Vreemd genoeg ging hij gisteren maar een uur of 6 mee, en vandaag staat hij na een uur of 8 nog steeds op 100%quote:Op zondag 26 december 2010 14:13 schreef geldwolf het volgende:
Hoelang doen jullie met de batterij? hier is ie dramatisch slecht.
Anderhalf dag met normaal gebruik en licht op volle standquote:Op zondag 26 december 2010 14:13 schreef geldwolf het volgende:
Hoelang doen jullie met de batterij? hier is ie dramatisch slecht.
Het schijnt slomer te zijn als 2.2 maar het is nog in beta!quote:Status:
- Camera: NO (won't be soon...)
- Sensors: NO
- USB Mount as mass storage: NO (seems kernel related)
- GPS: NO
- Hudge APN list: missing
- Trackball: YES
- Bluetooth: YES
- Hardware keys: YES
- Wifi: YES
- Sound: YES
- EGL: YES
- GSM network: YES
- 3G/GPRS/Edge: YES but always shows up the 3G icon
Hoe moet ik die lijst lezen? Worden de camera en GPS in 2.3 niet meer ondersteund of zo?quote:Op maandag 27 december 2010 11:51 schreef geldwolf het volgende:
Android 2.3 is uit voor de Hero (beta)
[..]
Het schijnt slomer te zijn als 2.2 maar het is nog in beta!
Ik wacht wel ff tot er toestellen zijn met echt betere processors zijn om te upgraden.quote:Op maandag 27 december 2010 11:51 schreef geldwolf het volgende:
Android 2.3 is uit voor de Hero (beta)
[..]
Het schijnt slomer te zijn als 2.2 maar het is nog in beta!
oquote:Op maandag 27 december 2010 19:09 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Hoe moet ik die lijst lezen? Worden de camera en GPS in 2.3 niet meer ondersteund of zo?
Is er een update beschikbaar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef Duvel het volgende:
Meer mensen vandaag een problematische update binnen gekregen? Telefoon blijft hangen op "hero" startscherm.
Andere mensen hadden het en hebben het laten maken door HTCquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef Duvel het volgende:
Zou ik doen, ben nu voor de tweede keer vanavond een poging aan het doen 'm aan de gang te krijgen.
Bronquote:Beste mensen,
ik heb mijn HTC Hero laten mee nemen door de HTC courier.
Ik had HTC gemaild over mijn probleem en ze hebben toegegeven dat het hun fout is.
Nu wordt ie (binnen de garantie) gemaakt.
Dus nu afwachten tot ik m terug heb!!
ik mis m haha. groetjes!
PS> als je ook het zelfde probleem als mij heb, ga geen rare dingen downloaden en installeren voor je HERO !!! want dan valt het namelijk buiten de garantie, dan kunnen ze jou de schuld geven dat je er illegale roms heb opgezet.!
vandaar dat ik dat niet heb gedaan. nu valt de fout binnen garantie en gaan ze m kosteloos ophalen,repareren en brengen!
Groetjes, Janis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:52 schreef rickyszz het volgende:
Btw; Weet iemand ook wat er ''eigenlijk'' veranderd is, tot nu toe niks van gemerkt had juist erop gehoopt dat er 2.3 erop zou komen te staanEen of andere update van de twitter-app of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Nou, poe poe.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een of andere update van de twitter-app of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |