abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86511292
Post hier verzonnen verhalen die je hebt bedacht of bent tegengekomen, op Hyves zijn er een boel te vinden. :')

quote:
Jongen: "kunnen we seks hebben?"
Meisje: "Wat kunnen we doen?"
Jongen: "Je weet wel, kan ik je eerste zijn, Eindelijk?"
Meisje: "Uhm .... nee."
Jongen: "Waarom niet?"
Meisje: "Omdat, 1. Je al een vriendin hebt, die ook nog is een vriend van me is...."
Jongen: "En, Als jij het niet zegt, zeg ik het niet."
Meisje: "Naast dat, wacht ik op de ware, diegene die voor de rest van me leven bij me blijft."
Meisje: "Je bent een vriend van mij, Dat is alles"
Jongen: Kijkt rechtvooruit en rijdt door.

5 minuten gaan om..

Jongen: Begint zijn hand naar de middel van het meisje te bewegen,
Meisje: Verpltaatst zijn hand, "Raak me niet aan?"
Jongen: probeert haar te kussen.
Meisje: schreeuwt, "Wil je daarmee stoppen?"
Jongen: Blijft het proberen.
Meisje: Gaat op de achterbank zitten.
Jongen: Parkeert op een verlaten weg en gaat ook naar de achterbank naast het meisje, en begint haar te kussen.
Meisje: Duwt hem weg en gaat verderweg zitten, "Alsjeblieft doe dit niet."
Jongen: "Wat moet ik niet doen, Ik weet dat je het wilt, ik zie het in je ogen". Gaat dichterbij haar zitten en begint haar broek op te maken.
Meisje: Duwt hem harder en zegt, "Nee niet doen."
Jongen: raakt gefrustreerd slaat haar en vertelt haar te stoppen met "Hard to get" te spelen.
Meisje: Huilend vecht ze door.
Jongen: Slaat haar harder, trekt haar broek uit en houd haar vast.
Meisje: Schreeuwt als hij haar penetreert, "Nee, aisjeblieft doe me dit niet aan!"
Jongen: Legt zijn hand op haar mond.

Een uur gaat voorbij..

Jongen: Trekt zich terug en veegt zichzelf af.
Meisje: Zit in een hoekje van de bank, huilend.
Jongen: Kijk naar haar en zegt, "Beter zeg je dit tegen niemand, als je echt mijn vriend bent vertel je niemand over wat er gebeurd is. Je weet dat ik van je hou."Hij gaat met zn hand langs haar kin.
Meisje: Trekt zich terug, "Breng me maar gewoon naar huis, nu."
Jongen: zegt, "Ok." Gaat voorin zitten en rijd haar naar huis.

2 maanden later..

Meisje: "Dokter wat is er verkeerd met me. I ben al 2 maanden niet ongesteld geweest."
Dokter: Kijkt naar haar, "Je bent niet ongesteld geweest voor een reden."
Meisje: Kijkt naar hem en zegt met angst, "Waarom?"
Dokter: "Je bent zwanger"
Meisje: valt flauw.

Het verhaal komt naar buiten dat ze zwanger is, en mensen beginnen naar de jongen te kijken. Hij beweerd dat het niet zijn kind is omdat zij met iedereen van de school naar bed ging (Wat dus een leugen was). Hij gaat naar haar toe en vertelt, "Ik zeg je, Als je tegen mensen gaat liegen dat ik je verkracht heb, dan vermoord ik je."

Het meisje is totaal van slag. Eerst, neemt hij haar maagdelijkheid af en maakt haar zwanger...dan liegt hij er om. Zo erg depresief.. het meisje pleegt zelfmoord door een drugs overdosis....

Meisjes, Als dit verhaal je heeft geraak, Gebruik het in je profiel met als titel "Dit is fucked up"

Jongens, Als dit verhaal je heeft geraakt, Gebruik het op je profiel met als titel ". "Ik vermoord elke fucker die dit met een meisje doet"

Neem deze tekst over in je profiel als dit verhaal je geraakt heeft..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2010 21:29:54 ]
  donderdag 16 september 2010 @ 20:32:42 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  donderdag 16 september 2010 @ 20:32:55 #3
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_86511335
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:32 schreef PiRANiA het volgende:
Klaagbaak
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_86511336
Hyves :')
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_86511468
Fluitend loopt Koen naar huis. Als 13 jarige puber heeft hij het best moeilijk. Hij heeft geen broer of zus en z’n ouders zijn vaak aan het werk. Z’n oma is z’n beste vriendin en hij gaat er dan ook vaak naar toe.

Op een avond zit Koen lekker op de bank Crime Scene Investigation te kijken. De telefoon gaat en Koen neemt op. “Hoi Koen! Morgen vallen alle lessen uit, dus we zijn een keertje vrij!” “Oh wat heerlijk!” zei Koen en gooit gelijk de telefoon keihard neer. Dan pakt hij hem weer op om oma snel te vragen of hij morgen naar haar toe kan komen. En ja dat kon! Koen is helemaal blij, want dan kan hij haar verrassen om ‘s ochtends naar haar komen in plaats van om 4 uur.
Koen pakt een diepvriesmaaltijd en zet hem in de magnetron. Op de verpakking staat: 15 min in de oven, dus hij moet nog even wachten. Op dat moment gaat weer de telefoon. “Dag schatteboutje van me!” klinkt een lieve aardige moedersstem. “Ik en papa zijn pas om elf uur thuis dus ik wou je vast welterusten zeggen.” Koen antwoordt: “Oh hoi mam! Dat is goed hoor, ik zie je morgen, welterusten. Oja en mam…” Maar de haak is er al weer op gegooid. “Piieeep” Klinkt de magnetron, want de diepvriesmaaltijd is klaar. Koen gaat lekker voor de tv eten en wat later naar bed als anders.

Oma oma oma! denkt Koen steeds. Hij kan niet wachten tot dat hij weer bij oma is om te vertellen wat hij gedaan heeft op school en wat voor een kattenkwaad hij heeft uitgespookt. Oma vindt dat altijd leuk om te horen want dan liggen ze samen in een deuk. Koen pakt allerlei spullen om oma duidelijk te maken hoe en wat hij gedaan heeft.
Eenmaal bij oma aangekomen gaat de deur open en Koen voelt 3 hele natte kleffe oma smakzoenen. “Hoi ventje van mij!” zegt oma blij. “Hallo oma” zegt Koen terug.

Na heel lang kletsen over van alles wordt het donker. Oma staat op en pakt wat kaarsjes om het een beetje gezellig te maken. Ze probeert ze aan te steken maar de lucifer werkt niet mee. Na nog een keer proberen doet hij het ineens, oma schrikt ervan en laat de lucifer vallen op het mooie tapijt van haar overleden man. Koen ziet dat, rent er zo snel mogelijk opaf en stampt met zijn grote voet de vlam uit. “Oh Koen, reuze bedankt! Als jij te laat was geweest was er brand gekomen!” zegt oma. “Ja, wat een geluk” zegt Koen. “Geluk? Je bent een held!”
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_86511497
Een broodjeaapverhaal of stadssage (Engels: urban legend) is een (meestal) verzonnen verhaal dat als waar gebeurd wordt doorverteld. Het heeft altijd de vorm van een interessante geschiedenis – vaak van recente datum – met bijzondere, soms bizarre feiten. Vooral door de manier waarop deze verteld worden wint het verhaal aan overtuigingskracht. De gepresenteerde feiten berusten echter veelal niet op waarheid. Er zijn verhalen die oorspronkelijk op waarheid gebaseerd zijn, maar door het mond tot mond doorgeven zodanig zijn veranderd dat er van de feiten in veel gevallen niets meer klopt.
Het begrip broodjeaapverhaal raakte in Nederland in zwang nadat de schrijfster Ethel Portnoy in 1978 een aantal van dergelijke verhalen had gebundeld in een boekje Broodje Aap. De folklore van de postindustriële samenleving. De titel is ontleend aan het verhaal dat in een bepaald restaurant broodjes met apenvlees te koop zouden zijn. In Vlaanderen spreekt men vaker van een stadslegende of urban legend, hoewel de benaming broodjeaapverhaal tegenwoordig ook daar ingang heeft gevonden.
Broodjeaapverhalen bevatten vaak een kern van waarheid. Vaak circuleren verschillende versies van verhalen in verschillende landen, en veranderen de verhalen in de loop van de tijd zodat ze interessant blijven, zelfs als de beleving ervan door de mensen in de tijd verandert. Ook hardnekkige pseudo-wetenschappelijke misverstanden worden tot de broodjeaapverhalen gerekend. Het komt voor dat een verhaal dat voor broodjeaapverhaal doorgaat, toch blijkt te handelen over een gebeurtenis die in de werkelijkheid heeft plaatsgehad. Ook is het mogelijk dat een gebeurtenis die oorspronkelijk als broodje-aapverhaal is verteld, later alsnog plaatsvindt. De geloofwaardigheid van het broodjeaapverhaal wordt hierdoor begrijpelijk, daar de realiteit soms ongeloofwaardiger kan zijn dan het vreemdste verhaal.
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_86511502
haha ik heb al kei veel sex gehad....
pi_86511596
Heeft iemand die ene nog gevonden over dat 9-jarige meisje dat op sterven lag en je zogenaamd 3 cent doneerde als je de e-mail aan minimaal 15/20 mensen doorstuurde? :')
  donderdag 16 september 2010 @ 20:39:57 #9
297583 trolololo
pi_86511628
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:39 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Heeft iemand die ene nog gevonden over dat 9-jarige meisje dat op sterven lag en je zogenaamd 3 cent doneerde als je de e-mail aan minimaal 15/20 mensen doorstuurde? :')
Natuurlijk :D :')
  donderdag 16 september 2010 @ 20:41:16 #10
297583 trolololo
pi_86511680
Paula is 6 jaar oud en heeft geen hersenen. Haar familie heeft geen geld voor nieuwe hersenen.
De Vlaamse regering geeft 1,5 cent per persoon aan wie je het doorstuurt.
Als je het niet doet dan ben je een vreselijk mens en zul je branden in de hel.
Als je het doorstuurt naar meer dan 50 mensen zal overmorgen je geluksdag worden.
  donderdag 16 september 2010 @ 20:42:49 #11
298248 Man_bijt_hond
Na het commando pijp hond
pi_86511743
Het verhaal over de geboorte van Jezus (Lucas 1:26-38 en 2:1-21)

AANKONDIGING VAN DE GEBOORTE VAN JEZUS

In de zesde maand zond God de engel Gabriël naar de stad Nazaret in Galilea, naar een meisje dat was uitgehuwelijkt aan een man die Jozef heette, een afstammeling van David. Het meisje heette Maria. Gabriël ging haar huis binnen en zei: "Gegroet Maria, je bent begenadigd, de Heer is met je." Ze schrok hevig bij het horen van zijn woorden en vroeg zich af wat die begroeting te betekenen had. Maar de engel zei tegen haar: "Wees niet bang, Maria, God heeft je zijn gunst geschonken. Luister, je zult zwanger worden en een zoon baren, en je moet hem Jezus noemen. Hij zal een groot man worden en Zoon van de Allerhoogste worden genoemd, en God, de Heer, zal hem de troon van zijn vader David geven. Tot in eeuwigheid zal hij koning zijn over het volk van Jakob, en aan zijn koningschap zal geen einde komen."

Maria vroeg aan de engel: "Hoe zal dat gebeuren? Ik heb immers nog nooit gemeenschap met een man gehad." De engel antwoordde: "De heilige Geest zal over je komen en de kracht van de Allerhoogste zal je als een schaduw bedekken. Daarom zal het kind dat geboren wordt, heilig worden genoemd en Zoon van God. Luister, ook je familielid Elisabet is zwanger van een zoon, ondanks haar hoge leeftijd. Ze is nu, ook al hield men haar voor onvruchtbaar, in de zesde maand van haar zwangerschap, want voor God is niets onmogelijk." Maria zei: "De Heer wil ik dienen: laat er met mij gebeuren wat u hebt gezegd." Daarna liet de engel haar weer alleen.

DE GEBOORTE VAN JEZUS

In die tijd kondigde keizer Augustus een decreet af dat alle inwoners van het rijk zich moesten laten inschrijven. Deze eerste volkstelling vond plaats tijdens het bewind van Quirinius over Syrië. Iedereen ging op weg om zich te laten inschrijven, ieder naar de plaats waar hij vandaan kwam. Jozef ging van de stad Nazaret in Galilea naar Judea, naar de stad van David die Betlehem heet, aangezien hij van David afstamde, om zich te laten inschrijven samen met Maria, zijn aanstaande vrouw, die zwanger was. Terwijl ze daar waren, brak de dag van haar bevalling aan, en ze bracht een zoon ter wereld, haar eerstgeborene. Ze wikkelde hem in een doek en legde hem in een voederbak, omdat er voor hen geen plaats was in het nachtverblijf van de stad.

Niet ver daarvandaan brachten herders de nacht door in het veld, ze hielden de wacht bij hun kudde. Opeens stond er een engel van de Heer bij hen en werden ze omgeven door het stralende licht van de Heer, zodat ze hevig schrokken. De engel zei tegen hen: "Wees niet bang, want ik kom jullie goed nieuws brengen, dat het hele volk met grote vreugde zal vervullen: vandaag is in de stad van David voor jullie een redder geboren. Hij is de messias, de messias, de Heer. Dit zal voor jullie het teken zijn: jullie zullen een pasgeboren kind vinden dat in een doek gewikkeld in een voederbak ligt." En plotseling voegde zich bij de engel een groot hemels leger dat God prees met de woorden: "Eer aan God in de hoogste hemel en vrede op aarde voor alle mensen die hij liefheeft."

Toen de engelen waren teruggegaan naar de hemel, zeiden de herders tegen elkaar: "Laten we naar Betlehem gaan om met eigen ogen te zien wat er gebeurd is en wat de Heer ons bekend heeft gemaakt." Ze gingen meteen op weg, en troffen Maria aan en Jozef en het kind dat in de voederbak lag. Toen ze het kind zagen, vertelden ze wat hun over dat kind was gezegd. Allen die het hoorden stonden verbaasd over wat de herders tegen hen zeiden, maar Maria bewaarde al deze woorden in haar hart en bleef erover nadenken. De herders gingen terug, terwijl ze God loofden en prezen om alles wat ze gehoord en gezien hadden, precies zoals het hun was gezegd. Toen er acht dagen verstreken waren en hij besneden zou worden, kreeg hij de naam Jezus, die de engel had genoemd nog voordat hij in de schoot van zijn moeder was ontvangen.
Is er een probleem, stap er overheen.
pi_86511775
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:31 schreef Floxcie het volgende:
Post hier verzonnen verhalen die je hebt bedacht of bent tegengekomen, op Hyves zijn er een boel te vinden.
[..]

Wat een baas :7
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2010 @ 20:44:11 #13
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_86511798
Inderdaad die verhalen zoals in de OP :')

Dit is ook een erg mooie
:')
pi_86511917
Ik vermoord elke fucker die dit doet.
黑人
pi_86511957
Ik heb dit topic verzonnen
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86512101
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Inderdaad die verhalen zoals in de OP :')

Dit is ook een erg mooie
Ik traande tot mijn reservoirs opgedroogd waren. Dat mensen zo gemeen kunnen zijn.
pi_86515541
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik traande tot mijn reservoirs opgedroogd waren. Dat mensen zo gemeen kunnen zijn.
Ik moest ook huilen en naar lucht happen, maar niet van verdriet! _O-
"we zullen zien wie hier het langst lacht" *O*
En dan die mooie boodschap op het einde
"ookal is het een emo het is en blijft altijd een mens"
:') :') :')
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2010 @ 22:24:56 #18
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_86516928
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:58 schreef Salmiak het volgende:

[..]

Ik moest ook huilen en naar lucht happen, maar niet van verdriet! _O-
"we zullen zien wie hier het langst lacht" *O*
En dan die mooie boodschap op het einde
"ookal is het een emo het is en blijft altijd een mens"
:') :') :')
En dan die spelfouten _O-
:')
  donderdag 16 september 2010 @ 22:40:48 #19
78498 classpc
I don't like change
pi_86517746
En al die mensen die het nog een goed verhaal vinden ook. :')
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  donderdag 16 september 2010 @ 22:47:36 #20
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_86518091
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

En dan die spelfouten _O-
idd :') :') :') :') :') :') :')
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wat me opviel is dat 3 briefjes al voldoende zijn...dat bied mogelijkheden... :P
  donderdag 16 september 2010 @ 22:53:05 #21
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_86518375
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:47 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

idd :') :') :') :') :') :') :')
[..]

Wat me opviel is dat 3 briefjes al voldoende zijn...dat bied mogelijkheden... :P
Lachen om spelfouten en dan zelf 'bied' in plaats van 'biedt' schrijven :')
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_86518745
quote:
_O- :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')