Als je het verschil nu nog niet kan zien (of wilt zien) heeft het ook geen zin om je te proberen te overtuigen.quote:
Dat off-screen beelden er veel mooier uitzien dan direct-feed plaatjes.quote:
In bewegend beeld dan maar.quote:Op zondag 19 september 2010 00:09 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Vind jij dat er echt zo bijzonder uitzien?
Zie ik daar een beetje motion blur @ hoge snelheden?quote:
Dat heeft te maken met een langzame computer lijkt mij.quote:Op zondag 19 september 2010 00:40 schreef Meike26 het volgende:
Mag dat GIF-je alsjeblieft zo snel mogelijk onder een link ? Zelfs met glasvezel hier is het beeld hier aan het stuiteren![]()
Ja, dat.quote:Op zondag 19 september 2010 01:37 schreef Griebus het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je in een Ps3 topic het gaat hebben over een xbox360 game. Blijf dan lekker Forza3 spelen en blijf uit dit topic. Of koop gewoon een PS3 als je jaloers bent
Nee, dat is de Signature Edition, die kost zo'n 180 euro. De versie die ik heb kost 79 euro en de standaard game zo'n 65 eu.quote:
Oh ja, dan heb ik dezelfde als jij in bestelling staan.quote:Op zondag 19 september 2010 10:20 schreef Toempf het volgende:
[..]
Nee, dat is de Signature Edition, die kost zo'n 180 euro. De versie die ik heb kost 79 euro en de standaard game zo'n 65 eu.
Tsja, dat krijg je als je uitspraken doet als 'dit is het beste racespel ooit gemaakt'quote:Op zondag 19 september 2010 14:13 schreef matthisl het volgende:
Nu nog forza vergelijken met GT5![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor iedereen die dat nog doet.
Hier een ADSL verbinding maar wel gewoon snel geladen hoor.quote:Op zondag 19 september 2010 00:40 schreef Meike26 het volgende:
Mag dat GIF-je alsjeblieft zo snel mogelijk onder een link ? Zelfs met glasvezel hier is het beeld hier aan het stuiteren![]()
Maar haalt toch wel het maximale uit de 360? Ik bedoel dat er niet echt verbetering mogelijk is voor die serie op de huidige console.quote:
Je zet een render tegenover een ingame screenshot.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als ik deze(GT5):
[ afbeelding ]
tegenover deze zet (Forza3):
[ afbeelding ]
zie ik niet zoveel verschil, jij wel?
Ik zou zelfs bijna beweren dat er in die van Forza 3 meer detail te vinden is...
Probeer het is objectief te bekijken en je kan er bijna niet omheen dat op grafisch gebied GT5 het vooral van de belichting moet hebben om boven het niveau van Forza 3 uit te kunnen stijgen.
Naaldjes staan aardig aan de rechterkant van de schaalverdelingquote:
Ik wil meneer nu eens aan het woord horen.quote:“We’ve got the best physics. We’ve got the best graphics. We’ve got the most cars. We’ve got the most tracks. We’ve got an online community that is unparalleled not just in racing but in gaming in general. Nobody does things with user-generated content the way we do.”
“I’ll stand behind this and say there is no racing game that’ll look better on any console.”
“We can rollover cars. No other racing game is going to rollover 400 cars I can guarantee you that. There’s a reason that we do that. We’ve got great relationships with manufacturers.”
quote:Op zondag 19 september 2010 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan Greenawalt, producer van Forza 3:
[..]
Ik wil meneer nu eens aan het woord horen.
Dit spel is pure win. klaar.quote:Op zondag 19 september 2010 17:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Naaldjes staan aardig aan de rechterkant van de schaalverdeling.
Dik trouwens die schaduw van die klokken op het dashboard, was al eerder gezegd maar ziet er prima uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |