die zag ik hier bij de Action (ja, die pauperwinkel jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:39 schreef shiznuts het volgende:
Nu aan de Rodeo Cranberry en moet nog maar eens benadrukken dat die Dynapep echt sick blijft.
Daar had ik 'em inderdaad gehaald.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zag ik hier bij de Action (ja, die pauperwinkel ja) voor 45cent ofzo....
gewoon puur drinkenquote:
Mijn idee.quote:
Net twee wezen halen. Kon ik die nog in de koelkast stond meteen meester maken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De Golden Power is hier altijd op bij de Aldi
Ik heb maar Bullit gehaaldquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mijn idee.
[..]
Net twee wezen halen. Kon ik die nog in de koelkast stond meteen meester maken.
Ik moet daarbij altijd aan Raymond van Barneveld denken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb maar Bullit gehaald2e keus
Ik ben blij dat ik die rotzooi al doorgeslikt heb, anders zou ik het bij deze weer uitproesten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik moet daarbij altijd aan Raymond van Barneveld denken.
[ afbeelding ]
FOK!king energetisch jonguh!
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die rotzooi al doorgeslikt heb, anders zou ik het bij deze weer uitproesten.
Mag ik langskomenquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.Die gast is niet echt een vet boegbeeld, alhoewel...
En hij zweet altijd als een otter.
Anyways, lekker aan de Golden Powah hier. Hmmm. ^_^
Erg lekker daarbij trouwens... ook van de ALDI:
[ afbeelding ]
Die linker.
Werken bij de Aldiquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:17 schreef robin007bond het volgende:
Als ik bij de Aldi zou werken, dan had ik al mijn passie in die blikjes gestoken en ze een keurige plaats gegeven
Zie mijn (oude) topic http://forum.fok.nl/topic/1518175quote:
Vind 'm ook chill. Beter dan de groene.quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zie mijn (oude) topic http://forum.fok.nl/topic/1518175
Maar we gaan off-topic. Die gele Monster hoe vinden jullie die?
Zelf vind ik 'm wel chillLekker fruitig
Die groene vind ik dan wel weer beterquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind 'm ook chill. Beter dan de groene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |