quote:Op donderdag 16 september 2010 19:17 schreef Anthraxx het volgende:
Voor de geinteresseerde: mijn vriendin heeft al haar tentamens gehaald en op 1 A4 na (qua inleveren) heeft ze haar Drs titel en kan ze beginnen met co-schappen.
En daar ben ik enorm blij meeen trots op
.
Zo beter?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
kut een i teveel in de tt maar ik kan t niet meer aanpassen![]()
Goedzo Annaquote:Op donderdag 16 september 2010 19:17 schreef Anthraxx het volgende:
Voor de geinteresseerde: mijn vriendin heeft al haar tentamens gehaald en op 1 A4 na (qua inleveren) heeft ze haar Drs titel en kan ze beginnen met co-schappen.
En daar ben ik enorm blij meeen trots op
.
Je bent zwartquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
kut een i teveel in de tt maar ik kan t niet meer aanpassen![]()
omfg wat gaafquote:Op donderdag 16 september 2010 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Dag kind.
Een hele kleine voorproef van 2 bejaarden op een scooter:
[ afbeelding ]
Moet je maar niet zo veel zuipenquote:Op vrijdag 17 september 2010 07:54 schreef Vork het volgende:
Oja goedemorgen. Ik heb zo erg geen zin om naar m'n werk te gaan (normaal gesproken zat ik er nu dan ook al) en de alcohol is er volgens mij ook nog niet helemaal uit.
Wens me maar succes, ik ga nu fijn een uurtje of 8 teveel zitten chagrijnen. Hier met dat weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |