quote:Op donderdag 16 september 2010 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Stuk voor Stuk zijn al die talentenjacht winnaars toppers geworden. Jaap dendert ook maar door, hit na hit.
en het mooie is dat kids zich maar blijven opgeven!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Stuk voor Stuk zijn al die talentenjacht winnaars toppers geworden. Jaap dendert ook maar door, hit na hit.
2 keer bij een optreden van Boris geweest.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en het mooie is dat kids zich maar blijven opgeven!
ik was trouwens Red - (geen idee hoe dat kutnummer heet) vergeten!
an maaike en rafaella.
alleen Boris en Nikki doen het muzikaal wel aardig geloof ik.
Vind zn muziek niets, maar hij kan best wel zingen inderdaad.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
2 keer bij een optreden van Boris geweest.![]()
Maar die gast kan gewoon goed zingen en maakt naar mijn idee echt goede muziek met zijn eigen wending. Maar toch heeft hij dat Idols gebeuren nog aan zich kleven waardoor vele zich meteen van hem afkeren.
De rest als ze al muziek maken vind ik te 'poppie' naar mijn mening en zit amper echte liefde/gevoel van de artiest zelf in.
ik ben ook geen fan van hem, maar ik moet toegeven dat hij iig iets eigens heeft. en dat kun je van de rest wat minder zeggen. hij was er misschien ook wel gekomen zonder Idols.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vind zn muziek niets, maar hij kan best wel zingen inderdaad.
Ja vooral die eigen 'sound' die hij heeft kan ik wel waarderen, kijk als het niet je muziek is oké, maar vele schrijven hem af vanwege Idols. Ik was echt onder de indruk toen ik volgens mij in 2007 zijn optreden bezocht in Paradiso. Hij wist de complete zaal te bespelen en het was muzikaal gewoon echt goed. Zo af en toe nog wel eens de cd opstaan.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben ook geen fan van hem, maar ik moet toegeven dat hij iig iets eigens heeft. en dat kun je van de rest wat minder zeggen. hij was er misschien ook wel gekomen zonder Idols.
en Nikki, die vind ik ook nog wel aardig, net wat rockier dan de anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Omdat die wel gewoon in het openbaar met hun slurf mogen zwaaien ?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:44 schreef Jannekje7 het volgende:
I wanna dance like elephants do ????????????????
Waarom zou je dat willen?
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:44 schreef alors het volgende:
Boris is gewoon een baas hoor
Nou, die denkt dat ie God is, maar dat kan niet, want dat is Neil Finn al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Dát zal t m zijn!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat die wel gewoon in het openbaar met hun slurf mogen zwaaien ?
quote:als het er nu uitziet, begint 3voor12radio vanavond een half uurtje later. Of die pizzaboer moet als de sodemieter mijn bestelling brengen
about 1 hour ago via TweetDeck
Doe most die de ogen oet de kop schoamen !quote:Op donderdag 16 september 2010 21:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik lees MichielV de hele tijd verkeerd. het is natuurlijk Michiel V(eenstra), maar ik lees Michie IV (De 4e)
http://www.rtl.nl/compone(...)plezen.avi_plain.xmlquote:Op donderdag 16 september 2010 21:02 schreef Paul-89 het volgende:
Wanneer komen die 90's clips online ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |