Klinkt als een naam die mn 5 jarige achternichtje voor haar kat zou bedenken...quote:
"Maar Waarlijk! Wat een prachtige Vagijn heeft u! Gelijk een zonsondergang in het lenteluwte!"quote:
Jottem, laten we er ulevellen in stoppen!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:36 schreef Kajel het volgende:
[..]
"Maar Waarlijk! Wat een prachtige Vagijn heeft u! Gelijk een zonsondergang in het lenteluwte!"
"Kat" hmmmm "kat" zei je? Nee, vink teveel lijken op "kut" en "poes".quote:Op donderdag 16 september 2010 22:35 schreef Kajel het volgende:
[..]
Klinkt als een naam die mn 5 jarige achternichtje voor haar kat zou bedenken...
Om een goede reden. Elke gezonde vrouw zou meteen opdrogen en haar broekje optrekken als een man dat woord gebruikt.quote:
Dit.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:42 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Om een goede reden. Elke gezonde vrouw zou meteen opdrogen en haar broekje optrekken als een man dat woord gebruikt.
whutquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wij zijn wat gezonder gaan leven meer groente en fruit dus.
Tegenwoordig roep ik dus "zal ik eens mijn banaan in je pruim peren"
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik mis "egel met een open ruggetje", pinautomaat, broodje beenham, pruim en wantje.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:37 schreef Shieldz het volgende:
bef, bever, (boter)grot, brievenbus, broodje rosbief, buiksloterhammetje, cunt, doos, dot, druipgrot, flamoes, floppydrive,foef, framboos, friemel, frut, garage, gleuf, glijhol, Grand Canyon, hamportemonnee,(harige) schotwond, hol, inkomen, joni, kano, kedietje, kees, klamme dot, klotsdoos, koelie, koffieboon,kut(je), lebberspleetje, liefdesgrotje, marianentrog, miemel, mik, mossel, muis, muts, naad, natte la, neukhol, oester,open vleeswond, perzik, pisbak, pissemuis, poesje, punani, shoarmaslagerij, slijmvijver, spons, tocht, tuinboontje, verticale glimlach, voorbips, zeiksnor, zure geul/sloot, zwart gat.
geen dank.
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:36 schreef Kajel het volgende:
[..]
"Maar Waarlijk! Wat een prachtige Vagijn heeft u! Gelijk een zonsondergang in het lenteluwte!"
ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef Stickyickyicky het volgende:
[..]
Ik mis "egel met een open ruggetje", pinautomaat, broodje beenham, pruim en wantje.
Maar je kun ook gewoon poesJE zeggen natuurlijk, klinkt beter (naar mijn mening), en zal niet verward worden met de Maine Coon, mits die ouder dan een jaar is natuurlijk.
Haha, naadje, Iel! Mijn ouders zeiden altijd 'plassertje'quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn ouders zeiden altijdnaadje
Ik moet nog altijd een beetje stiekem in mijn mond kotsen als ik de uitdrukking "het naadje van de kous willen weten" hoor.
dat zeg je volgens mij tegen een peuter als je haar zindelijk wil krijgen, niet als woordkeus tijdens een geile vrijpartij waarbij het de volgende morgen nog naar naneuk ruiktquote:Op zondag 26 september 2010 08:33 schreef Merel- het volgende:
[..]
Haha, naadje, Iel! Mijn ouders zeiden altijd 'plassertje'![]()
Dat wil je toch niet horen..
Zeker niet! Dat woord moet verboden worden te gebruiken bij kinderen ouder dan 5 ofzo, mijn ouders gebruikten het nog veel langer dan dat..quote:Op zondag 26 september 2010 08:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zeg je volgens mij tegen een peuter als je haar zindelijk wil krijgen, niet als woordkeus tijdens een geile vrijpartij waarbij het de volgende morgen nog naar naneuk ruikt
Wat, jou bedanken voor wat Google je opleverde?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:37 schreef Shieldz het volgende:
bef, bever, (boter)grot, brievenbus, broodje rosbief, buiksloterhammetje, cunt, doos, dot, druipgrot, flamoes, floppydrive,foef, framboos, friemel, frut, garage, gleuf, glijhol, Grand Canyon, hamportemonnee,(harige) schotwond, hol, inkomen, joni, kano, kedietje, kees, klamme dot, klotsdoos, koelie, koffieboon,kut(je), lebberspleetje, liefdesgrotje, marianentrog, miemel, mik, mossel, muis, muts, naad, natte la, neukhol, oester,open vleeswond, perzik, pisbak, pissemuis, poesje, punani, shoarmaslagerij, slijmvijver, spons, tocht, tuinboontje, verticale glimlach, voorbips, zeiksnor, zure geul/sloot, zwart gat.
geen dank.
Grap uit het jaar 0quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:20 schreef hangbanaan het volgende:
Ik heb het vaak over 'tussen de klapdeurtjes'.
Bij dit soort gleuven ben je eerder geld kwijt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:50 schreef Loodje het volgende:
nou doe mij maar poesje;) Dan kan het altijd nog nasty eruit komen maar het klinkt lekkerder en toeganklijk. Gleuf ofzo dat klinkt echt zo disrespectful. Net alsof je een pinpas in een gleuf duwt om ff geld te tappen
Vertelde hij een mop?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:57 schreef Anti- het volgende:
Ik moest echt heel hard lachen om rosbief, ik weet niet waarom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |