Ik heb nog een foto waar de ICE aangekondigd staat als TEE.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee tof pgrIk heb het ook even op OVNL onder de aandacht gebracht
Dat staat-ie toch standaard in Arnhem? TEE Trein met toeslag oid.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto waar de ICE aangekondigd staat als TEE.
Inderdaad in Arnhem...quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat staat-ie toch standaard in Arnhem? TEE Trein met toeslag oid.
OVNL?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee tof pgrIk heb het ook even op OVNL onder de aandacht gebracht
Forum Openbaar Vervoer in Nederland.quote:
Is dat hier op Fok.nl?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Forum Openbaar Vervoer in Nederland.
teh Int0rwebz is groter dan Fok jeweetz.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is dat hier op Fok.nl?
Link s.v.p
Waar heb je hem gepost?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
teh Int0rwebz is groter dan Fok jeweetz.
www.ovinnederland.nl
Bork kan al een foto insturenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:36 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kwam hier een leuke prijsvraag tegen voor treinenliefhebbers
http://www.10jaarice.nl/de-wedstrijd
Kijk maar uit dat je geen Beschaving tegenkomt onderwegquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:24 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga morgen treinen naar Zaandam, een reis van 2 en half uur (enkeltje)
Beschaving?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je geen Beschaving tegenkomt onderweg
"peil van maatschappelijke, geestelijke en zedelijke ontwikkeling"quote:
Dan snap ik de totale zin nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
"peil van maatschappelijke, geestelijke en zedelijke ontwikkeling"
Niet alles gaat over treinen hier.
Nee hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
als jij 2 en een half uur moet reizen naar een mondain oord als Zaandam, dan woon je dus ergens in eoa fucking rimboe. Vandaar
Vertel het eens?quote:
Metaalmoeheid?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:43 schreef Duvel het volgende:
Kan iemand me vertellen welke logistieke problemen je wel niet moet hebben om de gehele dienst Zevenaar - Winterswijk eruit te knallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |