Grefo's plakken ze op hun auto, katholieken eten ze.quote:
En ook op de ramen, tenminste hier in de buurt wel.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Grefo's plakken ze op hun auto, katholieken eten ze.
Oeh, fipo.
Da's makkelijker als 'ie mosselen wil eten.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waarom heeft die vis pootjes?
Hm, ze doen wel hun best...quote:Op donderdag 16 september 2010 16:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En ook op de ramen, tenminste hier in de buurt wel.
Met van die leuke moderne teksten.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Don't worry, het gaat vast goed.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:47 schreef Swietje het volgende:
Bah, ik moet zo naar school om tentamen te maken.Ik heb nu al last van faalangst.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:56 schreef loveli het volgende:
In het zuiden is het veel makkelijker, iedereen katholiek. En elke vrijdag vis.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zucht, ik krijg zojuist serieus van een klant een kettingmail doorgestuurd (met allemaal mailadressen van concurrenten in de CC).
En het is zo'n duidelijke...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes met je tentamen Swietje! Rare tijd trouwens voor een tentamen of ligt dat aan mij?
Bij ons in 't grefodorp zijn volgens mij nauwelijks katholieken te vinden maar iedere vrijdag staat er een visboer bij de super en rijdt er ook nog een viskar het hele dorp door.
Mijn ouders hebben ook een visje op hun auto.
There is no love sincerer than the love of food.
Bij ons was vrijdag frietdag. Niet patat natuurlijk, want zuiden.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:56 schreef loveli het volgende:
Wat laat.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:30 schreef Swietje het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
MM, inderdaad raar, vind ik ook. van 18.30 tot 21.30..
nou iddquote:Op donderdag 16 september 2010 18:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat laat.![]()
Om die tijd kan je je toch helemaal niet meer concentreren.
Is dat geen salamandertje?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waarom heeft die vis pootjes?
En ze hangen niet van die gekke posters op hun raam.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:56 schreef loveli het volgende:
En? Hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:30 schreef Swietje het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
MM, inderdaad raar, vind ik ook. van 18.30 tot 21.30..
Als ik goed opgelet heb bij discovery is dit de axotl, een onvolwassen soort salamandertje dat pootjes en kieuwen heeft ofzo.quote:
Ben je aan het redecoraten?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoofdpijn van de verflucht
Gewoon je tijd nemen, waar je het ook nodig voor hebt!quote:Op donderdag 16 september 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Lees jullie wel hoor... ben echt teveel met mijzelf bezig
Oh, ik dacht je huis al weerquote:Op donderdag 16 september 2010 19:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Eh ja mijn fiets wat accentjes en zo verbergen/accentueren..
Ja joh, doe je ding zoals je het zelf denkt te moeten doen ofzoquote:Op donderdag 16 september 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Andere tijdszonequote:Op donderdag 16 september 2010 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haaai!
Oh en nu ga ik weer eten zoeken want het is bijna 19.00!
Dat dus.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon je tijd nemen, waar je het ook nodig voor hebt!
Misschien heb ik iets gemist maar wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit, maar als je wil zwijgen mag het ook.quote:
* MinderMutsig zit naast Uniekjequote:Op donderdag 16 september 2010 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
en st naar Israel...
Zit ik dan op de kruispunt van friesland, drente en groningen...
DRENTUUUHH!!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
en st naar Israel...
Geldt dat ook voor mensen die bijklussen als fotograaf en daarom een kvk nummer hebben?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Makro is eigenlijk alleen voor bedrijven, verenigingen e.d. dus je bent een KvK nummer nodig...
Maar ik neem aan dat je wel iemand kent die een eigen bedrijfje heeft, hoeft geen horeca te zijn! (alleen kun je dan geen sterke drank kopen)
Oh ik heb eigenlijk wel een fiets nodig. En een krant zou geen kwaad kunnen. Eens kijken wat dat kost per maand. En niet chagarijnig zijn he, je bent leukquote:Op donderdag 16 september 2010 16:33 schreef neen het volgende:
Oh, nog studenten hier die nog een kutfiets willen? Als je een jaar lang een studenten abonnement op de Volkskrant neemt krijg je een die binnen een maand uit elkaar valt. Top.
Nou ik ga boodschappen doen en elders chagrijnen. Fijne avond he allenop deze fijne avond
Twijfels over nieuwe baan, als in of ik 't überhaupt wel kan want heb zo'n vermoeden dat 't nog veel erger dan vandaag kan zijn, en weet niet of ik dat eigenlijk wel trek. En als ik erover praat moet ik nu zoveel moeite doen om niet in huilen uit te barsten, en dat kan thuis wel maar op 't werk hoop ik dat toch echt te kunnen vermijden.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff, nee, dat was wel heeeeeeeel leuk trouwens
IHFC whats up?
KvK nummer is genoeg inderdaad!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor mensen die bijklussen als fotograaf en daarom een kvk nummer hebben?Maar niet eerlijk, ik wil ook goedkope spullen
.
[..]
Oh ik heb eigenlijk wel een fiets nodig. En een krant zou geen kwaad kunnen. Eens kijken wat dat kost per maand. En niet chagarijnig zijn he, je bent leuk.
Burgers FTW!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Er worden foto's verspreid van Baardmans?Zieeeen!
![]()
Ik voel me een hamburger op pootjes, maar mèn dat was een goeie burger! En nog niet eens zo duur ook!Met o.a. avocado erop! Moddervet, maar iig ook wat viezemientjes
![]()
Ik zie dat Uniekje ook een digi-hug nodig heeft, dus bij deze![]()
En madam Haat-snelle-auto's ook? Baantrubbels zijn kut![]()
Nu zo even filmpje kijken met vriendje en relaxen
En bedankt he! Je hebt waarschijnlijk (iig momenteel!) nog gelijk ook, na die kingsize burger!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
Maria! Je bent aangekomen ()
Jaaaa, ik ook!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:55 schreef Laureline het volgende:
Hoi, kan iemand mij die " gast van DAD" ook even doorPM-en? Ik ben wel benieuwd of het goed staat naast een juffrouw Engel
Ik snapte hem hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb heul nog geen baandinsdag nog een telefonisch interview, en dan wellicht wel...
enneh, aangekomen --> in de UK!
die heb ik ook pas gekeken!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik snapte hem hoor![]()
Succes dan met het interview!
Ik ga Coraline kijken
Toch fijn als je wat voor een ander kunt doen?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef j.t het volgende:
Ik kijk expeditie Robinson. Vond het heel knap hoe de vrouwen zich hebben ingehouden, zou ik niet kunnen!
Ben daar te agressief voor ...nu Oh Oh Cherso!
Pff, belt buurjongen aan, moet mijn fiets lenen omdat hij iemand moet ophalen ... meneer kan dan nooit nee zeggen ...ik houd er persoonlijk niet zo van, gaan ook bussen
dus, daar gaat mijn fiets
Waarom niet? Ik vind het echt hilarischquote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
oh oh cherso, dat daar mensen naar kijken
Lief.quote:Ik zie dat Uniekje ook een digi-hug nodig heeft, dus bij deze![]()
En madam Haat-snelle-auto's ook? Baantrubbels zijn kut![]()
ik heb er alleen voorstukjes van gezien en kon echt niet kiezen tussenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het echt hilarisch
Je moet er ook niet serieus naar gaan kijken, hier staat het op de achtergrond aanquote:Op donderdag 16 september 2010 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb er alleen voorstukjes van gezien en kon echt niet kiezen tussenen
en
en
kom uit Den Haag hè, vind Hagenezen niet zo.. euhm, boeiend!
Ik ben het vergeten. Morgen maar ff online kijken. Moeras-tvquote:Op donderdag 16 september 2010 21:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je moet er ook niet serieus naar gaan kijken, hier staat het op de achtergrond aan
Al die films waar ze op het eind lang en gelukkig gaan leven. Wat een onzin.quote:
Heb je ze ook gezien bij DWDD?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten. Morgen maar ff online kijken. Moeras-tv.
Ik kijk nooit naar DWDD... Dus, neequote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je ze ook gezien bij DWDD?
Jawel, maar goed! Ondertussen hebben we alles al geleend, zelfs onze PS2 staat erquote:Op donderdag 16 september 2010 21:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Toch fijn als je wat voor een ander kunt doen?
Kingpin? Comedy met beetje romantiek en geen happy end!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Al die films waar ze op het eind lang en gelukkig gaan leven. Wat een onzin.
Vandaag voor 't eerst. Wilde wel eens zien waar al die ophef nu over ging maar ik heb nog steeds geen idee. Die gasten zijn totaal onverstaanbaar (vooral die kleuterkop) en ze ondertitelen maar de helft.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
oh oh cherso, dat daar mensen naar kijken
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:55 schreef Merel het volgende:
Morgen ga ik dus tekenen voor dat huis. In m'n eentje. En ik ben wel heel blij, maar het hakt er ook wel in. Tijdje geleden droomde ik nog over een toekomst met de meneer. En nu doe ik dit, in de akte staat dat ik alleenstaand ben, en het voelt alsof ik daar ook voor teken.
Morgen beter.
Bijlezend, maar daar zit je toch echt beter dan in de kille drukke randstad.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
en st naar Israel...
Yup, vraag je pas maar aan.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor mensen die bijklussen als fotograaf en daarom een kvk nummer hebben?Maar niet eerlijk, ik wil ook goedkope spullen
.
Moet eerst even een kvk nummer aanvragen en wat beter worden met fotograferen enzoquote:
Morgen ga ik dus tekenen voor dat huis. In m'n eentje. En ik ben wel heel blij, maar het hakt er ook wel in. Tijdje geleden droomde ik nog over een toekomst met de meneer. En nu doe ik dit, in de akte staat dat ik alleenstaand ben, en het voelt alsof ik daar ook voor teken.
Morgen beter.
Lijkt me prima, probeer alleen is wat groente tussen het brood te doen.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:47 schreef Siral het volgende:
Halloooo, daar ben ik weer, na een tijdje![]()
Ik vraag me dus af, nu ik weer volle bak naar school/stage ga. Neem ik dus boterhammen mee. En dan smeer ik er altijd 5. En die verdeel ik zo over de dag:
Ochtend: 2 sneetjes volkoren (40+ kaas, kipfilet)
Middag: 2 sneetjes volkoren (Kipfilet of iets ander magers, en een met zoet)
Tussendoor rond 3/4 uur: 1 snee volkoren (mager beleg.)
Eet ik nou veel?Als ik minder meenemen kom ik serieus de dag niet door!!
Hmm oke... Sommige mensen vinden 5 sneeen over de dag verdeeld blijkbaar veel voor mij?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lijkt me prima, probeer alleen is wat groente tussen het brood te doen.
Dingen die niet snel soppig worden zijn vaak handig gezien je meeneemt, denk aan rucola, spinazie, veldsla...
Bij de kipfilet en het andere beleg (hartig).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga slapen, truste!
Sorryquote:Op donderdag 16 september 2010 23:56 schreef Siral het volgende:
[..]
Hmm oke... Sommige mensen vinden 5 sneeen over de dag verdeeld blijkbaar veel voor mij?![]()
Maar als ik dat niet doe sterf ik echt van de honger.
En why? Ik eet bij miijn avondeten sowieso altijd sla, en daarnaast nog groente. En twee stuks fruit per dag. Dus dat krijg ik genoeg binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Siral: lijkt me prima, misschien nog een stuk fruit mee?
Edit: spuit elf
Ik ben helemaal voorbereid op de colleges van morgen, en voel zelfs een beetje kriebels in mijn buik omdat een van die colleges zo leuk is. Er is een wonder geschiedt, ik ben dan toch echt een nerd.![]()
Heey Maria, fijn dat je goed bent aangekomen!Voor een appel oid heb ik helaas geen tijd om die op te eten tijdens mijn stage.. ik sta in een woonwinkel, en dat is echt een kwestie van snel je eten naar binnen proppen en weer door... Op school doe ik dat wel, maar sowieso eet ik savonds fruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga slapen, truste!
![]()
Maargoed ik hoor dus van verschillende mensen dat die 5 sneeen veel vinden.. Nu heb ik voor morgen gesmeerd:
Ochtend (half 9): 2 bruine sneetjes met achterham
Middag (1 uur): 2 bruine sneetjes, 1 met achterham 1 met pindakaas.
Tussendoor (3/4 uur): 1 bruin sneetje met achterham.
(Ik heb ff uitgerekend, dat zijn ongeveer 560 calorieen bijelkaar (klinkt toch als best veel))
En dan eet ik verder ook helemaal niks.. tot ik savonds thuis kom en om 7 uur mijn avond eten eet..
Nu twijfel ik dus echt of ik dan misschien 2 sneetjes minder moet gaan meenemen..
Ik ga ook lekker tukken, gnite
[ Bericht 0% gewijzigd door Siral op 17-09-2010 00:41:25 ]
Ik vind dit helemaal niet veel hoor! Misschien zelfs te weinig, afhankelijk van wat je als avondeten eet.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:47 schreef Siral het volgende:
Halloooo, daar ben ik weer, na een tijdje![]()
Ik vraag me dus af, nu ik weer volle bak naar school/stage ga. Neem ik dus boterhammen mee. En dan smeer ik altijd 5 sneeen. En die verdeel ik zo over de dag:
Ochtend: 2 sneetjes volkoren (40+ kaas, kipfilet)
Middag: 2 sneetjes volkoren (Kipfilet of iets ander magers, en een met zoet)
Tussendoor rond 3/4 uur: 1 snee volkoren (mager beleg.)
Eet ik nou veel?Als ik minder meenemen kom ik serieus de dag niet door!!
Morgen beter.
Dat is absoluut niet teveel. Je moet dan 's avonds nog 1000 calorieën naar binnen werken om aan 1500 calorieën te komen en dat is flink bunkeren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Voor een appel oid heb ik helaas geen tijd om die op te eten tijdens mijn stage.. ik sta in een woonwinkel, en dat is echt een kwestie van snel je eten naar binnen proppen en weer door... Op school doe ik dat wel, maar sowieso eet ik savonds fruit![]()
Maargoed ik hoor dus van verschillende mensen dat die 5 sneeen veel vinden.. Nu heb ik voor morgen gesmeerd:
(Ik heb ff uitgerekend, dat zijn ongeveer 560 calorieen bijelkaar (klinkt toch als best veel))
En dan eet ik verder ook helemaal niks.. tot ik savonds thuis kom en om 7 uur mijn avond eten eet..
Nu twijfel ik dus echt of ik dan misschien 2 sneetjes minder moet gaan meenemen..
Euh je gaat toch niet minder brood eten en dan honger lijdenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Voor een appel oid heb ik helaas geen tijd om die op te eten tijdens mijn stage.. ik sta in een woonwinkel, en dat is echt een kwestie van snel je eten naar binnen proppen en weer door... Op school doe ik dat wel, maar sowieso eet ik savonds fruit![]()
't Is nog best druk, op de kruising drenthe/friesland/groningenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig zit naast Uniekje
Groningen/Friesland/Drenthe is happening.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:23 schreef sigme het volgende:
[..]
't Is nog best druk, op de kruising drenthe/friesland/groningen.
Jammer. Anders kom je toch gewoon af en toe even binnenvallen zonder teruglezen en gedoe?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:49 schreef ihatefastcars het volgende:
Ik haak even af, betwijfel sowieso of het een meerwaarde voor iemand heeft als ik hier tussendoor zeur. Voor mezelf in ieder geval niet tbh. Succes aan allen en vooral enjoy (want blijf het toch bijzonder vinden hoe jullie iig elkaar steunen enzo)!
Kom jij eens even terug. We zeuren allemaal wel eens! Dat mag!quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:49 schreef ihatefastcars het volgende:
Ik haak even af, betwijfel sowieso of het een meerwaarde voor iemand heeft als ik hier tussendoor zeur. Voor mezelf in ieder geval niet tbh. Succes aan allen en vooral enjoy (want blijf het toch bijzonder vinden hoe jullie iig elkaar steunen enzo)!
Jij bent belangrijker dan wij hoor (voor jou). En je zit mij helemaal niet in de weg met je gezeur. Kom alsjeblieft gewoon weer langs wanneer je zin hebt - je bent ons geen uitleg verschuldigd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:49 schreef ihatefastcars het volgende:
Morgen beter.
Je moet gewoon lekker posten wat jij zelf wil en niet denken aan wat anderen hier willen. En als je dat niet wil ook oké, als je er een andere keer wel behoefte aan hebt gewoon doen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:49 schreef ihatefastcars het volgende:
Brandnetelprutje staat hier al opquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:28 schreef j.t het volgende:
Rot powerpoint, mn plaatje wil niet de kleur van mn achtergrond aannemen![]()
Laat maar, heb al een ander plaatje![]()
En ik ga een pot venkelthee zetten
Psies! Wat Neen zegt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:18 schreef neen het volgende:
Gister was een kutdag maar een heerlijke nacht hoor, absoluut absoluut
[..]
Je moet gewoon lekker posten wat jij zelf wil en niet denken aan wat anderen hier willen. En als je dat niet wil ook oké, als je er een andere keer wel behoefte aan hebt gewoon doen.
Ik kreeg door die smiley van Neen heel andere gedachten ..quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:45 schreef nienja het volgende:
[..]
Psies! Wat Neen zegt.
(Goed slapen daar knapt een mens van op!)
Als je werk hebt, waarom dan nog ww aanvragen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:59 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik kreeg door die smiley van Neen heel andere gedachten ..![]()
Eniwee, was even bezig met een ww uitkering van afgelopen zomervakantie aan te vragen. Dan moet ik me volgens de meneer aan de telefoon eerst als werkzoekende inschrijven op werk.nl ... ook al heb ik inmiddels weer werkuhmmm, oké het zal wel!
Omdat ik in de zomervakantie 3,5 week niet uitbetaald heb gekregen en ik volgens mn werkgever daar nog ww over mag aanvragen. En 3,5 week is dus gewoon bijna een compleet salaris. Dus als het kan, doe ik het graag! Want mede daardoor, loop ik nu financieel een beetje achter de feiten aan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je werk hebt, waarom dan nog ww aanvragen?
Maar als je niet als werkzoekende ingeschreven was, heb je toch geen recht op WW?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:59 schreef j.t het volgende:
Eniwee, was even bezig met een ww uitkering van afgelopen zomervakantie aan te vragen. Dan moet ik me volgens de meneer aan de telefoon eerst als werkzoekende inschrijven op werk.nl ... ook al heb ik inmiddels weer werkuhmmm, oké het zal wel!
Oja. Nu zie ik het ook!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:59 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik kreeg door die smiley van Neen heel andere gedachten ..![]()
Oh, had je baas zo'n speciale regeling, dan heb ik geen idee hoe het werkt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:08 schreef j.t het volgende:
[..]
Omdat ik in de zomervakantie 3,5 week niet uitbetaald heb gekregen en ik volgens mn werkgever daar nog ww over mag aanvragen. En 3,5 week is dus gewoon bijna een compleet salaris. Dus als het kan, doe ik het graag! Want mede daardoor, loop ik nu financieel een beetje achter de feiten aan.
alleen als je nog steeds werkzoekende bent volgens mij en wellicht moet je dan aantonen dat je gesolliciteerd hebt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Maar als je niet als werkzoekende ingeschreven was, heb je toch geen recht op WW?
Kan dat trouwens uberhaupt, met terugwerkende kracht ww aanvragen?
Blijkbaar, want doordat het kantoor gesloten was in de zomervakantie (onderwijs he!) kon ik ze pas achteraf erop aanspreken en konden zij mij achteraf pas zeggen dat ik ww mocht aanvragen. Er was nog een meisje op een andere school die hetzelfde had, dus die heb ik zonet gemaild, hoe het bij haar gaat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Maar als je niet als werkzoekende ingeschreven was, heb je toch geen recht op WW?
Kan dat trouwens uberhaupt, met terugwerkende kracht ww aanvragen?
Dat doen ze toch sowieso als jij voor iemand invalt? Want die zieke krijgt ook gewoon doorbetaald. Maar ze konden jou a la minute ontslaan omdat je geen vast contract had?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:13 schreef j.t het volgende:
[..]
Blijkbaar, want doordat het kantoor gesloten was in de zomervakantie (onderwijs he!) kon ik ze pas achteraf erop aanspreken en konden zij mij achteraf pas zeggen dat ik ww mocht aanvragen. Er was nog een meisje op een andere school die hetzelfde had, dus die heb ik zonet gemaild, hoe het bij haar gaat.
Ik hoop het iig.
De regeling is namelijk (in het onderwijs) als je voor 1 maart een functie inneemt tot de zomer dat je dan doorbetaald wordt. Maar omdat degene waarvoor ik inviel de laatste dag (niet eens zijn werkdag, dus ik had alles al compleet ingevallen) zichzelf beter meldde, kon ik niet door worden betaald. Anders betalen ze 2 mensen voor 1 functie, daar zijn geen potjes voor.
Nette lijstjes aurum!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:19 schreef _aurum_ het volgende:
lijstjes:
Gister:
O: havermoutprutje
T: eiwitshake
L: Kipfilet, pindakaas en 2 roggebrood
T: 1/2 komkommer, 2 tomaten
D: Nasi met ei en tauge dit kon zo de vuilnisbak in want de tauge bleek bedorven![]()
Improvisatie eten: Pasta met knoflook, pepers en olijfolie en een beetje kaas+ left over kippenpootje
T: 2 ei en 1 eiwit.
Vandaag:
O: havermoutprutje
T: eiwitshake
L: Kipfilet, pindakaas en 2 roggebrood
T: 1/2 komkommer, 2 tomaten
S: Fitness
D: Eten bij mijn broertje, want hij heeft een nieuw katje. Waarschijnlijk gaan we Chinees halen
T: 2 ei en 1 eiwit.
Ja, het is lastig uit te leggen, omdat ik zelf niet altijd alles snap. Ik ben op zich niet ontslagen. Want ik was een invaller. Als invaller heb je geen contract, dus idd, als ze van je af willen kan dat meteen. Maar andersom natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat doen ze toch sowieso als jij voor iemand invalt? Want die zieke krijgt ook gewoon doorbetaald. Maar ze konden jou a la minute ontslaan omdat je geen vast contract had?
Mwaah, dat havermout gebeuren ziet er ook niet smakelijk uit als het klaar is. Dus dat mag wel onder de noemer prutjequote:Op vrijdag 17 september 2010 10:22 schreef V1z0R het volgende:
Nette lijstjes aurum!
(pas op trouwens met het woord prutje)
Ik wilde gisteravond havermout eten als toetje, helaas was het ontploft in de magnetron, dat zag er ook niet al te smakelijk uitquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mwaah, dat havermout gebeuren ziet er ook niet smakelijk uit als het klaar is. Dus dat mag wel onder de noemer prutjevind ik
Hmm, we werken toch voor hetzelfde bedrijf he? Nog geen laptops of iPod gezien aan deze kant.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:33 schreef Syrena het volgende:
Anna, ik ben ook een bedoholic![]()
Wat ww betreft geen idee. Ik weet wel dat mijn collega en ik pas na een maand ziekte van andere collega betaald kregen, omdat het UWV pas na een maand ziekte de loonbetaling overneemt en de organisatie geen twee lonen naast elkaar wilde betalen. Of kon betalen, maar daar twijfel ik aan als ik zie wat er aan laptops en iPods verstrekt wordt
Hm, daar had ik het ook wel voor gedaan trouwensvolgende keer eens voorstellen als ze weer gaan jammeren dat de loonkosten zo hoog liggen
![]()
Geen fan van havermout, dus vind het sowieso prutquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mwaah, dat havermout gebeuren ziet er ook niet smakelijk uit als het klaar is. Dus dat mag wel onder de noemer prutjevind ik
Heb wel wat inspiratie voor gezonde hapjes, maar dat bedoel je denk ik nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen fan van havermout, dus vind het sowieso prut
Heeft iemand nog ideeën voor lekkere hapjes? (bierdrinkende kerels)
Heb al mosselen in spek (gepaneerd) met ravigotesaus, gefrituurde worst, wil d'r nog iets bij doen maar de inspiratie is op
Mag hoor! Die andere 2 zijn al vettig genoeg, dus iets gezonds erbij misstaat zeker nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:51 schreef j.t het volgende:
[..]
Heb wel wat inspiratie voor gezonde hapjes, maar dat bedoel je denk ik niet
euhm bitterballen en blokjes kaas?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb al mosselen in spek (gepaneerd) met ravigotesaus, gefrituurde worst, wil d'r nog iets bij doen maar de inspiratie is op
Ik vind courgettekoekjes er heel spannend uitzien. Maar geen idee of dat nog lekker smaakt ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mag hoor! Die andere 2 zijn al vettig genoeg, dus iets gezonds erbij misstaat zeker niet
http://www.kayotic.nl/blog/honey-glazed-chicken-bacon-bitesquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:47 schreef V1z0R het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
http://www.kayotic.nl/blog/honey-glazed-chicken-bacon-bites
dan koop je nog een memory stickquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:08 schreef j.t het volgende:
Hmm, mn 16 gig usb stick zit bijna vol. Alles wat erop staat is belangrijk ...
Gmail account en uploaden naar google docs ofzo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:08 schreef j.t het volgende:
Hmm, mn 16 gig usb stick zit bijna vol. Alles wat erop staat is belangrijk ...
soms zijn problemen niet eens problemenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dan koop je nog een memory stick
receptje?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: 2 volkoren crackers met bieslookroomkaas
T: banaan
L: zelfgemaakte focaccia met pesto (is bést veel, zal straks wel foto maken)
D: kip (een halve de man) met gegrilde groenten en een knoflooksausje
T: wijntje
Klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
soms zijn problemen niet eens problemen
Maar dat is het punt juist, ik gebruik 'prutje' als ik nog geen idee heb wat ik er mee ga doen. Ik weet alleen welke groente en welk vlees maar heb nog geen beslissing gemaakt over de rest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
Prutje.... Heb zo#n hekel aan dat woord!
Fout:
-''Wat ga jij vanavond eten?''
- ''Hm, ik denk een kip-groenteprutje''
- ''Gatver!''
Beter:
-''Wat ga jij vanavond eten?''
- ''Hm, ik denk kip en spinazie aangemaakt met verse tuinkruiden, wittewijn en kruidenroomkaas.''
- ''Oh, dat klinkt lekker!!''
Dus.
Maar het gaat hier om WW hè. Dus werken met behoud van WW.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:29 schreef loveli het volgende:
Volgens mij met je minstens een half jaar weg zijn voor je weer in hetzelfde bedrijf aan de slag mag. En dan met OT-contracten aan de slag, na 3 jaar mag je niet meer verlengen, maar moet er een BT gegeven worden.
Kwartje valt pas later, kon me (net als MwP) niet voorstellen dat ze je dan 3 jaar aan het lijntje mogen houden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Maar het gaat hier om WW hè. Dus werken met behoud van WW.![]()
Het fijne weet ik daar niet van, maar het is voor bedrijven die het moeilijk hebben en anders op een faillissement afstevenen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh die zomerpasta met ricotta van XM ziet er goed uit en laat ik nou alles daarvoor in huis hebben!
Denk dat wij dat ook doen vanavond, of morgen en vanavond stamppot andijvie.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
250 gram bloem
5 gram gist
150ml lauw water
wat honing of suiker
gist, water en suiker mengen, kwartiertje laten staan
dit mengen met het bloem tot je een soepel en glad deeg hebt en dat afgedekt laten rijzen (ik doe meestal een uurtje).
Voor over de focaccia heb ik nu: olijfolie, geperste knoflook, zout en gedroogde rozemarijn en tijm
Nadat het gerezen is platslaan, focaccia maken en bestrijken met olijfoliespul![]()
dan weer even een half uurtje laten rijzen en in de oven op 220 graden, ongeveer een kwartiertje
Ik heb nog maar 1 aubergine want de rest is in de moussaka verdwenen afgelopen week maar dan maak ik er wel een salade bij o.i.d.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik maak 'm wel met twee aubergines ipv 1 en met volkorenspagetti ipv normale.
Thanks!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
250 gram bloem
5 gram gist
150ml lauw water
wat honing of suiker
gist, water en suiker mengen, kwartiertje laten staan
dit mengen met het bloem tot je een soepel en glad deeg hebt en dat afgedekt laten rijzen (ik doe meestal een uurtje).
Voor over de focaccia heb ik nu: olijfolie, geperste knoflook, zout en gedroogde rozemarijn en tijm
Nadat het gerezen is platslaan, focaccia maken en bestrijken met olijfoliespul![]()
dan weer even een half uurtje laten rijzen en in de oven op 220 graden, ongeveer een kwartiertje
Ontbijten met cola lightquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje van gisteren:
O: -
T: cola light
L: stokbroodje (nog warm, geen beleg en snel-snel naar binnen geduwd)
T: rest van de cola light
D: biefstuk met frites en boontjes
T: wat Pringles
BAGGERLIJSTJE!!![]()
Ik snap nu -denk ik- waarom ik in de vakantie zoveel ben aangekomen. Bovenstaand lijstje (O, T, L, T) zijn namelijk representatief voor +/- het hele afgelopen schooljaar. Dat is bijna uithongeren, overdag tenminste.
In de vakantie ben ik ineens 'normaal' gaan eten (en niet echt Slankies-approved). Denk dat mijn lijf toen snel extra reserves is gaan aanmaken (of klinkt dat heel erg gek?).
Anyway, de knop moet om. Ik moet vanaf volgende week gewoon gezond eten gaan meenemen naar 't werk, anders wordt het helemaal niks met me. En in de vakantie voelde ik me juist zo goed qua buik/darmen/algehele gezondheid (alleen jammer van die extra kilo's).
Het is wel bij een ander bedrijf (sociale dienst), waar blijkbaar wachtlijsten zijn. Hij weet dat werken beter is dan uit zn neus vreten en computeren, maar nu doet ie hetzelfde voor 400 euro minder, das wel heel zuur voor hem en makkelijk voor de werkgever!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Kwartje valt pas later, kon me (net als MwP) niet voorstellen dat ze je dan 3 jaar aan het lijntje mogen houden.
Ik ook niet, ik dacht dat zoiets maar een paar maanden mocht.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Kwartje valt pas later, kon me (net als MwP) niet voorstellen dat ze je dan 3 jaar aan het lijntje mogen houden.
Oh, op die manier. Ik kan cola goed hebben (met mijn darmen) dus dat is juist een 'veilige' keuze voor mij. Ben altijd bang voor plotselinge krampen als ik voor de klas sta.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:42 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel, dat je daar zin in hebt op de nuchtere maag.
Die gaan er wel weer vanaf als je lichaam begrijpt dat opsparen niet nodig is en als je wat meer gaat sporten. Het kan wel een tijdje duren voor er een evenwicht intreedt, maar het komt goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef Cocotrimonium het volgende:Anyway, de knop moet om. Ik moet vanaf volgende week gewoon gezond eten gaan meenemen naar 't werk, anders wordt het helemaal niks met me. En in de vakantie voelde ik me juist zo goed qua buik/darmen/algehele gezondheid (alleen jammer van die extra kilo's
).
wat let hem om op zoek te gaan naar een andere baan? Of werkt hij in Lutjebroek ofzo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is wel bij een ander bedrijf (sociale dienst), waar blijkbaar wachtlijsten zijn. Hij weet dat werken beter is dan uit zn neus vreten en computeren, maar nu doet ie hetzelfde voor 400 euro minder, das wel heel zuur voor hem en makkelijk voor de werkgever!
1 a 1,5 kilo is er ook alweer vanafquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die gaan er wel weer vanaf als je lichaam begrijpt dat opsparen niet nodig is en als je wat meer gaat sporten. Het kan wel een tijdje duren voor er een evenwicht intreedt, maar het komt goed
Met pdd-nos en begeleid wonen heb je wat minder kansen dan de gemiddelde nederlander. Wel heeft hij dit werk via het cwi, als er betaald werk is gaat hij dat zeker doen, maar dit schijnt een beproefde methode te zijn, dus elders wordt het ook werken met behoud van uitkering.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat let hem om op zoek te gaan naar een andere baan? Of werkt hij in Lutjebroek ofzo?
Misschien heb je het niet meegekregen, maar werk ligt bepaald niet voor het oprapen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat let hem om op zoek te gaan naar een andere baan? Of werkt hij in Lutjebroek ofzo?
Ah dit is die geweldige nieuwe methode om mensen met problemen aan het werk te krijgen. De werkgever kan ze lekker lang zonder risico en nagenoeg gratis uitproberen en de werknemer mag zijn uitkering houden en werken voor minder inkomen dan normaal. Alles in het kader van een goede integratie uiteraard.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Met pdd-nos en begeleid wonen heb je wat minder kansen dan de gemiddelde nederlander. Wel heeft hij dit werk via het cwi, als er betaald werk is gaat hij dat zeker doen, maar dit schijnt een beproefde methode te zijn, dus elders wordt het ook werken met behoud van uitkering.
Je wordt voor het blok gezet zo, als hij niet werkt krijgt hij geen geld, maar zekerheid over deen contract krijgt hij ook niet, terwijl hij hetzelfde werk doet.
mjaah, door zijn ziekte zullen ze misschien eerder misbruik van de situatie maken. Kan hij de situatie dan niet bespreken met het CWI? Of iets van rechtswinkel/rechtsbijstand?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Met pdd-nos en begeleid wonen heb je wat minder kansen dan de gemiddelde nederlander. Wel heeft hij dit werk via het cwi, als er betaald werk is gaat hij dat zeker doen, maar dit schijnt een beproefde methode te zijn, dus elders wordt het ook werken met behoud van uitkering.
Je wordt voor het blok gezet zo, als hij niet werkt krijgt hij geen geld, maar zekerheid over deen contract krijgt hij ook niet, terwijl hij hetzelfde werk doet.
Misschien heb jij het niet meegekregen, er is altijd werk. Hooguit dat het niet altijd aansluit op je wensen/eisenpakket.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Misschien heb je het niet meegekregen, maar werk ligt bepaald niet voor het oprapen.
Magere yoghurt van de Zuivelhoeve is 49 cent per pak en lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef Chicolate het volgende:
Weekend weg, moet nog zoveel doen en weet gewoon even niet waar te beginnen. Over uurtje moet ik hier weg en ik moet nog: tas inpakken, was vouwen, afwas doen, huiswerk maken, lessen voorbereiden. Dus dat wordt laptop mee en tijdens het weekend huiswerk + lessen doen. Ik kan me ook nooit aan mn eigen planningen houden, pff.
Ik moet ook echt weer gezond gaan eten, heb blijkbaar teveel snoep + koek in huis, alles wat er ooit af was zit er weer aan. Met kleren aan ziet alles er nog prima uit, maar als je gaat voelen/uitkleden is duidelijk te zien dat er een zacht laagje over mn buik/heupen/armen heen zit. Nu even nadenken over wat ik dan wél tussendoor ga eten. Kwark is duur enzo.
Anders kom je dat de laag- en nietopgeleiden bij mij in de buurt dat vertellen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Misschien heb jij het niet meegekregen, er is altijd werk. Hooguit dat het niet altijd aansluit op je wensen/eisenpakket.
Met die jongen z'n situatie gaat dit natuurlijk niet helemaal op...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Misschien heb jij het niet meegekregen, er is altijd werk. Hooguit dat het niet altijd aansluit op je wensen/eisenpakket.
Er zijn nog altijd meer werkzoekenden dan banen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het leven altijd even eerlijk isquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Anders kom je dat de laag- en nietopgeleiden bij mij in de buurt dat vertellen.
dat zeg ik toch ook niet? Er zijn altijd uitzonderingen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:07 schreef Perruche het volgende:
Met die jongen z'n situatie gaat dit natuurlijk niet helemaal op...![]()
Hierbij aanhakend: Zouden jullie een detacheringsbaan met: vast contract, met auto, maar geen zekerheid over werkzaamheden, inruilen voor een leuke vaste baan met: jaarcontract, beter salaris en secundaire voorwaarden, maar zonder auto?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien heb je het niet meegekregen, maar werk ligt bepaald niet voor het oprapen.
Hangt van de afstand tot aan je werk af en de reiskostenvergoeding. Verder van je eigen ambities: wil je vrijheid (want dat heb je toch in de detachering) of vastigheid? Gezien het betere salaris, de leukheid van de baan, de goede secundaire voorwaarden zou ik voor de vaste baan gaan denk ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hierbij aanhakend: Zouden jullie een detacheringsbaan met: vast contract, met auto, maar geen zekerheid over werkzaamheden, inruilen voor een leuke vaste baan met: jaarcontract, beter salaris en secundaire voorwaarden, maar zonder auto?
Er is echt wel iets te vinden voor laag opgeleiden. Bloemenveiling, productiewerk, nachtwerk...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Anders kom je dat de laag- en nietopgeleiden bij mij in de buurt dat vertellen.
Dat wordt in Duitsland juist aangeraden bij borstvoedingquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:18 schreef j.t het volgende:
Het voedingscentrum adviseert voorzichtig te zijn met het gebruik van venkelthee en bepaalde kruiden. In venkel, basilicum, anijs, nootmuskaat, folie, drago, pesto en kaneel komen namelijk van nature de aromastoffen estragol, methyleugenol en safrol voor. Bij dieren blijken deze stoffen schadelijk te zijn. Hoewel onvoldoende bekend is over de risico’s voor de mens, zijn er sterke aanwijzingen voor een schadelijk effect....Drink niet te vaak venkel- en anijsthee
Hmm, je mag ook niks meer he
En dan zijn er een boel factoren idd die het lastig maken. Want mijn moeder is 50 en die solliciteert bij het leven af en overal vinden ze haar te oud.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:21 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben het wel een beetje met aurum eens eigenlijk. Niet in alle situaties en neit voor iedereen. Maar voor de meerderheid van de mensen is er wel werk te krijgen. Niet altijd leuk, goed betaald of uitdagend werk. Maar wel werk.
Dat is dus gewoon niet zo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:21 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben het wel een beetje met aurum eens eigenlijk. Niet in alle situaties en neit voor iedereen. Maar voor de meerderheid van de mensen is er wel werk te krijgen. Niet altijd leuk, goed betaald of uitdagend werk. Maar wel werk.
Ik ga het ook weer eens proberen voor je op mijn werk. Ik vind dat ze een student moeten aannemen voor o.a. vertalingen, ondersteunende ict-werkzaamheden, data-invoer (en ook outboundwerk, maar dit heb je niet gelezenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje gaat maar weer 's verder met solliciteren!
Zie nog genoeg niet-Poolse uitzendkrachten rondlopen die bijna te stom zijn om hun schoenveters te strikken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet zo.
Schoonmaakwerk is er niet, fabrieken kom je zonder opleiding niet meer binnen, de bouw ligt op zijn gat en voor outbound callcenterwerk onderteken je tegenwoordig een prestratiecontract waardoor ze je er zo uit kunnen flikkeren.
En mocht er eens een vacature voor een baan zonder opleiding zijn, dan wordt de goedkope Pool aangenomen.
Schoonmaakwerk is er wel. Zeker weten. Winkelpersoneel wordt ook altijd gezocht. De Mac zoekt altijd mensen. In de tuinbouw is er ook altijd werk. En ja, prestatiecontracten heb je overal. Ook bij 'echte' banen. Denk je dat ze mij in dienst houden als ik niet naar behoren presteer?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet zo.
Schoonmaakwerk is er niet, fabrieken kom je zonder opleiding niet meer binnen, de bouw ligt op zijn gat en voor outbound callcenterwerk onderteken je tegenwoordig een prestratiecontract waardoor ze je er zo uit kunnen flikkeren.
En mocht er eens een vacature voor een baan zonder opleiding zijn, dan wordt de goedkope Pool aangenomen.
Kwark is 49 cent per 500 gramquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef Chicolate het volgende:
Weekend weg, moet nog zoveel doen en weet gewoon even niet waar te beginnen. Over uurtje moet ik hier weg en ik moet nog: tas inpakken, was vouwen, afwas doen, huiswerk maken, lessen voorbereiden. Dus dat wordt laptop mee en tijdens het weekend huiswerk + lessen doen. Ik kan me ook nooit aan mn eigen planningen houden, pff.
Ik moet ook echt weer gezond gaan eten, heb blijkbaar teveel snoep + koek in huis, alles wat er ooit af was zit er weer aan. Met kleren aan ziet alles er nog prima uit, maar als je gaat voelen/uitkleden is duidelijk te zien dat er een zacht laagje over mn buik/heupen/armen heen zit. Nu even nadenken over wat ik dan wél tussendoor ga eten. Kwark is duur enzo.
Uhm voor als je het echt wilt weten:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zaten helemaal vol en hadden alleen plek voor spoedgevallenZe vroeg waarom gaat het als ik vragen mag. Dus ik vertellen. En toen zag ze de notitie van de dokter, als het weer voorkomt, wil hij direct naar kijken.
![]()
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Ja goede overwegingen. En als ik ze maak kom ik tot dezelfde conclusie als jij. Maandag gesprek, wellicht kan ik een vast contract bedingen, omdat ik zo uitzonderlijk ben en niemand anders mijn werk kan doenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt van de afstand tot aan je werk af en de reiskostenvergoeding. Verder van je eigen ambities: wil je vrijheid (want dat heb je toch in de detachering) of vastigheid? Gezien het betere salaris, de leukheid van de baan, de goede secundaire voorwaarden zou ik voor de vaste baan gaan denk ik.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:35 schreef j.t het volgende:
[..]
Uhm voor als je het echt wilt weten:Meehh. Dat is naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zaten helemaal vol en hadden alleen plek voor spoedgevallenZe vroeg waarom gaat het als ik vragen mag. Dus ik vertellen. En toen zag ze de notitie van de dokter, als het weer voorkomt, wil hij direct naar kijken.
![]()
Heb ik ook eens gehad ja.
Sterkte!
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Zou er vanafhangen hoe mijn partner erin staat. Op dit moment ben ik kostwinnaar, dus zou ik voor de detacheringsbaan gaan. Tenzij de andere baan 30k per jaar meer oplevert, dan neem ik het risico welquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:18 schreef anna82 het volgende:
Hierbij aanhakend: Zouden jullie een detacheringsbaan met: vast contract, met auto, maar geen zekerheid over werkzaamheden, inruilen voor een leuke vaste baan met: jaarcontract, beter salaris en secundaire voorwaarden, maar zonder auto?
Mjaah, dat bedoel ik eigenlijk ook. Alleen komt de nuancering niet goed over on zhe InterwebZzquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:21 schreef Tinkepink het volgende:
Het is een beetje jammer, maar in Nederland weten ze kennis niet zo goed te waarderen. Waarbij ze je in andere landen/culturen op handen dragen omdat je veel levenservaring/levenswijsheid hebt, bekijkt men het hier veelal van de negatieve kant....Waarbij men alleen de nadelen naar voren weet te halen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:24 schreef j.t het volgende:
En dan zijn er een boel factoren idd die het lastig maken. Want mijn moeder is 50 en die solliciteert bij het leven af en overal vinden ze haar te oud.
Dus ... voor iedereen is het weer anders.
Je zult het dan wel beter weten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef Tinkepink het volgende:
Schoonmaakwerk is er wel. Zeker weten. Winkelpersoneel wordt ook altijd gezocht. De Mac zoekt altijd mensen. In de tuinbouw is er ook altijd werk. En ja, prestatiecontracten heb je overal. Ook bij 'echte' banen. Denk je dat ze mij in dienst houden als ik niet naar behoren presteer?
Er stond alleen maar kwark van 1,50 per 500g en dat vond ik een beetje duur. Maar kan ook yoghurt kopen natuurlijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Kwark is 49 cent per 500 gram
ja, hier ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In Amsterdam is er in ieder geval genoeg werk in winkels enzo, iedere winkel die ik de laatste tijd binnenloop heeft een "personeel gezocht" ding op de ruit hangen.
Avond/nachtwerk, ben je niet te oud voorquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, hier ookalleen is 25 duidelijk te oud
ookal zeggen ze van niet
!
De enige nachtbanen in deze regio zijn in de zorg, psychiatrie of de ICT. Denk niet dat MoBlo daar de papieren voor heeft.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Avond/nachtwerk, ben je niet te oud voor
[..]
Uhm voor als je het echt wilt weten:Dankje! Nu spookt dit in m'n hoofd, kan ik me lekker afzijdig van de vrouwen houden dit weekend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zaten helemaal vol en hadden alleen plek voor spoedgevallenZe vroeg waarom gaat het als ik vragen mag. Dus ik vertellen. En toen zag ze de notitie van de dokter, als het weer voorkomt, wil hij direct naar kijken.
![]()
Had nooit op de spoiler moeten drukken
LOL Tink, zo'n lange lijst had ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkzoekenden nogmaals succes!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ikea (ochtend/avondvulploeg), fabriekswerk, stom werk in een drukkerij, orderverzamelaar, nachtportier, etc etc.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De enige nachtbanen in deze regio zijn in de zorg, psychiatrie of de ICT. Denk niet dat MoBlo daar de papieren voor heeft.
Avondwerk is hier over het algemeen callcenterwerk, maar dan moet je wel alle tests en de (fulltime) opleiding door zien te komen, of überhaupt aangenomen worden.
Wut?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb ook echt van alles gedaan voor ik echt fulltime ging werken. Horeca, bode op een advocatenkantoor, heb jaaaarenlang iedere avond na school kantoren en fabriekswc's gepoetst, hennepkwekerij, callcenterwerk, ben accountmanager geweest tussen mn 2 studies in, heb als biebmiep gewerkt en zelfs nog een dag broodjes verkocht op het station. Dat was wel echt vreselijk. Oh en mappen zitten vouwen..
WIET!quote:
Ik maakte stekjes, maar kloptquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
WIET!
knippen levert altijd wel goed geld op
quote:man.... Jij was zoooooo weg! Ik denk dat iedereen zich wel een
beetje aangerand heett gevoeld door jou, vooral de paal binnen de
societeit. Nuff said
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
zo, en nu ga ik een verse focaccia naar binnen werken
1337!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Het punt is dus dat hier nauwelijks stom werk is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Ikea (ochtend/avondvulploeg), fabriekswerk, stom werk in een drukkerij, orderverzamelaar, nachtportier, etc etc.
Stom werk kan best aardig verdienen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
LiefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kak aan het plafond - check!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou..ik heb dingen gezien in die fabriekswc's.. Dat doe je je ergste vijand nog niet aan. Sommigen weten de kak zelfs op het plafond te krijgen
.
Oh gruwel. Echt respect dat jullie dat gedaan hebben!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kak aan het plafond - check!
Gebruikt maandverband met smerige kant op muur - check!
Gebruikte tampon naar je hoofd geslingerd krijgen door dronken trut - check!
Uitglijden in de drol verstopt onder het toiletpapier - check!
Die goede oude tijd
Kadaverbakken leegruimen en schoonmaken was nog smeriger, dat ook maar 4weken volgehoudenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh gruwel. Echt respect dat jullie dat gedaan hebben!
Ik was een lui wezen dat alleen werkte in de zomervakantie (datatypiste, receptioniste) en de rest van haar leven al koffie drinkend doorbracht in de universiteitskantine. Daarom heb ik nu een giga studieschuld gecombineerd met geen spaargeld![]()
Hij rijdt in een Ferrari met allemaal Disney-stickers ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn psych is net de broer van Wibi sjoeraaaadie, dus ik kan hem niet zo serieus nemen
Bovendien vergeten mensen nog wel eens dat ze voor die 1001 bijbaantjes voor of tijdens hun studie voornamelijk zijn aangenomen omdat ze een jonge goedkope kracht waren. Voor dergelijke baantjes nemen de meeste bedrijven gewoon geen dertigers (of ouder) aan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het punt is dus dat hier nauwelijks stom werk is.
Drukkerijen hebben we nauwelijks meer, die vallen nu vrijwel allemaal onder de Thieme-groep in Delft of onder die grote krantenmagnaat.
Dus de drukkerijen die er nog wel zijn kunnen kiezen uit een overdaad aan zeer ervaren krachten.
In de fabrieken werken de (gekwalificeerde) jongeren uit de Achterhoek, IKEA neemt alleen jonge goedkope krachten aan (edit: voor een bijbaan van 16 uur in de bevoorrading vragen ze "Je hebt een MBO- of VMBO 4-diploma op zak"), niemand zal een vrouwelijke nachtportier aannemen, we hebben geen kassen en ik zou niet weten waar je orders zou kunnen verzamelen.
Fijn dat dat in de randstad anders is, maar hier is werk echt niet zomaar te vinden.
[..]
Uhm voor als je het echt wilt weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zaten helemaal vol en hadden alleen plek voor spoedgevallenZe vroeg waarom gaat het als ik vragen mag. Dus ik vertellen. En toen zag ze de notitie van de dokter, als het weer voorkomt, wil hij direct naar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Die van ons komt rond 16u binnen lopen en dan lullen we met z'n allen tot 17u en dan is het weer weekendquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:27 schreef Syrena het volgende:
Nou, zit net de directeur naast me om iets op te zoeken en vlak daarna komt mijn eigen baas binnenwat veel bazen op de vrijdagmiddag
![]()
Coco, wat betreft die iPhones enzo, ik val onder een apart organisatieonderdeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |