Ja hoor...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:56 schreef loecje het volgende:
vraagje.
voor terugbrengen en ruilen heb je 90 dagen en onbeperkt met ikea family.
is dat ook zo met de actie producten die 3 dagen te koop zijn?
Je kan toch alleen producten terugbrengen die nog in het assortiment zitten?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja hoor...
Uitgesloten zijn alleen planten/stoffen per meter/maatwerkwerkbladen/lampen (geloof ik)...
Want?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:33 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je kan toch alleen producten terugbrengen die nog in het assortiment zitten?
Binnen 90 dagen (en family leden zelfs altijd) moeten ze het terugnemen hoor...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:53 schreef JohnB52 het volgende:
Dat weet ik niet, maar ik had laatst wat teruggebracht, wat ik al wat langer in huis had, en dat mocht alleen terug als ze dat nog in het assortiment hadden. Waarschijnlijk omdat ze het dan weer opnieuw kunnen verkopen. Ik denk dat als je een kastje terugbrengt dat al tijdje niet meer in assortiment zit, ze dat niet terugnemen...
maar in de voorwaarden staat dat je 90dagen hebt om te ruilen. of met ikea family oneindigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:53 schreef JohnB52 het volgende:
Dat weet ik niet, maar ik had laatst wat teruggebracht, wat ik al wat langer in huis had, en dat mocht alleen terug als ze dat nog in het assortiment hadden. Waarschijnlijk omdat ze het dan weer opnieuw kunnen verkopen. Ik denk dat als je een kastje terugbrengt dat al tijdje niet meer in assortiment zit, ze dat niet terugnemen...
wel als je family lid bent... en de bon nog hebt en zo...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:53 schreef JohnB52 het volgende:
Bij de meeste artikelen wel ("HENRIKSDAL stoelovertrek alme naturel", "HENRIKSDAL stoelovertrek idemo beige" etc.), bij een enkele ("BYGEL bakje, div. kleuren") niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:44 schreef Jack. het volgende:
Als je een productcode hebt, kan je dan terugvinden welke kleur dit is, of zit deze informatie niet verwerkt in de productcode ?
Danku! Dan weet ik waar ik met verzenden rekkening moet houden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Zelf in elkaar zetten, 1 pakket.is t frame, .de.andere 2 zijn de (glas)platen die daarin komen
Voor het eerst bij IKEA?? Hoe oud ben jijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:04 schreef PimD het volgende:
Gisteren voor het eerst bij een IKEA binnen geweest. Wat een geniale winkel, ik zou er zo kunnen wonen. Binnenkort nog een keer terug om spullen te bestellen/kopen
Volgens mij kan een deur uberhaupt niet draaien als ie strak tegen de muur zit, dus gaat het niet om de handgreepquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:24 schreef keko het volgende:
Ik ben bezig mijn Ikea keuken te bouwen. Nu zegt de Ikea keukenplanner dat als je de koelkast tegen een muur plaatst, je vijf cm speling moet hebben. Is dat alleen maar bedoelt zodat je de deur goed open kan doen (dat de greep niet tegen de muur komt)? Ik plaats hem nl. tegen een kort muurtje, dus ik verwacht niet dat ik daar problemen mee ga krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |