Ik denk dat jullie thuis zooo stylish zijn dat er helemaal niets in de huiskamer staan. Gewoon omdat meubels voor het volk is.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geeft wel weer aan welk soort mensen jij kent
Ik ken ze niet persoonlijk.. Mijn zusje had een 'leuke jongen' aan de haak geslagen en toen kwam ze thuis met een chagrijnig hoofd.. HIJ HEEFT GEEN TV!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geeft wel weer aan welk soort mensen jij kent
Ik zou oppassen als ik haar was. Die mensen hebben meestal ook geen condooms.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ken ze niet persoonlijk.. Mijn zusje had een 'leuke jongen' aan de haak geslagen en toen kwam ze thuis met een chagrijnig hoofd.. HIJ HEEFT GEEN TV!!!!!!!!!!
Afknapper schijnbaar
Absoluut, wij blijven gewoon staan, omdat zitten voor luie mensen is en luie mensen de onderkant van de samenleving zijn!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie thuis zooo stylish zijn dat er helemaal niets in de huiskamer staan. Gewoon omdat meubels voor het volk is.
Kanker wat een ultradomme familie heb jij. Mensen zonder tv zijn achterlijk, maar mensen die afknappen op een jongen en daarom chagrijnig thuiskomen omdat ze 's ochtends, nadat ze door de zoveelste volgeblaft is, chagrijnig thuiskomt omdat er geen tv is wil dat toch wel wat zeggen over het nivo van je zus.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ken ze niet persoonlijk.. Mijn zusje had een 'leuke jongen' aan de haak geslagen en toen kwam ze thuis met een chagrijnig hoofd.. HIJ HEEFT GEEN TV!!!!!!!!!!
Afknapper schijnbaar
Ik ben lui danquote:Op donderdag 16 september 2010 23:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Absoluut, wij blijven gewoon staan, omdat zitten voor luie mensen is en luie mensen de onderkant van de samenleving zijn!
Inderdaadquote:Op donderdag 16 september 2010 23:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Best interessant dat programma, beetje jammer dat het zo goor is.
quote:
Studiefinanciering. Mijn ma had haar werkruimte verbouwd en allemaal studies gedaan waardoor we een tijdje heel weinig "netto winst" hadden.. Dus heb ik 2 jaar lang 250 euro p/m gekregen.. En mijn pa heeft een tijd bij philips gewerkt dus kregen we ook nog 90 euro p/m van het philips studiefonds of wat het ook wasquote:
Jij kent mijn zusje niet eens en die vergelijking van jou komt ook totaal niet overeen met mijn zusjequote:Op donderdag 16 september 2010 23:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kanker wat een ultradomme familie heb jij. Mensen zonder tv zijn achterlijk, maar mensen die afknappen op een jongen en daarom chagrijnig thuiskomen omdat ze 's ochtends, nadat ze door de zoveelste volgeblaft is, chagrijnig thuiskomt omdat er geen tv is wil dat toch wel wat zeggen over het nivo van je zus.
Ze mogen ook geen seks voor t huwelijkquote:Op donderdag 16 september 2010 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou oppassen als ik haar was. Die mensen hebben meestal ook geen condooms.
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Studiefinanciering. Mijn ma had haar werkruimte verbouwd en allemaal studies gedaan waardoor we een tijdje heel weinig "netto winst" hadden.. Dus heb ik 2 jaar lang 250 euro p/m gekregen.. En mijn pa heeft een tijd bij philips gewerkt dus kregen we ook nog 90 euro p/m van het philips studiefonds of wat het ook was.
340 euro x 24 = genoeg geld om een tijdje op voort te teren als je thuis woont...
Andere kankers metastaseren wel vaak naar de lymfen, maar zomaar in het wilde weg lymfeklierkanker komt niet bar veel voor (geloof ik).quote:Op donderdag 16 september 2010 23:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Komt lymfeklierkanker vaak voor?
Laat ik het zo zeggen. Ik heb dingen met je zusje gedaan die jij niet gedaan hebt.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Jij kent mijn zusje niet eens en die vergelijking van jou komt ook totaal niet overeen met mijn zusje
Daar is je vader zeker te rijk voor he?quote:
Klopt. Amper zelfs.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Andere kankers metastaseren wel vaak naar de lymfen, maar zomaar in het wilde weg lymfeklierkanker komt niet bar veel voor (geloof ik).
Ik ben wel van plan een studie af te ronden..quote:Op donderdag 16 september 2010 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Mag jij je stufi houden dan?
3-5% van alle kanker lees ik net, dat is op zich niet amper. De kans is wel erg klein als je jong bent en niet immunogecomprommiteerd.quote:
Betaal je daar dan ook alles zelf voor?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan een studie af te ronden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |