abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86507115
Ik ben op zoek naar een website die test of je pc geschikt is voor het draaien van bepaalde games, zoals FIFA. Ik heb Google al gebruikt maar ik kan het nog niet vinden. Iemand een idee?
  donderdag 16 september 2010 @ 18:46:59 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_86507136
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  donderdag 16 september 2010 @ 18:47:36 #3
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86507158
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:46 schreef Ronald78 het volgende:
Ik ben op zoek naar een website die test of je pc geschikt is voor het draaien van bepaalde games, zoals FIFA. Ik heb Google al gebruikt maar ik kan het nog niet vinden. Iemand een idee?
Daar heb je meestal systeemeisen voor, staat meestal op de site en verpakking.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 16 september 2010 @ 18:48:10 #4
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_86507171
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_86507183
Je moet dit overigens meer zien als een soort indicatie, niet al te veel waarde aan hechten.
shoarma is lekker
pi_86507294
Bedankt ^O^
  donderdag 16 september 2010 @ 18:54:21 #7
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86507377
FIFA 2010
System Requirements* GD Hardware Rating Diff
Intel Processor - Core 2 Duo T7700 2.4GHz Login to compare your CPU
AMD Processor - Athlon 64 X2 Dual Core 4200+
Nvidia Graphics Card - GeForce 7800 GS Login to compare your GFX Card
ATI Graphics Card - Radeon X1800 Series 256MB
RAM Memory - 2 GB
Hard Disk Space - 4.5 GB
Direct X - 9
pi_86507681
een xbox of ps3 speelt alle games gewoon helemaal goed! :D
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  donderdag 16 september 2010 @ 19:05:41 #9
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86507757
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:03 schreef _GdR_ het volgende:
een xbox of ps3 speelt alle games gewoon helemaal goed! :D
Maar een xbox of ps3 kun je niet upgraden, PC wel :D
pi_86507856
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:05 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Maar een xbox of ps3 kun je niet upgraden, PC wel :D
ja maar een xbox of ps hoef je niet te upgraden, en je zit lekker op de bank voor een fatsoendelijke tv! :D
  donderdag 16 september 2010 @ 19:10:36 #11
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86507949
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:08 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

ja maar een xbox of ps hoef je niet te upgraden, en je zit lekker op de bank voor een fatsoendelijke tv! :D
Wacht maar tot je games wilt spelen voor de ps4 of nieuwe xbox, PC sluit je tegenwoordig ook gewoon aan op HDMI :D
pi_86517318
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:10 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Wacht maar tot je games wilt spelen voor de ps4 of nieuwe xbox, PC sluit je tegenwoordig ook gewoon aan op HDMI :D
Moeten ze wel de moeite nemen om de game te kopiëren van de xbox/ps :D
pi_86517564
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:10 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

mijn macbook sluit ik al een jaar of 5 aan mn tv via DVI>HDMI.
Mja een computer is gemaakt om te browsen en te werken. een console (spelletjescomputer) is gemaakt voor spelletjes. dus ja het gezeik van 'trek mijn pc de nieuwste games' heb ik niet. en ik vindt dat mensen die dat erg vinden gewoon hun bek moeten houden. :)
  donderdag 16 september 2010 @ 22:42:27 #14
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86517831
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:36 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

mijn macbook sluit ik al een jaar of 5 aan mn tv via DVI>HDMI.
Mja een computer is gemaakt om te browsen en te werken. een console (spelletjescomputer) is gemaakt voor spelletjes. dus ja het gezeik van 'trek mijn pc de nieuwste games' heb ik niet. en ik vindt dat mensen die dat erg vinden gewoon hun bek moeten houden. :)
Vroeger.......had je ook spelcomputers(msx, commodore, enz), maar op de PC had je de mooiste spellen en waren ook veel goedkoper als je wist hoe(en nog)
pi_86518024
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:42 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Vroeger.......had je ook spelcomputers(msx, commodore, enz), maar op de PC had je de mooiste spellen en waren ook veel goedkoper als je wist hoe(en nog)
Staat mij bij dat wij met onze commodores en Atari's (Vooral de Amiga en de ST) de pc's toen zo vaak uitlachten om dingen die zij niet konden en wij wel.

En toendertijd nog met de Amiga in de rugzak op de Honda MT naar de computerclub om de 3,5" drives de hele avond te laten tollen.
  donderdag 16 september 2010 @ 22:50:03 #16
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86518206
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:46 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Staat mij bij dat wij met onze commodores en Atari's (Vooral de Amiga en de ST) de pc's toen zo vaak uitlachten om dingen die zij niet konden en wij wel.

En toendertijd nog met de Amiga in de rugzak op de Honda MT naar de computerclub om de 3,5" drives de hele avond te laten tollen.
:D dat waren nog eens tijden....
Ik weet alleen dat een vriend van mij een mooier breakout spel had, met zo'n balletje.

En van dat geluid op de Atari wordt ik soms nog steeds gek (soms wordt het nog weleens gebruikt in nummers)
Maar toen had ik al de Sound Blaster Pro 8-)
pi_86518727
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:42 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

ja vroeger. weet nog goed dat ik mn atari 2600 (incl hout/vinyl) aan sloot en mn 32 in 1 game er in propte.
een paar jaar later kwam mn buurman met larry en monkey island aan etc. 100000x vetter dan de atari.

Maar goed. ik heb nu een dikke vette tv en een xbox en ps3. ik tief er een dvdtje in en heb dikke vette graphics terwijl ik op de bank zit met een lekker koud biertje. zonder het gezeur dat windows maximaal faalt of dat mn hardware het uberhaubt aan kan.

het spijt me hoor. maar hele ruige pcs trekken wel mooiere graphics ofzo maar het kost té veel geld en je zit nog steeds achter je schrale bureautje met een te klein scherm.
  donderdag 16 september 2010 @ 23:04:32 #18
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86518934
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:00 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

ja vroeger. weet nog goed dat ik mn atari 2600 (incl hout/vinyl) aan sloot en mn 32 in 1 game er in propte.
een paar jaar later kwam mn buurman met larry en monkey island aan etc. 100000x vetter dan de atari.

Maar goed. ik heb nu een dikke vette tv en een xbox en ps3. ik tief er een dvdtje in en heb dikke vette graphics terwijl ik op de bank zit met een lekker koud biertje. zonder het gezeur dat windows maximaal faalt of dat mn hardware het uberhaubt aan kan.

het spijt me hoor. maar hele ruige pcs trekken wel mooiere graphics ofzo maar het kost té veel geld en je zit nog steeds achter je schrale bureautje met een te klein scherm.
Ja, tijden veranderen. Een paar jaar geleden was dat niets op je TV 50hz op een lage resolutie
Maar met de huidige TV's maakt het (bijna) niets meer uit.
pi_86519037
quote:

[..]

je moet ook niet naar de plaatselijke computerboer gaan om alles te upgraden en een beetje overclocken wil vaak ook nog wel helpen en dat kost geen geld
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
pi_86519242
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:06 schreef -K03N- het volgende:

[..]

je moet ook niet naar de plaatselijke computerboer gaan om alles te upgraden en een beetje overclocken wil vaak ook nog wel helpen en dat kost geen geld
dus.

5/600 euro uitgeven aan de ruigste coolse videokaart?
of 200 euro uitgeven aan een xbox en hem gewoon aansluiten aan je tv en NOOIT het gezeik hebben van; zou mijn computer het aan kunnen?

PC gaming gaat dood (en terecht). PC gaming is leuk voor kansloze mensen die heel de dag WoW spelen of FPS games doen omdat een muis ruiger is dan een controller. :')
pi_86519387
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:06 schreef -K03N- het volgende:

[..]

nog steeds heb je de eisen die een game vragen aan je computer. en niet anders om.
pi_86519947
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:10 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

dus.

of 200 euro uitgeven aan een xbox en hem gewoon aansluiten aan je tv en NOOIT het gezeik hebben van; zou mijn computer het aan kunnen?

PC gaming gaat dood (en terecht). PC gaming is leuk voor kansloze mensen die heel de dag WoW spelen of FPS games doen omdat een muis ruiger is dan een controller. :')
RTS is ook een mooie, FPS vind ik persoonlijk fijner, MMORPG natuurlijk.
En 600 euro heb je een mooi game systeempje. Voor 300 heb je een playstation, maar met een pc kan je gamen. Met een playstation heb je nog steeds een basic systeempje nodig voor je internet.
Kosten verschillen niet zo heel veel. Zeker als je kijkt dat de pc games goedkoper zijn. En zelfs al zou een pc duurder zijn, wat is daar erger aan. Ik heb het er voor over. Ik ga toch ook niet haten op je macbook omdat een 400 euro acer even krachtig is.

iig OT:
canyourunit is een leuke indicatie. Maar niet meer dan dat. De vergelijken de minimum specs met elkaar, maar bij het ene spel is de minimum gewoon een leuk minimum waarbij het zonder te veel poespas draait. Bij een ander spel betekent minimum 800x600 op 256 kleuren spelen.
pi_86520329
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:27 schreef Adames het volgende:

[..]

RTS is ook een mooie, FPS vind ik persoonlijk fijner, MMORPG natuurlijk.
En 600 euro heb je een mooi game systeempje. Voor 300 heb je een playstation, maar met een pc kan je gamen. Met een playstation heb je nog steeds een basic systeempje nodig voor je internet.
Kosten verschillen niet zo heel veel. Zeker als je kijkt dat de pc games goedkoper zijn. En zelfs al zou een pc duurder zijn, wat is daar erger aan. Ik heb het er voor over. Ik ga toch ook niet haten op je macbook omdat een 400 euro acer even krachtig is.
RTSsen zin allemaal kut hoewel het mijn meest favoriete genre is. RA2 was geweldig. en zeker in LAN/multiplayer vorm. daarna is het allemaal berg afwaards gegaan. en ja starcraft2 is helemaal kut. ik hou niet van die alien boelshit. (RA2 ging nog net)

En voor 600euro heb je geen PC waar je de laatste games in vol ornaat kan spelen.
dat ik 'teveel' betaald heb voor mijn macbook vind ik overigens onzin. Want de macbook waar ik nu achter zit is 5 jaar oud. hij is nog nooit overnieuw geinstalleerd. hardware is nog nooit kapot gegaan en ik gebruik hem elke dag (werk). een doorsnee acer houdt het nog geen 2 jaar uit. dus ja apple is idd een stuk duurder. maar op langere termijn is dat natuurlijk dikke boelshit. plus hij blijft gewoon snel. wat je met een 'normale' computer na een maand al niet meer hebt.

quote:
iig OT:
canyourunit is een leuke indicatie. Maar niet meer dan dat. De vergelijken de minimum specs met elkaar, maar bij het ene spel is de minimum gewoon een leuk minimum waarbij het zonder te veel poespas draait. Bij een ander spel betekent minimum 800x600 op 256 kleuren spelen.
en hier volg ik je niet meer ;)
pi_86520374
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:10 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

dus.

500-600 euro neertellen voor een videokaart is wel heel erg extreem
Voor 300 heb je al een kaart die extreme overkill is.
Als je een kut pc hebt zul je eerst geld moeten investeren in een paar nieuwe onderdelen maar als je een kut console console hebt heb je gewoon pech en zul je een gloednieuwe moeten halen
en je hoeft niet altijd het nieuwste van het nieuwste in je pc te rammen :')
  donderdag 16 september 2010 @ 23:39:03 #25
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86520456
Bij het ene spel is minimaal ook echt minimaal en bij andere games is het dan goed speelbaar.
pi_86520484
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:37 schreef -K03N- het volgende:

[..]

Als je een kut pc hebt zul je eerst geld moeten investeren in een paar nieuwe onderdelen maar als je een kut console console hebt heb je gewoon pech en zul je een gloednieuwe moeten halen
wat is goedkoper en geeft je een betere game ervaring?

mijn mening is dat de console het ronduit 1000x beter doet dan de pc.
pi_86520517
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:36 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

voor 600euro heb je geen PC waar je de laatste games in vol ornaat kan spelen.
dat ik 'teveel' betaald heb voor mijn macbook vind ik overigens onzin. Want de macbook waar ik nu achter zit is 5 jaar oud. hij is nog nooit overnieuw geinstalleerd. hardware is nog nooit kapot gegaan en ik gebruik hem elke dag (werk). een doorsnee acer houdt het nog geen 2 jaar uit. dus ja apple is idd een stuk duurder. maar op langere termijn is dat natuurlijk dikke boelshit. plus hij blijft gewoon snel. wat je met een 'normale' computer na een maand al niet meer hebt.
[..]

en hier volg ik je niet meer ;)
Niet in vol ornaat. Maar nog altijd beter dan met de 5 jaar oude hardware van de PS3.
Verder snap ik ook de meerwaarde van een MB, heb zelf ook een MBP. Vind het alleen vreemd dat je andere mensen 'aanvalt' omdat ze meer geld uitgeven voor meer gebruikersgemak en voor betere graphics.

Tweede stukje gaat erover dat de minimum specs maar zelf door fabrikanten zijn opgegeven. In de praktijk kan het soms niet kloppen. Dus cyri is niet helemaal goed. Kijk liever naar benchmarks, maar dat kan met oudere hardware wat meer werk zijn.
  donderdag 16 september 2010 @ 23:41:45 #28
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86520557
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:37 schreef -K03N- het volgende:

[..]

Ik heb 1x een grafische kaart van 400,- gekocht, een jaar later was hij 129,- en hadden nieuwe basis systemen al snellere kaarten. Dat doe ik dus nooit meer.
pi_86520577
Goed topic.
pi_86520648
quote:
Ja natuurlijk een te klein scherm, Want de tv schermen van tegenwoordig kunnen niet via HDMI aangesloten worden op een Computer van tegenwoordig :')

Ik gebruik zelf een 32" lcd scherm als pc monitor, werkt heerlijk.
pi_86520709
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:41 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik heb 1x een grafische kaart van 400,- gekocht, een jaar later was hij 129,- en hadden nieuwe basis systemen al snellere kaarten. Dat doe ik dus nooit meer.
Wanneer was dat?

Mijn grafische kaart, vorig jaar gekocht voor ik meen 180 euro (HD4890 vapor-x)
De HD5850 van nu presteert heel lichtjes beter en is wat zuiniger, heeft bovendien DX11. Maar verder in kracht hetzelfde. Die is van 330 naar 250 gegaan in 1 jaar tijd.

Mijn processor, vorig jaar gekocht voor 130 euro (AMD Phenom 945). De iets betere variant, de 955 (3,2 ipv 3,0 GHz). Kostte vorig jaar 150 euro, nu nog 130 ..
  donderdag 16 september 2010 @ 23:47:35 #32
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86520815
Toen de Nvidia geforce 7800GTS net uit was, al een tijdje geleden dus.
pi_86520895
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
Toen de Nvidia geforce 7800GTS net uit was, al een tijdje geleden dus.
Vroeger was alles inderdaad duurder. toen ging dat verhaaltje ook meer op.
  donderdag 16 september 2010 @ 23:52:04 #34
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86521033
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:49 schreef Adames het volgende:

[..]

Vroeger was alles inderdaad duurder. toen ging dat verhaaltje ook meer op.
Ik heb nu eerst een nieuwe laptop gekocht, volgend jaar weer een nieuwe PC ofzo.
Game de laatste tijd bijna niet meer....oh ja pokeren
pi_86521255
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:40 schreef Adames het volgende:

[..]

Niet in vol ornaat. Maar nog altijd beter dan met de 5 jaar oude hardware van de PS3.
nee. ruigste boelshit van dit topic.

quote:
Verder snap ik ook de meerwaarde van een MB, heb zelf ook een MBP. Vind het alleen vreemd dat je andere mensen 'aanvalt' omdat ze meer geld uitgeven voor meer gebruikersgemak en voor betere graphics.
Nja ik zie het in mijn omgeving. mensen kopen een 'super deluxe' laptop van 600euro. ze doen er nog geen jaar mee omdat het gewoon allemaal verrot en kansloos is.

Ik ben de computernerd in de familie. eerst zag ik mijn oom en tantes bijne elke week. (door computer problemen) nu heb ik ze allemaal een apple aangesmeerd en ik zie ze nog alleen maar met kerst. wat ik heel erg oke vindt.

quote:
Tweede stukje gaat erover dat de minimum specs maar zelf door fabrikanten zijn opgegeven. In de praktijk kan het soms niet kloppen. Dus cyri is niet helemaal goed. Kijk liever naar benchmarks, maar dat kan met oudere hardware wat meer werk zijn.
als ik een game wil spelern dan wil ik hem spelen zoals hij bedoeld is. en geen gezeik met benchmarks/nieuwe windows/nieuwe drivers/etc.
pi_86521335
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:43 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja natuurlijk een te klein scherm, Want de tv schermen van tegenwoordig kunnen niet via HDMI aangesloten worden op een Computer van tegenwoordig :')

Ik gebruik zelf een 32" lcd scherm als pc monitor, werkt heerlijk.
wat ik al zei. mijn laptop hangt al heel lang een mn tv. maar daar ga je toch geen games op spelen jonguh? :')

draadloos toetsenbord/muis op een bank = kansloos. geef mij dan maar gewoon een controller. :)
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:02:22 #37
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_86521514
quote:
Browser and/or OS not supported. :-(
Jesus hates you.
pi_86521593
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

wat ik al zei. mijn laptop hangt al heel lang een mn tv. maar daar ga je toch geen games op spelen jonguh? :')

draadloos toetsenbord/muis op een bank = kansloos. geef mij dan maar gewoon een controller. :)
je hebt ook gewoon nog een controller voor de pc jonguh.
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:07:52 #39
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_86521756
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:03 schreef -K03N- het volgende:

[..]

je hebt ook gewoon nog een controller voor de pc jonguh.
ja maar dan ben je toch gewoon gruwelijk kansloos bezig jonguh :')

waarom moeilijk doen als het makkelijker en 10x beter kan?
pi_86521918
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:07 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Meh , sommige dingen doen het gewoon beter op een pc dan op een console
sommige spellen doen het weer beter op een console dan op een pc
er zal dus altijd een haat/liefde relatie zijn tussen pc en console.
pi_86521948
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:07 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

De meeste games draaien op de console op Medium.
Althans, vergelijkbaar met Medium Quality op de PC.
Ooit Gta IV op de PS3 en daarna up HIGH op de PC?
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:16:22 #42
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_86522059
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:12 schreef -K03N- het volgende:

[..]

Meh , sommige dingen doen het gewoon beter op een pc dan op een console
sommige spellen doen het weer beter op een console dan op een pc
er zal dus altijd een haat/liefde relatie zijn tussen pc en console.
ja RTS is een PC ding. wat ik ook al zei. dat is mijn favoriete genre. maar helaas zijn er gen goede RTSsen.

FPS en een muis is inderdaad ook beter dan een controller. maar als je eenmaal aan een (xbox) controller gewend ben is dat echt we leen stuk relaxter gamen. headsetje op je harses een stel vrienden en knallen maar.
pi_86522073
quote:

[..]
dan heb je gewoon je setup verkeerd staan
hier heb ik 40" tv + dikke game pc + een bed waarvanaf ik kan gamen + draadloze controller (of toetsenbord/muis, moet je voor de muis wel iets hards hebben, das het enige :P)
pi_86522130
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:16 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

ja RTS is een PC ding. wat ik ook al zei. dat is mijn favoriete genre. maar helaas zijn er gen goede RTSsen.
op de console bedoel je neem ik aan?.....
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:19:04 #45
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_86522158
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:12 schreef Braddie het volgende:

[..]

De meeste games draaien op de console op Medium.
Althans, vergelijkbaar met Medium Quality op de PC.
Ooit Gta IV op de PS3 en daarna up HIGH op de PC?
nee heb ik inderdaad nog nooit gezien. hoewel ik het ook niet echt geloof.
het enige wat een pc mooiere/betere graphics geeft is waarschijnlijki de hoge resolutie en het kleline(re) scherm van computer monitor.
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:21:01 #46
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_86522219
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:18 schreef mschol het volgende:

[..]

op de console bedoel je neem ik aan?.....
nee RTS is een PC game. na RA2 zijn er geen toffe RTSsen gekomen. Starcraft heb ik geprobeerd maar dat is echt maximaal gaar.

*piew* *piew* ik schiet je met mn laser :')

ja met RA2 vond ik het ook al iets tever gaan. maar dat ging nog
pi_86522301
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:21 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

nee RTS is een PC game. na RA2 zijn er geen toffe RTSsen gekomen. Starcraft heb ik geprobeerd maar dat is echt maximaal gaar.

Total War serie gemist?
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:23:56 #48
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_86522319
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:16 schreef mschol het volgende:

[..]

dan heb je gewoon je setup verkeerd staan
hier heb ik 40" tv + dikke game pc + een bed waarvanaf ik kan gamen + draadloze controller (of toetsenbord/muis, moet je voor de muis wel iets hards hebben, das het enige :P)
mijn setup is maximaal ultiem.

Heb hier een moddervette bank staan een dikke 120cm (hoeveel inch is dat?) fullHD met xboxlive etc.
tafeltje biertje peukie en laptop op mn schoot.

Dat lijkt me beter dan vanaf je bed (!) gamen.

en het idee dat je in je bed ligt met een muis en toetsenbord vind ik nogal ziek :')
pi_86522337
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:21 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

SC bagger vinden :|W , oke het is niet helemaal mijn ding maar gaar is het absoluut niet...

overigens was c&c generals prima te pruimen... de laatste was wel helemaal bagger en nu heb je R.U.S.E.
schijnt geniaal te zijn, nog geen tijd voor gehad :P
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:25:21 #50
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_86522358
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef Adames het volgende:

[..]

Total War serie gemist?
dat is niet zo toegankelijk als RA.
Vrienden van mij hebben niet zo'n ruige laptop die dat draaien kunnen. En daarom heb ik het ook nog nooit gespeeld.
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:27:04 #51
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_86522431
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:24 schreef mschol het volgende:

[..]

SC bagger vinden :|W , oke het is niet helemaal mijn ding maar gaar is het absoluut niet...

overigens was c&c generals prima te pruimen... de laatste was wel helemaal bagger en nu heb je R.U.S.E.
schijnt geniaal te zijn, nog geen tijd voor gehad :P
starcraft trek me totaal niet. maak gewoon een hele simpele RTS met een maximaal vette multiplayer en zo realistisch mogelijk. en je hebt dé kaskraker van het jaar.
pi_86522446
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

mijn setup is maximaal ultiem.

Heb hier een moddervette bank staan een dikke 120cm (hoeveel inch is dat?) fullHD met xboxlive etc.
tafeltje biertje peukie en laptop op mn schoot.

Dat lijkt me beter dan vanaf je bed (!) gamen.

en het idee dat je in je bed ligt met een muis en toetsenbord vind ik nogal ziek :')
120 = 45/47", scheelt dus nauwelijks iets
fullHD doe ik hier ook
jij hebt duidelijk nooit vanaf een uberrelaxt bed gegamed, ideaal...
gelijk ook een dikke geluidsinstallatie..
kan als ik wil van pc naar console wisselen en vica versa (laptop op schoot als je aan het gamen bent , how sad!)

en je moet er niet direct vanuit gaan dat ik lig in bed ;)
pi_86522505
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:27 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

starcraft trek me totaal niet. maak gewoon een hele simpele RTS met een maximaal vette multiplayer en zo realistisch mogelijk. en je hebt dé kaskraker van het jaar.
realistisch + simpel = onmogelijk, zeker in een RTS
realistisch betekent dat je rekening met formatie's e.d. moet gaan houden (total war princiepe, toffe games overigens) maar vervolgens kan je dit niet simpel uitvoeren, het wordt altijd complex...
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:30:51 #54
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_86522553
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:27 schreef mschol het volgende:

[..]

120 = 45/47", scheelt dus nauwelijks iets
fullHD doe ik hier ook
jij hebt duidelijk nooit vanaf een uberrelaxt bed gegamed, ideaal...
gelijk ook een dikke geluidsinstallatie..
kan als ik wil van pc naar console wisselen en vica versa (laptop op schoot als je aan het gamen bent , how sad!)

en je moet er niet direct vanuit gaan dat ik lig in bed ;)
mijn tv op mn slaapkamer hen ik weggegeven aan een alleen staande moeder omdat ik elke dag wakker werd met de tv aan :')
dikke geluid installatie is uiteraard aanwezig.
en ik zit nu met mn laptop op schoot omdat ik aan het fokken ben en niet aan het gamen ben. :') dus niet heel erg sad.
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:32:17 #55
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_86522596
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:29 schreef mschol het volgende:

[..]

realistisch + simpel = onmogelijk, zeker in een RTS
realistisch betekent dat je rekening met formatie's e.d. moet gaan houden (total war princiepe, toffe games overigens) maar vervolgens kan je dit niet simpel uitvoeren, het wordt altijd complex...
dat doe ik liever met 'realistische' voertuigen/manschappen dan met moederneukende lasers/aliens :')
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:32:53 #56
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86522625
Ik heb nu een laptop die sneller is dan mijn PC, das ook ff wennen :')
pi_86522735
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:32 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

dat doe ik liever met 'realistische' voertuigen/manschappen dan met moederneukende lasers/aliens :')
empire earth? :s)
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:39:44 #58
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_86522856
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:36 schreef mschol het volgende:

[..]

empire earth? :s)
http://images.google.com/(...)10&aql=&oq=&gs_rfai=

ja :')

gewoon een modern warfare RTS. dat zou vet zijn én de reden om een game PC aan te schaffen.
pi_86522933
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:39 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

gewoon een modern warfare RTS. dat zou vet zijn én de reden om een game PC aan te schaffen.
Het zou mooi zijn als het mogelijk werd om op een console een tobo+muis te gebruiken voor geselecteerde games. Zo voorkom je dat bv in shooters mensen de overhand hebben op mensen die met een controller spelen en zorg je er wel voor dat bv RTS games goed speelbaar worden op de console.
pi_86522990
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:39 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

R.U.S.E. dus...
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:44:59 #61
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_86523045
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:42 schreef Daeron het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn als het mogelijk werd om op een console een tobo+muis te gebruiken voor geselecteerde games. Zo voorkom je dat bv in shooters mensen de overhand hebben op mensen die met een controller spelen en zorg je er wel voor dat bv RTS games goed speelbaar worden op de console.
op een ps3 kan je toch gewoon een toetsenbord en muis aansluiten?
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:46:37 #62
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_86523099
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:43 schreef mschol het volgende:

[..]

R.U.S.E. dus...
nooit van gehoord. maar dat ziet er tenminste goed uit

http://images.google.com/(...)g3&aql=&oq=&gs_rfai=

heb je daar zware specs voor nodig?
pi_86523145
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:44 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

op een ps3 kan je toch gewoon een toetsenbord en muis aansluiten?
Maar kan je die dan wel gebruiken in bepaalde games?

RUSE is er trouwens ook voor de 360 en de PS3, heb de demo geprobeerd en in principe best speelbaar. Enige minpuntje was dat de AI ineens kwam rushen tijdens de tutorial :P
pi_86523157
quote:
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:46 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Redacted
pi_86523189
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:46 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

geen flauw idee..
en wat is er met "dat ziet er goed uit"?

er zijn nog steeds on overtroffen dos/win95 games die ik soms speel omdat ze gewoon gruwelijk tof zijn, ondanks dat ze er (relatief) kut uitzien :)
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:50:01 #66
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_86523212
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:48 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

[..]

quote:
Browser and/or OS not supported.

* Available for Windows Vista*, Windows XP*, Windows 2000*, and Windows 7*.

OSX hier.
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:51:22 #67
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_86523248
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:49 schreef mschol het volgende:

[..]

geen flauw idee..
en wat is er met "dat ziet er goed uit"?

ik zie tanks. geen vliegende boelshit en lasers.

quote:
er zijn nog steeds on overtroffen dos/win95 games die ik soms speel omdat ze gewoon gruwelijk tof zijn, ondanks dat ze er (relatief) kut uitzien :)
ja dat weet ik ook wel. heb van de week nog commander keen gespeeld. gewoon omdat het tof is. hedendaagse (en vooral RTS games) zuigen gewoon té hard.
pi_86523261
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:51 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

ik zie tanks. geen vliegende boelshit en lasers.
ah oke :s)
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:59:47 #69
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_86523453
dus. tot zo ver mijn frustaties qua games/pcs.
ome gdr gaat naar zn nest toe.

weltrusten allen!
  vrijdag 17 september 2010 @ 01:08:40 #70
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86523602
Weltruste ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties