nog niet lukt is het drama compleetquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:34 schreef ukga het volgende:
Sniper doet echt geen fuck. grote bek over geile blonde zweedse wijfe neuken, maar sneaky veilig zijn eigen haagse sletje neuken
de versier skills zijn echt treurig in den haag. Ze hebben er wel veel praatjes over, maar daadwerkelijk iets regelen ho maar
Ik voorspel een compleet dramaquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Als het volgende week met die extra dames in het huis nog niet lukt is het drama compleet
Het voorstukje zag er al niet veerbelovend uitquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:41 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik voorspel een compleet drama
Jokertje denkt dat ie er smooth uitziet maar het is echt een opgevoerde kamper. Komop, met zo een outfit ga je weinig regelen.Om het nog maar niet over zijn trekjes en zn rare bekken te hebben
oh oh tuinman & coquote:Op zaterdag 18 september 2010 07:37 schreef trolololo het volgende:
Oh oh Snowworld
Dacht eigenlijk meer over een klus- of tuinenprogramma met matsoe matsoe.
giechelquote:
tvp voor matsoematsoe.gifquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:52 schreef ukga het volgende:
Wie maakt een GIF van Joey die Jokertje nadoet en erbij spuugt (6 minuut 18)
Ik dacht er meteen aanquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:26 schreef Monstarr het volgende:
Oh oh Valtho
Let maar op. ( ik zei dit trouwens al 3 weken terug) RTL leest ook hier mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |