Word.quote:
Toch wel één van de mixes die je moet hebben gehoord is de nieuwe Shambhala 2010 van Excision naar mijn mening.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:24 schreef Donnis het volgende:
Geen uitgesproken voorkeur, diep kan ik op zijn tijd zeker waarderen maar zoek wel beetje melodieus/zaag.
quote:Slecht gemasterd imo...Op donderdag 21 oktober 2010 16:02 schreef TripleP het volgende:
http://soundcloud.com/acre/ghatt
dit nummer gaat zo diep he
quote:Simpel nummer, weinig poespas, er is niet veel te masteren. Vind het prima klinken.Op donderdag 21 oktober 2010 17:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
Slecht gemasterd imo...
Doet me ook een beetje denken aan deze track btw:
quote:Luister de laatste tijd te veel naar Burial en Darkstar, tracks waarbij alles dus van A tot Z "klopt". Als ik dan een nummer luister dat wat minder is begin ik al te snel te zeiken dat het slecht in elkaar zit enzo wat waarschijnlijk helemaal niet zo is.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:10 schreef TripleP het volgende:
[..]
Simpel nummer, weinig poespas, er is niet veel te masteren. Vind het prima klinken.
Dat nummer lijkt er een beetje op ja, maar zoveel lijkt op elkaar. Niet persee iets slechts.
quote:Dubstep is gewoon heel breed, eigenlijk valt Burial helemaal niet te vergelijken met wat ik stuurde. Burial is hemel. Dat nummer is dik.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Luister de laatste tijd te veel naar Burial en Darkstar, tracks waarbij alles dus van A tot Z "klopt". Als ik dan een nummer luister dat wat minder is begin ik al te snel te zeiken dat het slecht in elkaar zit enzo wat waarschijnlijk helemaal niet zo is.
quote:Neuh geen dubstep, wel lekker nummer.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:33 schreef mr.flame het volgende:
Vinden jullie dat dit nummer van Koan Sound (die overigens vooral dubstep maken) onder de term dubstep valt?![]()
Heeft in ieder geval veel weg van electro/house, maar vind 't zeker lekker.![]()
Zoals iemand in de youtube-comments heel toepasselijk zegt 'First dubstep i am able to dance on'![]()
quote:Nee.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:48 schreef vaasinbloem het volgende:
Is het trouwens een gewoonte van dubstep DJs om telkens voor de drop, hem niet laten droppen, en één of andere irritante MC door heen laten schreeuwen en vervolgens door gaan naar de volgende nummer?
quote:Op lowlands een keer meegemaakt (bij 1 optreden that is), en bij valtifest bij meerdere.
quote:Waar bij Lollands?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Op lowlands een keer meegemaakt (bij 1 optreden that is), en bij valtifest bij meerdere.
Zijn niet echt dubstepfeestjes ook. In Het Kasteel in Alphen heb ik betere ervaring met MC's , maar ook daar vind ik dat ze vaak gewoon weg mogen blijven.
Dat achterlijke geschreeuw, het leidt af.
quote:Ja inderdaadOp vrijdag 22 oktober 2010 23:18 schreef TripleP het volgende:
[..]
Waar bij Lollands?![]()
Mja ik raad je echt aan om naar Kaputt te gaan in het lvc. Is een beetje bij jou in de buurt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |