Haha, Goede/slechte herrineringen aan dit spul :pquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef donnie1992 het volgende:
[..]
Haha, Goede/slechte herrineringen aan dit spul :p
[ afbeelding ]
circa 2.5 liter van dit spul wegdrinken, en daarna shotjes jagermeister doen..
Dit dus. Eenmaal Go Fast, smaakt de rest naar troep.quote:
Waar kan je die halen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dit dus. Eenmaal Go Fast, smaakt de rest naar troep.
Andersomquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dit dus. Eenmaal Go Fast, smaakt de rest naar troep.
Go fast heeft, in tegenstelling tot de andere merken, een veel "echtere" smaak en is niet zo zoet. Top spul.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:17 schreef Zwappel het volgende:
[..]
AndersomGo fast smaakt naar kauwgom.
Dat is dus niet waar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:52 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Overal wel waar ze frisdrank verkopen.
Nou ja oke, dat is zo, bij een of andere Chinese patatzaak of een willekeurig restaurant zul je het niet vinden nee.quote:
Vomar, Dekamarkt, Dirk e.d. hebben ze niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:30 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Nou ja oke, dat is zo, bij een of andere Chinese patatzaak of een willekeurig restaurant zul je het niet vinden nee.
Alleen van energy drink behoudt je het neusschotje hequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:07 schreef Phreakingout het volgende:
Neem een snuifje Speed dan heb je al meer effect als 10 van die blikjes Energy Drink..
![]()
Als ik dat drink is het meestal Bullit, die vind ik vaak het lekkerste. Neem het eigenlijk nooit meer omdat het zo goed werkt ofzo; je krijgt alleen maar ladingen caffeïne binnen waar je niet zoveel mee kan.
Truequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:08 schreef Diemux het volgende:
Alleen van energy drink behoudt je het neusschotje he![]()
En ongelooflijk smerig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:56 schreef Ericjuh het volgende:
Ik ben altijd benieuwt naar die shots, maar die zo ongelooflijk duur!
Niet doen. Niet doen. Niet doen. Veel te duur, ranzige smaak, net zoveel cafeine als een blikje. NIET DOEN.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:56 schreef Ericjuh het volgende:
Ik ben altijd benieuwt naar die shots, maar die zo ongelooflijk duur!
Vandaag ben ik nog bij de Aldi geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |