zijn dat niet van die vacuum getrokken pakken kaas, das wel anders hequote:Op donderdag 16 september 2010 22:50 schreef Hyperdude het volgende:
Moet niet zo´n probleem zijn met de huidige temperaturen.![]()
NB.
Bij de Aldi ligt de kaas niet eens in de koeling; en echt veel ophef over alle mensen die aan Aldi-kaas, hoe smerig ook, zijn overleden, heb ik ook nog niet waargenomen.
Dat is zo.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn dat niet van die vacuum getrokken pakken kaas, das wel anders he
staat je koelkast op vriezen ofzo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Kaas hoeft helemaal niet in de koelkast. Het is al bedorven melk. Keldertemperatuur is prima. Ik bewaar het vaak buiten de koelkast, anders duurt het zo lang voor de smaak goed los komt. Het zal wel wat sneller bederven, maar zo lang doe ik niet met een stuk.
Nee, ik neem mijn kaas heel serieus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:27 schreef mschol het volgende:
[..]
staat je koelkast op vriezen ofzo?
Ik heb wel eens met een kilo Rommedoux van Heerlen tot Hollands Spoor in de trein gezeten. In de zomer. De kaas was daarna nog prima, dit in tegenstelling tot mijn medereizigers.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even een vraagje ik ga morgen naar mijn vriendinnetje.
En als verrasing neem ik voor haar de paprika kaas mee waar ze zo gek op is en die ze bij haar in België niet hebben. Nu heb ik geen zin om in de file te staan en daarom pak ik morgen dus de trein.
Maar nu is mijn vraag hoe hou ik kaas goed als het niet in de koelkast zit ?
Ik heb nog wel de originele verpakking er omheen .
Het gaat trouwens om 800 gram .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |