sinds 1.5 jaar hebben wij een tweede tv in huis, over een paar maanden een derdequote:Op donderdag 16 september 2010 23:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Toch wel goede kwaliteit dat philips.
Wij hebben hier thuis in elke slaapkamer een tv hangen.. Iedereen heeft zijn eigen smaak wat tv betreft dus voorkomt veel gezeik
Wie, ik?quote:
Jezus wat een woordquote:
Juist. Ik heb er nu nog plezier van, en dat gaat nog wel een tijdje durenquote:
Ik zei de hele tijd voor de reclame, drie keer ofzo. Maar kan ook best net voor zijn. Tell me!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:55 schreef Bravebart het volgende:
Net voor de reclame zei je Mexicaniër?
Potentieel interessant neukobject.quote:
quote:
Oja!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Potentieel interessant neukobject.
Sorry!quote:
Ik zie het verschil niet, maar ik zal eens kijken!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zei de hele tijd voor de reclame, drie keer ofzo. Maar kan ook best net voor zijn. Tell me!
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet, maar ik zal eens kijken!
En toch kijken hequote:Op donderdag 16 september 2010 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Liposuctie ziet er echt nasty uit.
quote:
Zeker zo'n kutstream op uitzending gemist?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:56 schreef Bravebart het volgende:
Spoel ik vooruit, kapt die hele stream ermee
Faal.quote:
RTL gemist ja.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker zo'n kutstream op uitzending gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |