Geil toch, parkietpijpenquote:
Daar willen ze binnenkort geld voor gaan vangen hoorde ik.. ze waren al bezig ofzo?quote:
Ik kreeg tijdens Oh Oh Cherso wel 3 reclamesquote:Op donderdag 16 september 2010 23:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daar willen ze binnenkort geld voor gaan vangen hoorde ik.. ze waren al bezig ofzo?
Om te doen misschien, maar zienquote:Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Liposuctie is nice
* Wordt later chirurg
Pino heeft teveel gedronken en daarom een leverziekte gekregen wat zorgt voor zijn gele lichaamskleurquote:
Ja dat wilde ik doeeeehoeeen maar dat lukt dus niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:00 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb geen idee welke je bedoelt NeurKiek maar ff bij welke minuut het is anders
Die heb je op tv ook dus dat valt nog wel te overlevenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kreeg tijdens Oh Oh Cherso wel 3 reclames
De Nederlandse Pino is blauwquote:
Is de Nederlandse pino niet neukbaar dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar we hadden het niet over de NLse.
Maar de niet-Nederlandse Pino heet ook geen Pino.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar we hadden het niet over de NLse.
Ik weet welke je bedoeltquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik doeeeehoeeen maar dat lukt dus niet.Hij deed me denken aan Tiga - What You Need maar hij leek er bij nader inzien niet zo op. Maar ikw acht wel tot 't op YT staat.
Alcoholisme, levercirrose, icterus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Pino heeft teveel gedronken en daarom een leverziekte gekregen wat zorgt voor zijn gele lichaamskleur
Ja preciesquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Take Me Out.Zo kan ik natuurlijk nooit gaan slapen.
quote:
Link met min/sec? Kijken of ik het herkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoeltEcht vlaaaaak voor de reclame
Maar geen idee welke plaat het is
Idd, ze drukken al weg als ze m'n schoenzolen zien ;oquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga daar niet eens de moeite voor nemen om mezelf op te geven omdat ik waarschijnlijk meer rode lichten te zien krijg als tijdens een gemiddeld ritje door zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |