Nog een keer gekeken, gaat dus over rtlquote:
Nee, de vierundzwanzigo!quote:
mensen in het algemeenquote:
Oei, stalen latten overal.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oeh Discovery gaat over huisconstructies.
Kolommen en liggers inderdaad.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oei, stalen latten overal.
ER ZIJN GEEN STALEN LATEN STOMME KUTONDERTITELING!
Wij hebben 4 recorders. Gewoon. Omdat mijn vader rijk isquote:Op donderdag 16 september 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als mijn vader de recorder nou niet ineens mee terug wilde...
Care!quote:
Mag ik er eentje overkopen voor een tientje?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij hebben 4 recorders. Gewoon. Omdat mijn vader rijk is
Ja, maar dit waren gewoon profielen, of strippen. Maar geen latten.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kolommen en liggers inderdaad.
Wij hebben geen recorder, wij hebben mensen die die programma's voor ons kijken. Gewoon omdat mijn vader rijker is.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij hebben 4 recorders. Gewoon. Omdat mijn vader rijk is
Grapje hihi. Wil je onze high tec tv zien?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mag ik er eentje overkopen voor een tientje?
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar dit waren gewoon profielen, of strippen. Maar geen latten.
Ik ben toch verdomme geen timmerman
Mijn vader betaald mensen die kijken of de mensen die tv kijken wel echt tv kijken. Uiteraard via een camera op een tvquote:Op donderdag 16 september 2010 23:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij hebben geen recorder, wij hebben mensen die die programma's voor ons kijken. Gewoon omdat mijn vader rijker is.
Jammer want ik wil er echt een maar heb geen geld of wel maar wil ik bewaren jwt.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Grapje hihi. Wil je onze high tec tv zien?
Ik ben dan ook een Werktuigbouwer. Dan moet je dat soort dingen weten.quote:
Wij hebben überhaupt geen tv, gewoon omdat dat voor het plebs is.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij hebben geen recorder, wij hebben mensen die die programma's voor ons kijken. Gewoon omdat mijn vader rijker is.
Gekregen maar niet van mijn ouders.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe kom je aan het geld voor je kleding, telefoonrekening, auto, benzine etc etc etc?
En vliegtuigovens, exclusief leverancier en veel geld verdienen? Jaja
Wij hebben die nieuwerweste meuk niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jammer want ik wil er echt een maar heb geen geld of wel maar wil ik bewaren jwt.
De enige mensen die ik ken zonder tv zijn zwaargelovigequote:Op donderdag 16 september 2010 23:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij hebben überhaupt geen tv, gewoon omdat dat voor het plebs is.
Geeft wel weer aan welk soort mensen jij kentquote:Op donderdag 16 september 2010 23:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De enige mensen die ik ken zonder tv zijn zwaargelovige
Hoe kom je er dan aan?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Gekregen maar niet van mijn ouders.
Ja dat dacht ik ookmaar ze verdienen bakken met geld daar
Ze hadden laatst een hele bende ovens naar argentinie gestuurd die nog helemaal niet klaar waren en die zijn na 1 januari weer terug gestuurd.. Alleen om hun quota te halen..
En 3/4 van de ovens wordt gewoon afgekeurd en vervolgens uit elkaar gehaald en opnieuw opgebouwd.. Je wil niet weten hoeveel geld er daar verkloot wordt
Wij schrijven de programma's over en spelen ze dan na voor de familieleden die het gemist hebben.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |