Ik zou het wel graag willenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Benny ga je nou nog naar Keulen dit weekend?
Ik woon afgelegen hequote:Op donderdag 16 september 2010 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Die werktijden Patrique. Weet je zeker dat je in Nederland woont?
Oh ja wel hoor..quote:Op donderdag 16 september 2010 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is zo, maar dit kan toch gewoon niet.
naja, het KAN dus best goedkoopquote:Op donderdag 16 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het wel graag willen
Gewoon ff dr tussenuit, bij dinnetje.... moet ff kijken.
hangt er vanaf wat voor werk misschien?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat trekt geen mens, maar jij dus wel. Ofzo.
Jumbo..quote:Op donderdag 16 september 2010 23:32 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom steek jer zoveel tijd in dan?
En wat voor winkel is het?
Ik heb de hele dag vakken gevuld.. en dan ook direct de zwaardere producten.. melk, frisdrank etc.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat voor werk misschien?Maar in de horeca had ik het met een uur of 13-14 wel zwaar gehad meestal
Ik had altijd de pest aan zuivel vullen.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag vakken gevuld.. en dan ook direct de zwaardere producten.. melk, frisdrank etc.
Overdag is dat echt kutquote:Op donderdag 16 september 2010 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag vakken gevuld.. en dan ook direct de zwaardere producten.. melk, frisdrank etc.
Jij ging zaterdag zei je?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naja, het KAN dus best goedkoopKiek moar
Melk nu al? Als de winkel woensdag open gaat?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee zondag. Zaterdag ben je meer dan het dubbele kwijtquote:Op donderdag 16 september 2010 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij ging zaterdag zei je?
Is misschien wel leuk om mee te rijden dan...
Ik moet beter lezen...quote:Op donderdag 16 september 2010 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zondag. Zaterdag ben je meer dan het dubbele kwijt
Kijk maar, samen reizen zou tof zijn idd. Ik heb wel een gereserveerde plaats natuurlijk, maar we kunnen ook in de bar gaan zitten/staan. Ik heb de 105 van 8:29 (uit Utrecht) heen, en de 120 van 20:46 (vanuit K) terug.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet beter lezen...
Ik laat het je wel horen.
houdbare melk, niet de gekoelde..quote:Op donderdag 16 september 2010 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Melk nu al? Als de winkel woensdag open gaat?
Ach, natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
houdbare melk, niet de gekoelde..
detailhandelquote:Op donderdag 16 september 2010 23:48 schreef pgrferrari het volgende:
Bij de Jumbo werken is voor je opleiding?
Welke opleiding doe je dan?
Slaap lekker Patjequote:Op donderdag 16 september 2010 23:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga mijn bed in mannen!
Morgen weer om half 8 aanwezig op werk.. enjoy your night!
Ik moet eerst nog naar de tandarts voordat ik me daarop ga verheugenquote:
Is het niet beter om dat andersom te doen?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog naar de tandarts voordat ik me daarop ga verheugen
kan niet BLIJVEN uitstellen hequote:Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het niet beter om dat andersom te doen?
van wie??!!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik krijg al 2 biertjes en een kus
Wut?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef Rauzer het volgende:
Ik vond OOC maar saai vandaag, jullie?
Kloptquote:Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef Rauzer het volgende:
Ik vond OOC maar saai vandaag, jullie?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alleen de imitatie van J door MM was wel grappig
Oja.quote:
Geldt ook als TALentenjacht tegenwoordigquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geldt ook als TALentenjacht tegenwoordig
Vraag ik me ook afquote:
kan, weet ik niet. Is dat zo gaaf dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:09 schreef Rauzer het volgende:
Memento-Mori is gestopt op MLN
Ik denk met een rel weg!
We hebben het overal over... en het is wel een grappig programmaquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag ik me ook afMaar iedereen in TAL heeft het erover, vandaar
Fout.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:09 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk met een rel weg!
Ik vind de manier waarom sommige mods weggaan altijd wel grappig jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan, weet ik niet. Is dat zo gaaf dan?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarom sommige mods weggaan altijd wel grappig ja!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is nu net monopoly... Myr heeft TAL net gekocht
Oh, ik neem er soms kennis vanquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarom sommige mods weggaan altijd wel grappig ja!
quote:
Komt er eigenlijk weer een nineties-forum volgende week?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is nu net monopoly... Myr heeft TAL net gekocht
Iets andersquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk weer een nineties-forum volgende week?
Ohw oke...quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:26 schreef Rauzer het volgende:
Ja die had ik al gelezen maar dat heeft toch niks te maken met die Ninetiesweek?
Mjaquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw oke...
Ik weet heul niks van een ninetiesweek af
Toffe reactie in dat topic Flash, bedankt![]()
Nja ik heb het al eerder gezegd: 80 % van de topics en 95 % van de posts in TAL zitten in de slowchatreeks. Dan kun je toch wat vraagtekens hebben bij het onderdeel "draagvlak". Toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik snap het ook wel
Zat ook wel wat sarcasme achter
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja ik heb het al eerder gezegd: 80 % van de topics en 95 % van de posts in TAL zitten in de slowchatreeks. Dan kun je toch wat vraagtekens hebben bij het onderdeel "draagvlak". Toch?![]()
Maar hoe meer ik hier in de SC post hoe schuldiger ik daar zelf ook aan ben natuurlijk
Et tu, Brute?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja ik heb het al eerder gezegd: 80 % van de topics en 95 % van de posts in TAL zitten in de slowchatreeks. Dan kun je toch wat vraagtekens hebben bij het onderdeel "draagvlak". Toch?![]()
Maar hoe meer ik hier in de SC post hoe schuldiger ik daar zelf ook aan ben natuurlijk
c_a'tjequote:Op vrijdag 17 september 2010 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
Even snel kusje van mij
Is hier heerlijk weer
lekker eten
Kus mirannie
84% van de posts zitten in sc inderdaad, maar dat komt gewoon omdat de sc zo goed loopt.Er zijn nog altijd bijna 24.000 posts buiten de sc. Door de hoeveelheid sc lijkt het forum alleen daar op te drijven, maar het valt wel mee volgens mij.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 17 september 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
84% van de posts zitten in sc inderdaad, maar dat komt gewoon omdat de sc zo goed loopt.Er zijn nog altijd bijna 24.000 posts buiten de sc. Door de hoeveelheid sc lijkt het forum alleen daar op te drijven, maar het valt wel mee volgens mij.
Over een week op 3FM weer, FOK! heeft dan altijd een apart forum of een subforum in MLNquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw oke...
Ik weet heul niks van een ninetiesweek af
Oh daar kom ik nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
Wij hebben echt de leukste SC van het forum. Singles bijvoorbeeld is gewoon gay.
Ik hoop niks, ik constateer.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop met je meeHet zou jammer zijn als een subforum gewoon één dikke sappige slowchatreeks zou zijn met een hard korstje van zinnigheid er omheen. Je kan beter een heel forum vol zinnigheid hebben, met een klein pitje van slowchat
![]()
Beter het appelmodel dan het avocadomodel zeg maar![]()
Kut, ik moet slapen
Nouw johquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik hoop niks, ik constateer. [ afbeelding ]
Doe niet zo aangebrand johquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouw johik probeer het vriendelijk te houden. Graag of niet hoor
Aveyquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:52 schreef Avey het volgende:
Ik vergelijk deze SC altijd met GTST, zelfs al mis je een hele rits afleveringen je kunt er gewoon elk moment weer invallen en je hebt niets gemist
Toch ben ik wel benieuwd wie de vader is van Sjors' babyquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:52 schreef Avey het volgende:
Ik vergelijk deze SC altijd met GTST, zelfs al mis je een hele rits afleveringen je kunt er gewoon elk moment weer invallen en je hebt niets gemist
homoquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Toch ben ik wel benieuwd wie de vader is van Sjors' baby!
Eh ja ik heb al best wel lang geen GTST meer gekekenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Toch ben ik wel benieuwd wie de vader is van Sjors' baby!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Eh ja ik heb al best wel lang geen GTST meer gekeken
Ik weet nog wel dat die Sjors wel het aankijken waard was
quote:
NEE! Die ringtone.quote:
Oiquote:
Ik ook.quote:
Origineel is geil.quote:
Ja heel veel wel.quote:
Mogge Bennyquote:
Nee, het zijn voor jou natuurlijk geen fijne tijden op dit momentquote:
Dat moet je niet aan mij vragen... daar heb ik geen verstand vanquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, het zijn voor jou natuurlijk geen fijne tijden op dit moment![]()
Met mij gaat het wel goed, ik hoef me alleen maar druk te maken over wel of geen grondverf als ik met beige latex over een donkere muur wil verven
Ik vrees dat ik grondverf moet gebruikenquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen... daar heb ik geen verstand van
Hoe gaat het met je scriptie?
Ohwquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik grondverf moet gebruiken![]()
Hmm ik heb iets gedaan aan mijn scriptieik was al een tijdje bezig en toen schoot mijn begeleider de onderzoeksvraag af. Gisteren heb ik alles opnieuw ingedeeld en informatie gezocht en nu kan ik dus opnieuw beginnen
![]()
Ja, wat algemene info, dus dat scheelt wel een beetje. Nou ja ik vind het niet zo'n drama. We zien het wel, het komt wel goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:47 schreef iBenny het volgende:
Oke... maar kan je niet ook bepaalde dingen uit de scriptie halen die wel goed waren?
Oh gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, wat algemene info, dus dat scheelt wel een beetje. Nou ja ik vind het niet zo'n drama. We zien het wel, het komt wel goed![]()
Ik maak me eer zorgen om die constante regen
Omdat ik de illusie heb dat de zomer nog terug komt, een beetjequote:
Ik geloof het niet meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat ik de illusie heb dat de zomer nog terug komt, een beetje![]()
Ik wil het
quote:
quote:
quote:
quote:
*ff iets gaat knutselenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:02 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]![]()
[..]
[ afbeelding ]
Dat is met lepels toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doe je met de andere dan? Heroine koken?
Ja, dat weet ik dus ook nietquote:
Gewoon even 'verwdwijnen' (in 1995) en jaren later nog niet gevonden zijn en doodverklaard worden.quote:Richard James Edwards (born 22 December 1967, presumed deceased c. 1 February 1995[1][2]) was a rhythm guitarist and lyricist of the alternative rock band Manic Street Preachers, from Blackwood, Wales. He was known for his politicized and intellectual songwriting which, combined with an enigmatic and eloquent character, has assured him cult status.[3][4] Edwards vanished on 1 February 1995.[5] He was declared presumed deceased in November 2008.[6] The ninth album by the Manic Street Preachers, Journal for Plague Lovers, which was released on 18 May 2009, is comprised entirely of lyrics left behind by Edwards.[7]
quote:On 15 May 1991, he gained notoriety following an argument with NME journalist Steve Lamacq, who questioned the band's authenticity and values, keen to ensure the punk ethic was not abused, after a gig at the Norwich Arts Centre. Lamacq asked of Edwards' seriousness towards his art, and Edwards responded by carving the words "4 Real" into his forearm with a razor blade he was carrying.[13] The injury required hospitalisation and seventeen stitches.
ameloequote:
Jeez, how to get a point across....quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
How very Rock 'n Roll
[..]
Gewoon even 'verwdwijnen' (in 1995) en jaren later nog niet gevonden zijn en doodverklaard worden.
Oh en ook een mooie stunt van dezelfde kerel;
[..]
quote:
Klopt, daar heb je ook gelijk inquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
No, you didn't
Hij heeft meerde malen gevraagd het niet te doen
ff X-ray'tje laten maken misschienquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is met lepels toch?![]()
ik heb geen idee waar die andere 5 vorken zijn gebeleven. Nou eentje heb ik laatst per ongeluk weggegooid maar die andere 4?
quote:
Als jij denkt dat die ze heeft opgegeten ook jaquote:
Neuh, volgens mij waren de Manic's in die tijd nog niet zo groot dat ze er miljoenen mee hebben verdiend, en het schijnt ook een nogal depressief figuur geweest te zijn. Dus ongetwijfeld zelfmoord op een manier dat hij niet is gevonden ofzo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeez, how to get a point across....![]()
Maar zou hij echt dood zijn denk je, of leeft hij ergens afgezonderd? Dat laatste kan ik mij niet voorstellen
Maar het schijnt dus toch een soort cultfiguur te zijn binnen die kringen, want hij word overal gezienquote:Edwards disappeared on 1 February 1995, on the day that he and James Dean Bradfield were due to fly to the U.S. on a promotional tour. In the two weeks before his disappearance, Edwards withdrew Ŗ200 a day from his bank account, which totalled Ŗ2800 by the day of the scheduled flight. He checked out of the Embassy Hotel in Bayswater Road, London at seven in the morning, and then drove to his apartment in Cardiff, Wales. In the two weeks that followed he was apparently spotted in the Newport passport office, and the Newport bus station. On 7 February, Anthony Hatherhall, a taxi driver from Newport, supposedly picked up Edwards from the King's Hotel in Newport, and drove him around the valleys, including Blackwood (Edwards’ home as a child). The passenger got off at the Severn View service station and paid the Ŗ68 fare in cash.
On 14 February, Edwards' Vauxhall Cavalier received a parking ticket at the Severn View service station and on 17 February, the vehicle was reported as abandoned. Police discovered the battery to be flat, with evidence that the car had been lived in. Due to the service station's proximity to the Severn Bridge (which has been a renowned suicide location in the past) and Edwards' depressed state at the time, it was widely believed that he took his own life by jumping from the bridge. Many peoplewho knew him, however, have said that he was never the type to contemplate suicide and he himself was quoted in 1994 as saying "In terms of the 'S' word, that does not enter my mind. And it never has done, in terms of an attempt. Because I am stronger than that. I might be a weak person, but I can take pain."
quote:Since then he has purportedly been spotted in a hippie market in Goa, India and on the islands of Fuerteventura and Lanzarote. There have been other alleged sightings of Edwards, especially in the years immediately following his disappearance. However, none of these has proved conclusive and none has been confirmed by investigators.
Jeetje, best triest eigenlijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij waren de Manic's in die tijd nog niet zo groot dat ze er miljoenen mee hebben verdiend, en het schijnt ook een nogal depressief figuur geweest te zijn. Dus ongetwijfeld zelfmoord op een manier dat hij niet is gevonden ofzo?
[..]
Maar het schijnt dus toch een soort cultfiguur te zijn binnen die kringen, want hij word overal gezien
[..]
Mooi... opgelost, slotjequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je ook gelijk in![]()
Ik zal hem ook eens vragen op te houden
Ja echt heel raar en intrigerend, zit er ff wat meer over te lezen. Had er ook nog nooit van gehoord terwijl het toch wel heel groot is geweest in de jaren '95 - '00 naar het schijnt.quote:
quote:February 2000: Edwards' sister Rachel makes an emotional TV appeal five years after the disappearance. "I'd just like to say to him if he is able to listen that we do love him very much and we'd like him to come back - me, mum and dad," she said.
quote:February 2002: On the seventh anniversary of his disappearance, police offer Edwards' parents the opportunity to sign a death certificate. They refuse.
Pfff jeetje wat een verhaal. Lijkt me vreselijk om in zo'n onzekerheid te zitten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt heel raar en intrigerend, zit er ff wat meer over te lezen. Had er ook nog nooit van gehoord terwijl het toch wel heel groot is geweest in de jaren '95 - '00 naar het schijnt.
[..]
En leuk cadeautje van de polizei;
[..]
Jup, en in 2008 is hij dus toch per 1995 doodverklaard. En tot 2008 hebben de overige 3 Manic's dus nog steeds nummers opgedragen aan hem en 1/4e van de royalties op een rekening in zijn naam bewaard. In de hoop dat hij terug zou komen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff jeetje wat een verhaal. Lijkt me vreselijk om in zo'n onzekerheid te zitten.
Lang niet meer gehoordquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
How very Rock 'n Roll
[..]
Gewoon even 'verwdwijnen' (in 1995) en jaren later nog niet gevonden zijn en doodverklaard worden.
Oh en ook een mooie stunt van dezelfde kerel;
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Echt zo raar, en ik had er echt totaaal nog nooit iets van gehoord.
Ik had ooit wel gehoord dat er iemand was overleden maar ik heb er zelf een verhaal van gemaakt geloof ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, en in 2008 is hij dus toch per 1995 doodverklaard. En tot 2008 hebben de overige 3 Manic's dus nog steeds nummers opgedragen aan hem en 1/4e van de royalties op een rekening in zijn naam bewaard. In de hoop dat hij terug zou komen.
Echt zo raar, en ik had er echt totaaal nog nooit iets van gehoord.
Goedemorgen Piscesquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een diepe verhalen zo op de vroege ochtend
Hey hallotjes![]()
Goedemorgen kuikentjequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
Hey hallotjes![]()
Nee, het verbaast me zelf ook, want het is wel mijn genre zeg maarquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
Hey hallotjes![]()
quote:
Ja van het WK, die heb ik nog gebruikt, die is zo leukquote:
Nou, die chick bestond al. heb er alleen mijn handje aan geplaktquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben je zelf aan het knutselen geslagen
Hallotjesquote:
Meurningsquote:
Ja, ik heb nu alles klaar om opnieuw te beginnenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
Nog wat kunnen doen gisteraaf Miauw?
Oh, dat klinkt nie goed nie?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu alles klaar om opnieuw te beginnen
Het is in de jaren daarna nog weleens besproken hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk ook pas 10 in '95.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu alles klaar om opnieuw te beginnen
Ja dat zie ik nu ook, maar ik kende de Manic's ook niet zo goed. En dan is het gewoon serieus raar als je zoiets leest en het beschreven word als 'One of the biggest mysteries in modern rock' en je kent het nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Het is in de jaren daarna nog weleens besproken hoor
Hmm mijn andere onderwerp was te breed, zei mijn begeleider na een paar maandenquote:
Wist je wel al dat Elvis dood is?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat zie ik nu ook, maar ik kende de Manic's ook niet zo goed. En dan is het gewoon serieus raar als je zoiets leest en het beschreven word als 'One of the biggest mysteries in modern rock' en je kent het niet![]()
Echt totaal niet. Ik had er serieus noooit wat over gehoord
Die kent iedereen wel toch? Is denk ik ook de bekendste. Maar persoonlijk voor jou of voor de MSP?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:47 schreef D. het volgende:
Mijn favoriet van MSP, maar da's vooral omdat er een persoonlijk verhaal aan zit
Bahquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm mijn andere onderwerp was te breed, zei mijn begeleider na een paar maanden
Misschien dat dat er ook mee te maken heeftquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat zie ik nu ook, maar ik kende de Manic's ook niet zo goed. En dan is het gewoon serieus raar als je zoiets leest en het beschreven word als 'One of the biggest mysteries in modern rock' en je kent het niet![]()
Echt totaal niet. Ik had er serieus noooit wat over gehoord
Oh hoe een bepaalde gemeentelijke dienst een kortingspas voor kinderen populair kan maken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar moet je scriptie over gaan?
Rotterdampas. Klaar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh hoe een bepaalde gemeentelijke dienst een kortingspas voor kinderen populair kan maken.
Das mijn nummer 2quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die kent iedereen wel toch? Is denk ik ook de bekendste. Maar persoonlijk voor jou of voor de MSP?
En mijn favoriet is hier volgens mij wel bekend;
XXXS-kaart in Amsterdam.quote:
Huhquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wist je wel al dat Elvis dood is?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wist je wel al dat Elvis dood is?
Het is wel een ander onderwerp maar eigenlijk is het een versmalling van wat ik eerst heb. Ik moet nu alleen andere vragen gaan beantwoorden en dat kost wel even tijd. Nou ja uiteindelijk levert deze wijziging mij wel tijd op, dus yayquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bah
En kun je het makkelijk versmallen, of moet je echt een heel nieuw onderwerp kiezen nu?
Niet dat ik nou zo'n kenner ben trouwensquote:
Weet ik, ik zit je ook maar te plagenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Nee maar dat is hier ook het intrigerende aan. Het is een veel mysterieuzer en complexer verhaal dan een Elvis, Kurt Cobain of Jim Morrison. Maar dit verhaal heeft verder helemaal niet die grote mainstream cult-status als de zelfmoord/dood van die figuren wel heeft
Nopequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet dat ik nou zo'n kenner ben trouwensMaar de 'grote' nummers ken ik wel.
Ken je het linkje van D. ook niet? Dat was wel echt een grote hit
Nu maar even Forever Delayed opgezet.
Hij was 8 toen er 2 nummers redelijk populair van MSP waren, dus niet zo gek hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet dat ik nou zo'n kenner ben trouwensMaar de 'grote' nummers ken ik wel.
Ken je het linkje van D. ook niet? Dat was wel echt een grote hit
Nu maar even Forever Delayed opgezet.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:55 schreef D. het volgende:
[..]
Wat deed jij op de camping in Nunspeet?
Ja inderdaad. Lastig ook voor die ouders, die dus nog 13 jaar gewacht hebben met het doodverklaren. Terwijl hoe eerder ze het deden hoe rijker ze er van werden, want ze zijn de enige erfgenamen, dus alle royalties van de MSP's die voor hem opzij gezet werden (en neem ik aan nog gezet worden aangezien een hoop nummers op het nieuwe album door hem geschreven zijn) nu voor die ouders (en zus?) zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet ik, ik zit je ook maar te plagen
Dit lijkt me juist moeilijker voor de achterblijvers eigenlijk
Ik ken alle nummers die populair waren toen ik 8 wasquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij was 8 toen er 2 nummers redelijk populair van MSP waren, dus niet zo gek hoor
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:55 schreef D. het volgende:
[..]
Wat deed jij op de camping in Nunspeet?
If you tolerate this hoor je nu toch ook nog welquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij was 8 toen er 2 nummers redelijk populair van MSP waren, dus niet zo gek hoor
Vast wel ook 1 dingetje nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken alle nummers die populair waren toen ik 8 was
Das woarquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
En een beetje muziekhistorie is nooit weg
Geeft maar weer eens aan hoe belangrijk geld isquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Lastig ook voor die ouders, die dus nog 13 jaar gewacht hebben met het doodverklaren. Terwijl hoe eerder ze het deden hoe rijker ze er van werden, want ze zijn de enige erfgenamen, dus alle royalties van de MSP's die voor hem opzij gezet werden (en neem ik aan nog gezet worden aangezien een hoop nummers op het nieuwe album door hem geschreven zijn) nu voor die ouders (en zus?) zijn.
Jawelquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie hadden vroeger thuis geen radio?
quote:
Oke Britneyquote:
Haha ja, ik denk ook dat het gros van de muziek die ik luister is van toen ik nog niet geboren of heel klein was. Of iig van artiesten die toen hun finest hour hadden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:59 schreef D. het volgende:
Maar ik ken dan ook alle nummers die populair waren toen ik -8 was
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha ja, ik denk ook dat het gros van de muziek die ik luister is van toen ik nog niet geboren of heel klein was. Of iig van artiesten die toen hun finest hour hadden.
Maar we vergeven je hoor Benny
D. Spearsquote:
Ik hoop dat zondag kan...quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je je chick nog zien anytime soon?
quote:
Ja, ik denk dat je liever je zoon terug hebt dan dat geld... Maar op een gegeven moment wil je denk ik gewoon dat ie opduikt, dood of levend, want dan kan je tenminste door...quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Lastig ook voor die ouders, die dus nog 13 jaar gewacht hebben met het doodverklaren. Terwijl hoe eerder ze het deden hoe rijker ze er van werden, want ze zijn de enige erfgenamen, dus alle royalties van de MSP's die voor hem opzij gezet werden (en neem ik aan nog gezet worden aangezien een hoop nummers op het nieuwe album door hem geschreven zijn) nu voor die ouders (en zus?) zijn.
De minste aflevering scoort tot nu toe het bestquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:13 schreef D. het volgende:
Ik had gedacht dat iedereen wel afgehaakt zou zijn
Kijkcijferrecord voor Oh Oh Cherso
Ja dat hoor je wel vaker toch? Dat mensen dan maar gewoon IETS willen horen, of het nu is dat ze dood of levend zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je liever je zoon terug hebt dan dat geld... Maar op een gegeven moment wil je denk ik gewoon dat ie opduikt, dood of levend, want dan kan je tenminste door...
Ik heb geen idee, ik heb maar 1 aflevering gezienquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
De minste aflevering scoort tot nu toe het best
Idd, dat was ook met Marion en Romy toen... In het begin wil je ze gewoon levend terug, maar er komt een moment dat je ze liever dood terug hebt dan dat je in onzekerheid blijftquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat hoor je wel vaker toch? Dat mensen dan maar gewoon IETS willen horen, of het nu is dat ze dood of levend zijn.
Ik heb gister voor het eerst in z'n geheel gezien, denk dat ik het nu ook meteen wel weetquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb maar 1 aflevering gezien
Neuh is nieuw model, vind ik niet mooi. Ik heb bewust nog gekozen voor model 2006. Ook al kwam de nieuwe net uitquote:
Eigenlijk wel...quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst in z'n geheel gezien, denk dat ik het nu ook meteen wel weet
Mogguhquote:
Mogge Myrquote:
Hallotjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:31 schreef Patje1987 het volgende:
Morgen allen, met school en alles heb ik echt heel weinig tijd om te fokken de laatste tijd
nou sterkte dan,quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:31 schreef Patje1987 het volgende:
Morgen allen, met school en alles heb ik echt heel weinig tijd om te fokken de laatste tijd
Ja ik combineer werk met school, echt veel werk buhquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:32 schreef crv het volgende:
[..]
nou sterkte dan,
ik hetzelfde met werk en zo
Mogguhquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ja dat sowieso, weekenden ben ik vaak weg dus dan kan ik al niet aan school werken. Dus doe ik maandag dinsdag en woensdag overdag werken en savonds school. Dan donderdag smorgens werken en savonds naar school toe. Vrijdag is altijd verschillend. Meestal heb ik dan niet eens zin om te fokken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mogguh
School gaat nu eenmaal voor he
Dat was mijn opvolgster.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:09 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk met een rel weg!
Ohquote:
Hee hoi!quote:
Ze is in het echt echt wel leuk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Je ziet het ook altijd al aan hoe Yvonne de MED schrijft of er wat aan de hand is of niet. Nou was M-M natuurlijk ook een beetje een aparte
Oke... Gezelligquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hee hoi!
Gaat wel goed.Dagje met weinig te doen. Zo even mijn bestelde broeken bekijken in de winkel en als ze goed zitten meenemen. Vervolgens waarschijnlijk wat weekendcenten met online poker bij elkaar spelen en dan bier en wat versnaperingen halen voor de pokeravond met vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |