quote:Op donderdag 23 september 2010 20:47 schreef skudkind het volgende:
"mijn borstkas is te dik!"
Ja, het ligt inderdaad aan je borstkas ja.
Het ligt in ieder geval niet aan z'n slanke buikjequote:Op donderdag 23 september 2010 20:47 schreef skudkind het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
We kunnen ons er op verheugen dat ie zo vast zit.
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:48 schreef padlarf het volgende:
Nice![]()
Is het trouwens normaal dat er extra bloed naar mijn piemel stroomt als Tatiana in beeld is?
Geen idee, ik heb geen piemel. Maar heb je er vaker last van? Misschien kun je het er eens met een dokter over hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:48 schreef padlarf het volgende:
Nice![]()
Is het trouwens normaal dat er extra bloed naar mijn piemel stroomt als Tatiana in beeld is?
John eruit en Maxime erbij.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Saar Regina John en Dennis in 1 kamp lijkt me prima.
die jaquote:Op donderdag 23 september 2010 20:47 schreef skudkind het volgende:
Ik vind Maxime ook tof (jeugdsentiment), maar ik kan me ook wel voorstellen dat-ie iri kan zijn zo'n lange tijd.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:50 schreef superjojo het volgende:
[..]
John eruit en Maxime erbij.
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:48 schreef wolferl het volgende:
Als Sergio weer vastzit, kan het dan niet even Vloed worden
Mijn beeld over Belgen wordt wel verstoord... Al die wijven zijn ook stuk voor stuk ongelooflijke zeikerds. Wat een drama figuren allemaal.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:54 schreef marcodej het volgende:
Gewoon Nederland tegen België en dan Sugar bij de Nederlanders. Laat die Belgen maar rotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |