Ligt er maar net aan wat je definitie van zagerig of diep is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:52 schreef TripleP het volgende:
[..]
Weed Smokers - Cluekid?
Is het zagerig of juist heel diep?
THANKZZZZZZZZquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:43 schreef Koepert het volgende:
Laid Blak - Red (Chasing Shadows Remix) ?
Het ultieme voorbeeld van zagerigquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:44 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je definitie van zagerig of diep is.
Bij zagerig denk ik meer aan een shitload van hoge tonen, die Cluekid track die jij hier noemt bevat juist heel veel lage tonen waardoor ik hem eerder plaats onder de categorie diep.
Geniaal jaquote:
Dit is erg fijn..quote:Op woensdag 22 september 2010 18:56 schreef TripleP het volgende:
http://soundcloud.com/aft(...)20kbps-free-download
Zooooooooo chill/lief/lekker
Ja verdomme, net nu ik dan al een andere ADE uitspatting hebquote:
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja verdomme, net nu ik dan al een andere ADE uitspatting heb
quote:Hyperdub 5.1 EP – 12″ Vinyl (HDB023) Released: 31/08/09
Kode9 & The Spaceape feat. ChaCha – ‘Time Patrol’
Black Chow – ‘Purple Smoke’
Flying Lotus – ‘Disco Balls’
Haha die komt hard zegquote:
Iets veel meer, benga en skream fak man, skream WAS dubstep zo'n beetje. Ik vond I Need Air al poppy, maar ik dacht dat de rest van de plaat dieper zou zijn, omdat die singles verkopen, mja. En lowlands was zo hard.quote:
Hij viel mij ook tegen. De nieuwe van Skream is echter wel geil.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef TripleP het volgende:
[..]
Iets veel meer, benga en skream fak man, skream WAS dubstep zo'n beetje. Ik vond I Need Air al poppy, maar ik dacht dat de rest van de plaat dieper zou zijn, omdat die singles verkopen, mja. En lowlands was zo hard.
Benga & Skream vielen mij ook tegen op Dour. Leek meer alsof ze aan het experimenteren waren wie het hardst kon draaien...Emalkay draaide dan weer wel een meesterlijke set!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef TripleP het volgende:
[..]
Iets veel meer, benga en skream fak man, skream WAS dubstep zo'n beetje. Ik vond I Need Air al poppy, maar ik dacht dat de rest van de plaat dieper zou zijn, omdat die singles verkopen, mja. En lowlands was zo hard.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:07 schreef friekin_ het volgende:
Vandaag staan twijfelen. Nu baal ik.
Bijna deze gekocht:[ afbeelding ]
[..]
Ik was op lowlands nog diep in gesprek met een Limburger die mij alles uitlegde over de party's in België en Limburg waar de scene zo hecht en dik was. En check www.dubstep.nlquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef mr.flame het volgende:
Iemand nog tips voor dubstep party's rondom Maastricht? De meeste optredens gaan richting Amsterdam en die kanten.
wab-wab-wab waaaaaaaabquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:49 schreef TripleP het volgende:
http://kongkretebass.com/kkblog/?p=2005
Net zoals grootmoeder het maakte!
128 kbit, nomnom!quote:
pretbederverquote:
Dubstance feestjes in Heerlen.. daar komen altijd mensen uit t hele land opafquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef mr.flame het volgende:
Iemand nog tips voor dubstep party's rondom Maastricht? De meeste optredens gaan richting Amsterdam en die kanten.
Thanks voor de tipsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:49 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik was op lowlands nog diep in gesprek met een Limburger die mij alles uitlegde over de party's in België en Limburg waar de scene zo hecht en dik was. En check www.dubstep.nl
Ik heb 2 of 3 plaatjes van hyperdub liggen, vind ze wel lekker af en toe, en sowieso flylo is ook tof.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik baal. Misschien toch nog maar scoren
dat kom vast omdat ze met zn 10en zijn ofzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:49 schreef TripleP het volgende:
een Limburger die mij alles uitlegde over de party's in België en Limburg waar de scene zo hecht en dik was. En check www.dubstep.nl
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:10 schreef TripleP het volgende:
weet niet, maar die pik was wel hilarischhij klonk als iemand die net in z'n ballen was getrapt
Word.quote:
Toch wel één van de mixes die je moet hebben gehoord is de nieuwe Shambhala 2010 van Excision naar mijn mening.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:24 schreef Donnis het volgende:
Geen uitgesproken voorkeur, diep kan ik op zijn tijd zeker waarderen maar zoek wel beetje melodieus/zaag.
quote:Slecht gemasterd imo...Op donderdag 21 oktober 2010 16:02 schreef TripleP het volgende:
http://soundcloud.com/acre/ghatt
dit nummer gaat zo diep he
quote:Simpel nummer, weinig poespas, er is niet veel te masteren. Vind het prima klinken.Op donderdag 21 oktober 2010 17:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
Slecht gemasterd imo...
Doet me ook een beetje denken aan deze track btw:
quote:Luister de laatste tijd te veel naar Burial en Darkstar, tracks waarbij alles dus van A tot Z "klopt". Als ik dan een nummer luister dat wat minder is begin ik al te snel te zeiken dat het slecht in elkaar zit enzo wat waarschijnlijk helemaal niet zo is.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:10 schreef TripleP het volgende:
[..]
Simpel nummer, weinig poespas, er is niet veel te masteren. Vind het prima klinken.
Dat nummer lijkt er een beetje op ja, maar zoveel lijkt op elkaar. Niet persee iets slechts.
quote:Dubstep is gewoon heel breed, eigenlijk valt Burial helemaal niet te vergelijken met wat ik stuurde. Burial is hemel. Dat nummer is dik.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Luister de laatste tijd te veel naar Burial en Darkstar, tracks waarbij alles dus van A tot Z "klopt". Als ik dan een nummer luister dat wat minder is begin ik al te snel te zeiken dat het slecht in elkaar zit enzo wat waarschijnlijk helemaal niet zo is.
quote:Neuh geen dubstep, wel lekker nummer.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:33 schreef mr.flame het volgende:
Vinden jullie dat dit nummer van Koan Sound (die overigens vooral dubstep maken) onder de term dubstep valt?![]()
Heeft in ieder geval veel weg van electro/house, maar vind 't zeker lekker.![]()
Zoals iemand in de youtube-comments heel toepasselijk zegt 'First dubstep i am able to dance on'![]()
quote:Nee.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:48 schreef vaasinbloem het volgende:
Is het trouwens een gewoonte van dubstep DJs om telkens voor de drop, hem niet laten droppen, en één of andere irritante MC door heen laten schreeuwen en vervolgens door gaan naar de volgende nummer?
quote:Op lowlands een keer meegemaakt (bij 1 optreden that is), en bij valtifest bij meerdere.
quote:Waar bij Lollands?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Op lowlands een keer meegemaakt (bij 1 optreden that is), en bij valtifest bij meerdere.
Zijn niet echt dubstepfeestjes ook. In Het Kasteel in Alphen heb ik betere ervaring met MC's , maar ook daar vind ik dat ze vaak gewoon weg mogen blijven.
Dat achterlijke geschreeuw, het leidt af.
quote:Ja inderdaadOp vrijdag 22 oktober 2010 23:18 schreef TripleP het volgende:
[..]
Waar bij Lollands?![]()
Mja ik raad je echt aan om naar Kaputt te gaan in het lvc. Is een beetje bij jou in de buurt ook.
quote:Als ik met het OV terugga naar Zoetje ben ik 2,5 uur bezig hahaha. Eerst chillen in een snackbar 20 meter verder tot half 6 en dan 3x overstappen in de trein.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het komt alleen vaak niet uit
.
En Leiden is onhandig met OV terug naar Alphen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:10 schreef PiRANiA het volgende:
Zijn niet echt dubstepfeestjes ook. In Het Kasteel in Alphen heb ik betere ervaring met MC's , maar ook daar vind ik dat ze vaak gewoon weg mogen blijven.
quote:Er is ook geen drol in Alphen. In Gouda en Leiden wel trouwensOp vrijdag 22 oktober 2010 23:20 schreef PiRANiA het volgende:
En Leiden is onhandig met OV terug naar Alphen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |