True. Maar dat maakt niet uit. Ik kijk op hyves waar ik niet moet kijken, dat bedoelde ik met discipline.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je had je link sowieso al veranderd.
quote:Op donderdag 16 september 2010 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga mezelf verwijderen van hyves. Ik heb geen discipline meer.
Nee, vanwege de kou.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die niet gaan vanwege 3 spetters regen.
Daar is hyves voor.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
True. Maar dat maakt niet uit. Ik kijk op hyves waar ik niet moet kijken, dat bedoelde ik met discipline.
Is het zo erg geworden dat It'smichabitch je startpagina is?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
True. Maar dat maakt niet uit. Ik kijk op hyves waar ik niet moet kijken, dat bedoelde ik met discipline.
Libelle of Margriet?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik las in de flair een stukje dat vrouwen die vreemdgaan meer en betere sex hebben met hun minnaar dan met hun partner, leek me logisch eigenlijk.
O en het was niet de flair, maar dat paste wel bij de TT
Ik heb ook geen hyves, nu kan ik Ado niet controlerenquote:Op donderdag 16 september 2010 18:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, scheelt dat ik niet op zoek ben naar een chimi.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Allemaal chimi's op zoek naar warmte.
Nee, ik weet op welke ik wel moet en welke niet en ik ging naar die ik niet moest.quote:
Nee, want dan moet de vriendin mee. Dat betekend weer dat ik mij niet van de kaart kan drinken.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Altijd iemand regelen die je warm kan houden.
Doe niet alsofquote:Op donderdag 16 september 2010 18:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, scheelt dat ik niet op zoek ben naar een chimi.
Penisparade in de stad dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik hou helemaal neit van donderdagavond uit maar toch ga ik straks. zero chance op chimi's
De zaterdag vóór de kermis is er geen ruk aan. Of heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:38 schreef Potloodvis het volgende:
Sowieso is zaterdag Weert the place to be. Alleen even kijken vanaf hoe laat, want eerst verjaardagsfeest.
Nee maar sowieso minimal tot geen goeie chicks omdat school.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Penisparade in de stad dan?
quote:
Ik wil wel eens comparen, Chai tegen haar.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet spang is. Leer lezen rietjesman.
Ik zeg alleen dat ik vind dat ze niet zo'n "super mooie" kont heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |